|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-03-2006, 09:21 | #51 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
|
Niezly pomysl, a wiec wrzucam:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
29-03-2006, 09:30 | #52 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2004
Skąd: Koło
Model: Mustang GT
Silnik: 4,6 V8
Rocznik: 2005
Postów: 488
|
wow ale fajnie zasówają te wsakzówki :fcp15
__________________
samochody to nie wszystko jest jeszcze piwsko Tomek - Sęku - Koło FORUM FORD COUGAR FORUM FORD MUSTANG |
29-03-2006, 21:14 | #53 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
|
fajnie fajnie ale jesli oczy mnie nie myla to ladnie tez sie spalanie zmienilo chyba ze to bylo chwile po wyzerowaniu.
co do tych przyspieszen to nie tylko moment odpowiada ale tez jego przebieg w zakresie predkosci obrotowej silnika i przelozenia skrzyni. jest kilka aut nawet produkcji seryjnej gdzie auto z wiekszym momentem jest mniej elastyczne... np Vectra 3,2 V6 ma 300Nm czyli wiecej niz ST a jest gorsza w pomiarach elastycznosci od 60-100 i 80-120.
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24 |
29-03-2006, 23:07 | #54 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
|
Dobrze, ze jest gorsza, chociaz ta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, to spalanie bylo "niedawno" resetowane. Z reszta podczas wtrysku podtlenku dodatkowe paliwo nie jest podawane przez komputer, wiec takze nie moze byc zmierzone. Swoja droga napisalem do firmy at2000.pl i dostalem taka odpowiedz, co sadzicie: Witam, Montaz kompresora elektrycznego jest bardzo prosty w porównaniu z montażem zestawu turbo czy kompresora mechanicznego. Odpda duza ilość akcesoriów ze względu na specyfikę pracy oraz temperaturę. Do silnika 2,5 można zastosować ESC350 CL (0,2 bar ) oraz ESC350CM (0,25 bar) Mozna dawkę paliwa ustalac w oparciu o modyfikacje w ECU lub stosowac sekwencyjny wtrysk dodatkowy, ponieważ przy sta łym ciśnieniu bardzo łatwo ustalic dawkę dodatkowego paliwa. Zastanawiam sie, co moze dac takie 0.25 bara |
11-04-2006, 21:08 | #55 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2005
Skąd: POZNAN
Postów: 137
|
Witam a jaki koszt jest tego kompresora-no i dobre pytanie co moze dac. jesli juz robili taki silnik to moze maja wykres z hamowni.
__________________
fałszustka |
12-04-2006, 00:03 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
|
Mozna powiedziec, ze jest to 50% kompromis wzgledem instalacji turbo jesli chodzi o cene i o moc. Cena ma byc w okolicach 5.000-6.000 pln, a moc wzrosnac powinna zgodnie z tym co tlumaczyl mi facet:
1 bar ~ 100 % wzrostu (teoretycznie, bo sa jakies wspolczynniki mniejsze niz 1.) 0,25 bara ~ 25% wzrostu. Zamontowali cos takiego do Alfy Romeo 2,5 V6 ( 0,20 bar ) i efekt jest nastepujacy : 188KM -> 225KM 216 Nm -> 249 Nm Czyli no calkiem calkiem. Hamownia: Przed Po Instalacja ciekawa, bo w zasadzie nie zmienia parametrow podczas normalnej jazdy, a wiec i spalanie sie nie zmienia. A jesli masz ochote to mozesz wcisnac max doladowanie nawet ponizej 2.000 obr/min, musi byc ciekawy efekt, pewnie tak jakby silnik przez moment mial mial ponad 3 litry pojemnosci. Nie udalo mi sie jednak dociec, jak wyglada jazda ciagla z takim urzadzeniem przy wyzszych predkosciac (160 - 190 km/h) i znacznie uchylonej przepustnicy, bo powietrze blokowane jest przez nieruchome lopatki kompresora. Troche opisu jest na stronie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] A moze ktos wie, gdzie moznaby poprostu kupic silnik ST 220 i zrobic swapa ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Najzdrowsze rozwiazanie, moze nie jest taki drogi, a zawsze mozna go dalej modyfikowac.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdro. |
27-04-2006, 12:35 | #57 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-04-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
|
za to ja śmigałem ... 185 km : ))) (cholerne amerykańskie ograniczenie prędkości), czy ktoś może ma namiary jak "to" zdjąć bo mnie doganiają Matizy...
|
27-04-2006, 21:49 | #58 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
|
Doskonale !!
Masz slepaka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. O tym jeszcze nie slyszalem. Wspolczuje. Rozumiem porsze, ktore stawaly przy 250 km/h - tez niektorym sie trafialy takie slepaki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (podoba mi sie bardzo okreslenie;-) ) . 185 powiadasz ? No ciekawa sprawa. Chcialbym, ale niestety nie pomoge |
28-04-2006, 08:19 | #59 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2004
Skąd: Koło
Model: Mustang GT
Silnik: 4,6 V8
Rocznik: 2005
Postów: 488
|
Cześć Sport, a skąd wiesz że masz coś takiego założone?? Wydaje mi się że jeżeli masz (w co nie bardzo mi się chce wierzyć) to telefon do serwisu forda i sprawa powinna się wyklarować :fcp20 chyba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
samochody to nie wszystko jest jeszcze piwsko Tomek - Sęku - Koło FORUM FORD COUGAR FORUM FORD MUSTANG |
28-04-2006, 09:21 | #60 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Opole
Model: Cougar/Mondeo/S-max
Silnik: 2.5i/3.0i/2.0d
Rocznik: 1998/2005/2007
Postów: 283
|
No wlasnie, bo z tego co wiem, to nie ma zadnych ograniczen.
Ja bym tu raczej podejrzewal, ze to standardowy problem z ukladem IMRC. Wtedy ja tez jechalem max. tylko 190 km/h :fcp11 Problem szeroko opisany na forum (jak nie tym to mamy jeszcze jedno wlasne :fcp3 ) :fcp4
__________________
Pozdrawiam Tomek |