|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-05-2006, 05:19 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-03-2006
Skąd: Hajnówka
Model: Mondeo mk3
Silnik: diesel
Rocznik: 2004
Postów: 30
|
po czym poznać zużyte sprzęgło?
jak rozpoznać że sprzęgło jest do wymiany?
Czy jak się w sklepie kupuje to co wchodzi skład sprzgła? (czy docisk i łożysko oporowe) ile może kosztowć takie sprzęło? |
07-05-2006, 09:02 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Temat był poruszany, jek chcesz wymienić sprzęgło to polecam wymienić wszystko, czyli docisk i łożysko oporowe też, bo nikt ci nie zagwarantuje, że to wytrzyma kolejne 150 tyś. koszt, zależnie od producenta, ale chyba coś ok 500PLN
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
07-05-2006, 11:44 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-02-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Ambiente
Silnik: 1.4
Rocznik: 1999
Postów: 368
|
ja płaciłem za komplet VALEO 340 zl + wymiana 200
a jest do wymiany gdy się ślizga nisko łapie i gruchocze
__________________
była Fiesta 1.1 84 był Escort 1,6 EFI 91 Escort 1,8D 95 jest Focus 1,4 00 będzie ... FORD |
07-05-2006, 14:41 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-11-2005
Skąd: Wrocław/KrZyKi
Postów: 152
|
To że nisko łapie to już kwestia samoregulatora. Zużyta tarcza bedzie sie slizgala a uszkodzony docisk bedzie powodowal szarpanie przy ruszaniu
|