|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-02-2006, 19:50 | #61 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-06-2005
Skąd: Łódź
Model: ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 2000
Postów: 69
|
Mam dokładnie to samo - kropka w kropkę a pomysłów na rozwiązanie już brak. Może pompa paliwa nie wydala - bo przy kręceniu po zgaszeniu jakby brakowało paliwa.
__________________
...rozum przychodzi z wiekiem - czasami to wieko trumny... |
08-02-2006, 20:03 | #62 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-02-2006
Skąd: Czestochowa
Model: mondeo
Silnik: 2.0+LPG
Rocznik: 2001
Postów: 100
|
Witam kolegów moje escorcik takze gasł duzo sie mowi o sadzie lambda a jeszcze wiecej o silniczku krokowym. Ja nic w tym kierunku nie robilem poprostu stwierdzilem ze ten typ tak ma. Przerabialem ten temat juz kilka lat temu. Poprostu przyzwyczilem sie ze odpalilem go szczegolnie w zimie poczekalem az zgasnie i za drugiem razem odpalalem i bylo wszystko w porzadku (no czasmi 3x trzeba bylo ) jezeli nie jestes nerwowy to sie przyzwyczaisz a jak nie to sproboj przeczyscic WD-40 silniczek krokowy wymien sonde lambda. i powinno byc wszystko wporzo. Pzdr
|
08-02-2006, 21:06 | #63 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
rsmiech
A czy sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy chłodzącej? bo może być "kopnięty" i bedzie podawał błędne informacje do sterownika. Nie zaszkodzi zmierzyć ciśnienie paliwa na wtryskiwacze oraz czy nie leją. Spróbuj zatankować lepszą benzynkę ( 98 ) Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
09-02-2006, 06:27 | #64 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-10-2004
Postów: 16
|
Czujnik termperatrury sprawdzałem. Jest w porządku, jego charakterystyka rezystancji jest zgodna z tym co piszą w książce, mierzyem dla 3 różnych temperatur cieczy chłodzącej. Czunik termperatury powietrza też działa OK. Co do ciśnienia paliwa to zmierzyłem ciśnieniomierzem do kół i też było tak jak w książce.
Paliwko 98 sprawdzę przy najbliższym tankowaniu. Co do sondy lambda, to czy 2-3 muinuty (bo wtedy się to zdarza) to nie za mało, by jej wskazania były brane przez komputer pod uwagę? Jeszcze raz ją sprawdzę. Dzięki za rady. Wielkie Sorry dla wszystkich za niecenzuralne słowo w moim poprzednim poście, przepraszam, więcej się to nie powtórzy. |
09-02-2006, 22:32 | #65 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
sprawdz jeszcze bezpiecznik od grzałki sondy oraz czy ta grzałka jest sprawna
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
30-05-2006, 20:39 | #66 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-03-2006
Skąd: Zielona Góra
Model: Galaxy MK2 GHIA TIPTRONIC
Silnik: AUY 147 KM
Rocznik: 00-01
Postów: 535
|
i jak czy komuś sie udało ???
__________________
sorry za literówki GALAXY GHIA TDI AUY 110 kW TIPTRONIC mrau i oczywiscie .... FORD ESCORT kombi 97 1,6 Z podtlenkiem lpg (sprzedany) teraz T4 TDI http://images.spritmonitor.de/335681.png |
13-07-2006, 14:12 | #67 | ||
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-07-2006
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7
Silnik: 1.6 16V Zetec 90KM
Rocznik: 1996
Postów: 3
|
Cytat:
Dodatkowo w sklepie nie da się od ręki dostać niestety więc trzeba zamówić - co za tym idzie nie mam możliwości porównania z nowym :fcp11. Przez telefon mi powiedzieli, że nie może puszczać w dwie strony i nie powinno być nic luźne.... Jestem pełen nadziei... :fcp1
__________________
Escort i ja - jak na razie udany związek |
||
13-07-2006, 14:31 | #68 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-06-2005
Skąd: Łódź
Model: ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 2000
Postów: 69
|
Witam.
Ja zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej wymieniłem (92 zł w ASO i tylko tam) i silnik dalej gaśnie (oczywiście zimą). Krokowca czyściłem, sonda wymieniona.
__________________
...rozum przychodzi z wiekiem - czasami to wieko trumny... |
13-07-2006, 21:57 | #69 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
|
To ja też z pytankiem odnośnie zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Escort mk7, 99', 1.6 16v ZETEC, przebieg 66.000 km, instalacja LPG IV generacji ELPIGAZ ELISA. Ja z kolei borykam się z nieco większym problemem, niż tylko gaśnięcie na zimnym silniku. U mnie, po odpaleniu z rana obroty falują od 1200 do 400 (auto prawie gaśnie), albo w ogóle zgaśnie. Po ponownym odpaleniu dalej wariują obroty. Najgorsze jest, że nie ma możliwości wciśnięcia pedału przyspieszenia, bo wtedy nie wchodzi na obroty, tylko momentalnie zadławia silnik, dusi i słychać intensywne strzały w dolocie. Krótko pisząc - nie da rady absolutnie jechać. Trzeba postać, odczekać 10 minut, aż motor uzyska te 50*C i dopiero jechać. Gdy silnik jest ciepły, wszystko chodzi bez zarzutu. Na gazie również wszystko chodzi bez zarzutu. Problem dotyczy tylko i wyłacznie silnika zimnego. Walczę z problemem juz dobry rok, bez rezultatu. Zwiedziłem wszystkich możliwych mechaników w moim mieście, nikt nie był w stanie mi pomóc. Desperackim ruchem oddałem auto 3 dni temu do ASO. Wciąz tam stoi, próbują znaleźć problem, też bez rezultatu. Nie wiem, może jutro w końcu mi oddadzą auto. Co zostało zrobione: 1. sprawdzona lambda - bez zarzutu 2. sprawdzona pompa paliwa - bez zarzutu 3. sprawdzona jakość paliwa - bez zarzutu 4. nowe świece i przeowdy WN - bez rezultatu 5. wymieniony czujnik temperatury do komputera - bez rezultatu 6. sprwadzona cewka zapłonowa - bez rezultatu 7. sprawdzony i czyszczony krokowiec - bez rezultatu 8. wlany do paliwa środek czyszczący wtryski - bez rezultatu 9 . demontaż i czyszczenie przepustnicy - bez rezultatu 10. sprawdzony czujnik zasysanego powietrza w dolocie - w normie 11. sprawdzony przepływomierz - w normie 12. wpięcie w komputer diagonstyczny - zero błędów. Dziś rano zadzowniłem do ASO, co tam w sprawie mojego auta i usłszałem tylko w zasdzie jedno - "czy przed montażem gazu były problemy ? jeśli nie, to kiepską ma pan instalację. Chodzi o to, że nie idzie znaleźć żadnych błedów. Wszystkie elementy wydają się być prawidłowe. Ale problem niewątpliwie występuje. Spróbujemy jakoś odłączyć instalację gazową, lub spróbować ją w ogóle pominąć i wtedy sprawdzić pracę silnika". A może to jednak kurdę to cholerne odpowietrzenie skrzyni korbowej ? Czy Ten układ odpowietrzania, może mieć wpływ własnie na skład mieszanki ? No bo rozumiem, że strzały w dolocie na PB są spowodowane złym doborem powietrza do paliwa ? Czy też ten układ odpowiada np TYLKO za gaśnięcie, a nie strzały i dławienie ?
__________________
Pozdrawiam, |
14-07-2006, 06:10 | #70 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
I nie chodzi tu głównie o zaworek, tylko o szczelnosc tego układu. |
|
|
|
|