|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-04-2006, 20:43 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-11-2005
Skąd: Wrocław/KrZyKi
Postów: 152
|
Nie musisz mi tlumaczyc umiem czytac schemat. Chcialem tylko napisac ze napiecie jest caly czas na przekazniku, dopiero jak przekrecisz kluczyk to przekaznik dostaje 0V. I wiem ze jest sterowany masa. Chce zeby inni unikneli takiego zdziwienia jak ja dzisiaj.
|
24-04-2006, 20:45 | #12 |
Postów: n/a
|
BLUEORION, wiekszośc urządzeń w samochodach jest sterowana masą, przekaźniki, wtryskiwacze, cewka i wiele innych urządzeń.
|
27-04-2006, 13:00 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-11-2005
Skąd: Wrocław/KrZyKi
Postów: 152
|
Wiem!!! Nie tlumaczcie mi bo to rozumiem i to tym wiem!! Chcialem napisac na przyszlosc jak ktos mialby taki sam problem
|