|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-04-2006, 18:56 | #51 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
wywal ten stożek jak da radę i wróć do fabrycznego dolotu.
|
19-04-2006, 21:02 | #52 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Ale po co wywalać stożka? Teraz smiga ok tyle ze musze go przeniesc pod aku a parownik z pod aku przeniesc koło blosa. Inaczej nie ma szans na założenie orginalnego dolotu.
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
20-04-2006, 17:37 | #53 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
przeplywki klapowe = syf
co do sruby na parowniku to powinna byc wykrecona - po co ci ma dzialac na mikserze ,przeciez masz blosa i blos sam reguluje dawke gazu mozesz sobie zrobic dolot na dwa stozki - jeden do blosa drugi do przeplywki za blosem trojnik ,a przed stozkiem blosowym klapka zamykana z kabiny (linka lub elektrycznie) troche to udziwnione ,ale zda egzamin albo prosciej (trudniej) zrobic emulacje plrzeplywomierza w zaleznosci od uchylenia przepustnicy :fcp27
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
02-05-2006, 21:19 | #54 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Dzis zatankowaleg LPG. 180km na 37 litrow LPG. Całosc miasto+strasa i max deptanie. Możliwe? 20l LPG na 100km? Wyszło tak po odłaczeniu przepływki przez co auto zyskało na mocy ( wczesniej z podlaczona przeplywka miało małe problemy tzw zmulki )
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
02-05-2006, 21:28 | #55 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Nie tankuj tam więcej, chociaż... może i ten demontaż przepływki aż tak źle wpłynął.
|
03-05-2006, 13:43 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Dzis pojechałem w małą trase. 120 km, gaz do 3tys obr, prędkosc około 100-110 ( kilka wyprzedzen kolumn pojazdów :fcp2 ) . Spalanie 10litrów :fcp1 . Więc za mocno deptałem albo po prostu wczesniej do pełna nie miałem. Ucieszyłem się bo wynik 10l LPG w poj 2.5l (167PS) to bardzo dobrze, nawet na trase.
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
03-05-2006, 20:01 | #57 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-09-2005
Skąd: Tarnów
Postów: 152
|
No popatrz, siwych włosów mi przybyło przez twoje kłopoty z blosem a teraz dorobiłem się jednego z najbardziej zadowolonych użyszkodników Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
== ramy dadę ! ============================ maup == = http://forum.ford-scorpio.pl ======== http://www.blos.prv.pl === |
07-07-2006, 19:44 | #58 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Mineło troszke czasu a w autku podczas dalszego docierania, poprawiły sie cisnienia na cyl ( od 12.5 do 12.9 atm ). Dolot został też przerobiony i stożek sprowadziłem pod aku. Zasysa teraz tylko zimne powietrze :fcp1. Na dniach zamieszcze zdjecia. Na pierwszej stronie mam zamieszczone czasy z testow przed remontem. blos+gaz+stożek------10.21s - przed remontem
blos+gaz+stożek------9.56s - po remoncie Autko przyspiesza wysmienicie. Natomiast nastał nowy problem. Autko pomimo dobrze wykonanego remontu, jezdzi tragicznie na PB. Do 100km/h ma 10.5s :fcp5 Wiec skopało sie cos całkowicie. Przepływka została podmieniona i nadal nic. Podejżewam filtr paliwa, sondy lambda lub ewentualnie pompke paliwa ( zabrudzenia ). W poniedziałek jade na warsztac więc na pewno zostaną wykluczone kolejne elementy. Może mieliscie takie problemy? Na LPG leci duzo lepiej niż na PB. Dziwne jest to o tyle ze na LPG poprawiły sie osiągi, natomiast na PB cos sie skopało. Stało sie to w sumie na przełomie kilku ostatnich dni. Podejżewałem że silnik nawalił ( pierscienie ) i przez słabą kompresje silnik jest słaby. Jednak pomiary przeprowadzone 2 dni temu wskazały jednak poprawę kondycji jednostki napędowej.
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
08-07-2006, 12:01 | #59 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-09-2005
Skąd: Tarnów
Postów: 152
|
ja bym węszył gdzieś w układzie zasilania pb - pompa paliwa, lejące (przypieczone) wtryski etc.
__________________
== ramy dadę ! ============================ maup == = http://forum.ford-scorpio.pl ======== http://www.blos.prv.pl === |
10-07-2006, 10:05 | #60 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
zmierz ciśnienie na listwie, poza tym jak wozisz benzynę z miesiąc w baku to zostaje w niej trochę mało oktanów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc może zalej świeżej zupy i sprawdź wtedy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
|
|
|