|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-10-2006, 09:09 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Pewnie to nie jest proste, ale z logicznego punktu widzenia to należałoby obciążyć wszelkimi kosztami osobę, która popełniła błąd. Ale jeśli to tylko koszt 10000zł to faktycznie przy takim aucie opłacalne.
|
17-10-2006, 13:40 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: wawa
Postów: 28
|
pomyślcie logicznie :fcp12 nawet jakby auto spadło z Lohry podczas transportu to niby po co mieliby je przemalować z srebrnego na niebieski :fcp9 :fcp9
|
17-10-2006, 16:22 | #13 |
Postów: n/a
|
unky, masz 2.0 TDCi 130KM. Gostek źle przeczytał
Masz dokładnie DURATORQ DI 2.0 CR (130PS) Nie było TDDi 130KM. |
18-10-2006, 07:31 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-09-2006
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo MK3
Silnik: TDCi 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 61
|
Okazuje się że dobrze przeczytałGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dokaładnie tak jak Ty mi to przytoczyłeś: "DURATORQ DI 2.0 CR (130PS)"
Widział że jest napisane DI 2.0 wiec powiedział że to TDDi. Fachowiec z autoryzowanej ostacji obsługi Forda;-) Oczywiście nie dowidział że jest CR co chyba oznacza Common Rail? Dzisiaj jadę odkręcić śruby bo nie mam orginalnego klucza do śruby zabezpieczającej. Pozdro |
18-10-2006, 07:53 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-04-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 402
|
Tacy są fachowcy w polskich serwisach nie doszkoleni i później tal wychodzi. może z tym kolorem było podobnie niebieski do srebrnego nie podobny ale jak ktoś angielskiego nie zna to może pomylił.
|
18-10-2006, 08:03 | #16 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
18-10-2006, 09:48 | #17 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Cytat:
|
|
27-10-2006, 08:33 | #18 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Gdynia
Model: Transit Custom
Silnik: Puma
Rocznik: 2013
Postów: 22
|
witam, czy ktorys z naszych fachowcow moze mi cos wiecej powiedziec na temat galaxy WFOGXXPSWGSM13810, dręczy mnie dlaczego mam silnik 2.0 16v a inni posiadacze maja 2.0 8v Czy ktos kiedys nie zmienial silnika???
__________________
laskens 2.0 8v gaz-sekwencja |
27-10-2006, 17:20 | #19 |
Postów: n/a
|
laskens, wychodzi na to, ze Ty masz 2.0 EFI. Patrzac na to wychodzi, ze 16V to były 2.3l . 2.0 były 8 zaworowe. Jedne i drugie miały dwa wałki rpzrzadu.
Ja nie potrafie dokładnie odpowiedziec. |
27-10-2006, 22:53 | #20 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Gdynia
Model: Transit Custom
Silnik: Puma
Rocznik: 2013
Postów: 22
|
heh, wiem ale jak juz wspominałem w innym poscie, to na pokrywie zaworów jest wybite DOHC 16V i pytalem u importerow czesci uzywanych i w sklepach moto, to wystepowały takie silniki lecz rzadko,jest kilka aut na allegro i moto giełdzie wyposazonych w takie silniki. Dziwi mnie tylko moc.. dlaczego tylko 115KM? Mialem kiedys sierre 2.0 DOHC EFI 120KM i glowice na oko byly podobne lecz roznia sie pokrywa zaworow,a w zasadzie napisem. Musze pod nia wkrotce zajzec..Szykuje sie do wymiany popychaczy i stad ta mala afera bo nie wiem jakie czesci kupic,mam dobre warunki kupna a b.malo czasu na czekanie na nie i naprawe.
__________________
laskens 2.0 8v gaz-sekwencja |