Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Cougar
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-03-2006, 09:21   #51
zorad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
Domyślnie

Niezly pomysl, a wiec wrzucam:

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

zorad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2006, 09:30   #52
alfatech
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2004
Skąd: Koło
Model: Mustang GT
Silnik: 4,6 V8
Rocznik: 2005
Postów: 488
Domyślnie

wow ale fajnie zasówają te wsakzówki :fcp15
__________________
samochody to nie wszystko
jest jeszcze piwsko
Tomek - Sęku - Koło
FORUM FORD COUGAR
FORUM FORD MUSTANG
alfatech jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2006, 21:14   #53
Bauma
ford::expert
 
Avatar Bauma
 
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
Domyślnie

fajnie fajnie ale jesli oczy mnie nie myla to ladnie tez sie spalanie zmienilo chyba ze to bylo chwile po wyzerowaniu.

co do tych przyspieszen to nie tylko moment odpowiada ale tez jego przebieg w zakresie predkosci obrotowej silnika i przelozenia skrzyni. jest kilka aut nawet produkcji seryjnej gdzie auto z wiekszym momentem jest mniej elastyczne... np Vectra 3,2 V6 ma 300Nm czyli wiecej niz ST a jest gorsza w pomiarach elastycznosci od 60-100 i 80-120.
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24
Bauma jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2006, 23:07   #54
zorad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
Domyślnie

Dobrze, ze jest gorsza, chociaz ta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak, to spalanie bylo "niedawno" resetowane. Z reszta podczas wtrysku podtlenku dodatkowe paliwo nie jest podawane przez komputer, wiec takze nie moze byc zmierzone.

Swoja droga napisalem do firmy at2000.pl i dostalem taka odpowiedz, co sadzicie:

Witam,
Montaz kompresora elektrycznego jest bardzo prosty w porównaniu z
montażem zestawu turbo czy kompresora mechanicznego. Odpda duza
ilość akcesoriów ze względu na specyfikę pracy oraz temperaturę.
Do silnika 2,5 można zastosować ESC350 CL (0,2 bar ) oraz ESC350CM (0,25 bar)
Mozna dawkę paliwa ustalac w oparciu o modyfikacje w ECU lub stosowac
sekwencyjny wtrysk dodatkowy, ponieważ przy sta łym ciśnieniu bardzo
łatwo ustalic dawkę dodatkowego paliwa.

Zastanawiam sie, co moze dac takie 0.25 bara
zorad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-04-2006, 21:08   #55
mario78
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-05-2005
Skąd: POZNAN
Postów: 137
Domyślnie

Witam a jaki koszt jest tego kompresora-no i dobre pytanie co moze dac. jesli juz robili taki silnik to moze maja wykres z hamowni.
__________________
fałszustka
mario78 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-04-2006, 00:03   #56
zorad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
Domyślnie

Mozna powiedziec, ze jest to 50% kompromis wzgledem instalacji turbo jesli chodzi o cene i o moc. Cena ma byc w okolicach 5.000-6.000 pln, a moc wzrosnac powinna zgodnie z tym co tlumaczyl mi facet:

1 bar ~ 100 % wzrostu (teoretycznie, bo sa jakies wspolczynniki mniejsze niz 1.)
0,25 bara ~ 25% wzrostu.

Zamontowali cos takiego do Alfy Romeo 2,5 V6 ( 0,20 bar ) i efekt jest nastepujacy :
188KM -> 225KM
216 Nm -> 249 Nm
Czyli no calkiem calkiem.

Hamownia:
Przed Po



Instalacja ciekawa, bo w zasadzie nie zmienia parametrow podczas normalnej jazdy, a wiec i spalanie sie nie zmienia. A jesli masz ochote to mozesz wcisnac max doladowanie nawet ponizej 2.000 obr/min, musi byc ciekawy efekt, pewnie tak jakby silnik przez moment mial mial ponad 3 litry pojemnosci.

Nie udalo mi sie jednak dociec, jak wyglada jazda ciagla z takim urzadzeniem przy wyzszych predkosciac (160 - 190 km/h) i znacznie uchylonej przepustnicy, bo powietrze blokowane jest przez nieruchome lopatki kompresora.

Troche opisu jest na stronie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

A moze ktos wie, gdzie moznaby poprostu kupic silnik ST 220 i zrobic swapa ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Najzdrowsze rozwiazanie, moze nie jest taki drogi, a zawsze mozna go dalej modyfikowac.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdro.
zorad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2006, 12:35   #57
Sport
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
Domyślnie

za to ja śmigałem ... 185 km : ))) (cholerne amerykańskie ograniczenie prędkości), czy ktoś może ma namiary jak "to" zdjąć bo mnie doganiają Matizy...
Sport jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2006, 21:49   #58
zorad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
Domyślnie

Doskonale !!
Masz slepaka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

O tym jeszcze nie slyszalem.

Wspolczuje.

Rozumiem porsze, ktore stawaly przy 250 km/h - tez niektorym sie trafialy takie slepaki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
(podoba mi sie bardzo okreslenie;-) ) .

185 powiadasz ?

No ciekawa sprawa.

Chcialbym, ale niestety nie pomoge
zorad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2006, 08:19   #59
alfatech
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2004
Skąd: Koło
Model: Mustang GT
Silnik: 4,6 V8
Rocznik: 2005
Postów: 488
Domyślnie

Cześć Sport, a skąd wiesz że masz coś takiego założone?? Wydaje mi się że jeżeli masz (w co nie bardzo mi się chce wierzyć) to telefon do serwisu forda i sprawa powinna się wyklarować :fcp20 chyba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
samochody to nie wszystko
jest jeszcze piwsko
Tomek - Sęku - Koło
FORUM FORD COUGAR
FORUM FORD MUSTANG
alfatech jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2006, 09:21   #60
Tom303
ford::advanced
 
Avatar Tom303
 
Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Opole
Model: Cougar/Mondeo/S-max
Silnik: 2.5i/3.0i/2.0d
Rocznik: 1998/2005/2007
Postów: 283
Domyślnie

No wlasnie, bo z tego co wiem, to nie ma zadnych ograniczen.

Ja bym tu raczej podejrzewal, ze to standardowy problem z ukladem IMRC.
Wtedy ja tez jechalem max. tylko 190 km/h :fcp11
Problem szeroko opisany na forum (jak nie tym to mamy jeszcze jedno wlasne :fcp3 ) :fcp4
__________________
Pozdrawiam

Tomek
Tom303 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:28.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.