|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-09-2006, 08:34 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-06-2006
Postów: 106
|
powolutku zaczynam dochodzic co sie dzieje. turbine w fordzie rzeczywiscie slabo slychac a wyrazny spadek mocy prawdopodobnie spowodowany byl nieszczelnym przewodem od tzw. zaworu recylkulacji spalin. zamowilem komplet uszczelniaczy (koszt to ok 10 zł) ale niestety trzeba czekac do tygodnia czasu na zamowienie. i tu tkwi chyba przyczyna spadku mocy. bo na trasie a raczej autostradzie rozpedza sie do 180km/h- choc potrzebuje na to sporo czasu.
|
22-09-2006, 10:20 | #12 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Płock
Model: SEAT Cordoba mk2
Silnik: 1.9TDI ASV @140PS/320Nm
Rocznik: 2000
Postów: 418
|
Chodzi o nieszczelny przewód od elektrozaworu sterującego podcisnieniowo EGRem do samego zaworu EGR?
To nie może być przyczyną spadku mocy! Jeśli ten przewód odłączysz, lub jest nieszczelny auto powinno jechać jak najbradziej normalnie. Uszkodzenie (np. zawieszenie) zaworu EGR może być przyczyną spadku mocy (spada ciśnienie doładowania)... ale wtedy auto dość mocno kopci jak się ostrzej ruszy.
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s |