Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-04-2006, 10:28   #11
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Eeeee Lukasz, no co Ty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a tak w ogóle to nie jest drucik, tylko rezystorek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i sa dwa rezystorki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2006, 10:45   #12
Lukasz
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-02-2004
Skąd: Starachowice
Postów: 118
Domyślnie

Miałem podobny problem z taką "dziurą" przy wciśnięciu gazu na wolnych obrotach, a po wyczuszczyniu (tych rezystorków) problem zniknął.


_______________________________
Escort 1.6 16v GHIA '97 + LPG
Lukasz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2006, 11:28   #13
Expert
ford::advanced
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: benzyna 3.0
Rocznik: 2004
Postów: 202
Domyślnie

Witam
Jeżeli wszystko jest naprawde sprawne w szczególności przepływomierz (może podmianka na próbe :fcp9 ) i układ przewietrzenia skrzni korbowej (zaworek w odrzutniku oleju z większym otworem i nie pękniętą sprężynką oraz nie sparciała odma w okolicy króćca w kolektorze ssącym - nie wciąga jej na biegu jałowym) to może ktoś wcześnie jeździł na jakimś za genstym oleju i ma podpalone zawory zeteki na początku miały kłopoty z hydrauliką i nawet w końcówce produkcji zdażały się takie przypadki. Jak to sprawdzić :fcp9 jazda na 2- 3 biegu z obrotami ok.3500-4000 przez conajmniej 10 km jeżeli dziura się zmniejszy lub zginie to można obstawiać na nieszczelne zawory wydechowe lub/i blokujące popychacze :fcp11
__________________
Pozdrawiam
Jaro
Expert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2006, 11:44   #14
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał Expert
Jeżeli wszystko jest naprawde sprawne w szczególności przepływomierz (może podmianka na próbe :fcp9 ) i układ przewietrzenia skrzni korbowej (zaworek w odrzutniku oleju z większym otworem i nie pękniętą sprężynką oraz nie sparciała odma w okolicy króćca w kolektorze ssącym - nie wciąga jej na biegu jałowym)
zaworek nowy, rurki gumowe nowe(ta przy kolektorze była sparciała) i wszystko sprawne i szczelne jesli chodzi o odpowietrzanie skrzyni. Przepływka w 100% sprawna(sprawdzana na kilka mozliwych sposobów).

Co do tych zaworów, to tez mam jakieś niejasne podejrzenia (najchetniej to bym rozebrał i profilaktycznie zrobił głowice, ale kasa).
Cytat:
Napisał Expert
jazda na 2- 3 biegu z obrotami ok.3500-4000 przez conajmniej 10 km jeżeli dziura się zmniejszy lub zginie to można obstawiać na nieszczelne zawory wydechowe lub/i blokujące popychacze :fcp11
sprawdze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w niedziele bede miał okazje.


W związku z tym, ze podejrzewam jedną usterke-przyczyne, to mam jeszcze taki objaw: brak przyspieszonego biegu jałowego, przynajmniej nie w takiej postaci w jakiej powinien być. (czujnik VSS w 100% sprawny i sygnał dochodzi do ECU).
Dodatkowo objawia sie to tak: auto sie toczy, wrzucona dwójka, puszczony pedał gazu. samochód powinien sie toczyć a obroty powinny sie utrzymywać sie w granicach 1000-1200obr/min. Niestety obroty spadaja , auto zwalnia i ponizej 800obr/min zaczynaja sie "kaczki". W końcu zgasnie. (droga prosta, równa, nie pod góre).
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2006, 23:51   #15
mtz
ford::advanced
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
Domyślnie

A wtryski? Może leje za dużo z wolnych nie potrafi sie pozbierać przy gwałtownym przyśpieszeniu.
__________________
Pozdrawiam Mateusz

http://www.install-serwis.com.pl
mtz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2006, 09:44   #16
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał mtz
A wtryski? Może leje za dużo z wolnych nie potrafi sie pozbierać przy gwałtownym przyśpieszeniu.
ale wolne sa idealne.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2006, 19:35   #17
carmangdynia
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 15-04-2006
Skąd: gdynia
Postów: 5
Domyślnie Re: dławi sie podczas gwałtownego wcisnięcia gazu.

[quote="Slawko"]Witam.
Kto mi powie gdzie moze byc przyczyna, albo gdzie szukać.

silnik podczas gwałtownego wcisniecia gazu dławi sie na poczatku, a pózniej jest ok. Dławienie wystepuje tylko wtedy gdy silnik pracuje na wolnych obrotach i przy nich wcisniemy gaz do dechy. Nie ma tego efektu jesli obroty sa podwyższone, czyli silnik nie ustabilizuje sie na jałowym.

Przewody, swiece, TPS, Przepływka itp. sa OK

Twój problem to jest silniczek krokowy na początek trzeba go dobrze umyć
Jak to nie pomoże to wymienić na nowy to jest najczęstszą przyczyną escorta 1.6 16v

pozdrawiam janek

[ Dodano: 2006-04-15, 20:57 ]
jeszcze świece muszą być platynowe najlepiej motocraft.są przypadki że wypalają się końcówki świec to jest wina cewki zapłonowej
__________________
janek
carmangdynia jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2006, 20:06   #18
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał carmangdynia
Twój problem to jest silniczek krokowy na początek trzeba go dobrze umyć
Jak to nie pomoże to wymienić na nowy to jest najczęstszą przyczyną escorta 1.6 16v
Bardzo mozliwe. Myty wielokrotnie i podmieniany z innym silnikiem. Na tym drugim chodzi idealnie, mało tego, brudny zdjety z innego silnika na którym chodzi idealnie, na moim nic nie zmienia. Podmieniałem już kilka sztuk i na tych moich czyszczonych innym silniki "życia" dostawały, a mój beeee.
Cytat:
Napisał carmangdynia
jeszcze świece muszą być platynowe najlepiej motocraft.są przypadki że wypalają się końcówki świec to jest wina cewki zapłonowej
Swiece motorcraft i platynowe, na nówkach tez to jest. Przewody podmieniane i tez sa OK.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2006, 20:23   #19
carmangdynia
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 15-04-2006
Skąd: gdynia
Postów: 5
Domyślnie

zostaje tylko ustawienie rozrządu morze ktoś ustawił go bez blokady
__________________
janek
carmangdynia jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2006, 20:26   #20
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał carmangdynia
zostaje tylko ustawienie rozrządu morze ktoś ustawił go bez blokady
hehehe, rozrząd ustawiony perfekcyjnie. Sam ustawiałem, bo był przestawiony. Poprzednio to miałem jeszcze dziure w okolicach 3000obr/min i dodatkowo bardzo głosno chodził. Był przestawiony wałek ssący(za bardzo wyprzedzony-o kilka stopni).
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.