|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-02-2006, 09:29 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-02-2006
Skąd: Płock/Wawa
Postów: 3
|
Wydech
Czesc.Słuchajcie mam pytanko do wszystkich CougarowcówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co sadzicie o pojedyńczej końcówce układu wydechowego po obu stronach?Czy ktoś ma może takie cudeńko?Jak na to sie zapatrujecie?Jak sie za to zabrac?Jakie koszty?Rady
Pozdro Barthez |
27-02-2006, 09:50 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
|
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] sympatycznie to wyglada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pewne jest jedno nie kupuj nic uniwersalnego tylko i wylacznie dedykowane. chyba najtansze bedzie firmy Ulter. jesli nie maja w ofercie do Twojego silnika to zrobia dedykowany. 1- mozesz tyl zastapic wydechem z ST200 2- mozesz lewy tlumik zastapic tym z ST200 i zrobic takie rozgalezienie na srodku tak jak to jest w ST200 czy ST220. tylko zeby srednica rur byla taka sama.
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24 |
27-02-2006, 21:42 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Opole
Model: Cougar/Mondeo/S-max
Silnik: 2.5i/3.0i/2.0d
Rocznik: 1998/2005/2007
Postów: 283
|
Witam,
mnie tez sie podoba ale koszty .... Ponizej link do strony, na ktorej gosciu opisuje (pokazuje) przerobke u siebie. Efekt widzialem sam na zywo. Super ... [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Pozdrawiam Tomek |
02-03-2006, 17:27 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2005
Skąd: POZNAN
Postów: 137
|
W ag tuning koszt nie dedykowanego ale oczywiscie profesionalnie zamatowanego to ok 700 zł .
Zakładam sobie na zlocie juz bede miał -tylko mnie bardziej podobaja sie koncowki okragłe niz owalne -kwestia gustu
__________________
fałszustka |
11-03-2006, 12:18 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Warszawa/Białystok
Postów: 120
|
Podwojny wydech za 700zl! Ponad 600zl kosztuje tlumik na jedna strone, a przeciez sa potrzebne dwa + koszt robocizny. Raczej nie spodziewalbym sie poprawnego dzialania tego ukladu przy tak niskobudzetowej instalce nawet przy zalozeniu, ze bedzie profesjonalnie zamontowana.
__________________
Ford Cougar 2.5, Peugeot 407Coupe 3.0 |
12-03-2006, 00:19 | #6 | |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2005
Skąd: POZNAN
Postów: 137
|
Cytat:
pozdrawiam
__________________
fałszustka |
|
12-03-2006, 23:43 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Postów: 26
|
No to jest dobry pomysl. Podobno na wydechu mozna tez osiagnac spory wzgledny przyrost mocy.
Czy ktos ma pomysl jak to w ogole sie liczy ? Moze chociaz po to tylko, zeby sprawdzic czy mechanik robi to w miare sensownie. Pozdro |
13-03-2006, 11:09 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
|
Cytat:
najlepiej zmiany w wydechu laczyc ze zmiana dolotu. jak narazie opisywane przyklady powyzej maja na celu raczej poprawic wyglad i brzmienie niz moc... przy wymianie pojedynczej tlumikow np tylko tylnego trzeba pamietac o tym iz srednica rur musi byc taka sama.
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24 |
|
14-03-2006, 09:35 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-01-2006
Skąd: Opole
Model: Cougar/Mondeo/S-max
Silnik: 2.5i/3.0i/2.0d
Rocznik: 1998/2005/2007
Postów: 283
|
Swieta racja, to co napisal Bauma :fcp2
__________________
Pozdrawiam Tomek |
15-03-2006, 08:17 | #10 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 21-06-2005
Skąd: Kraków
Model: Fiesta MK6
Silnik: 1,25 75KM
Rocznik: 2006
Postów: 111
|
tutaj zwróćcie uwage na jedną rzecz że przy założeniu 2 tłumików ostatnich powodujecie że opory przepływu zwiększacie gdyż przybywa w układzie wydechowym jeden tłumik wiecej moze sie okazać że osiągi sie pogorszą... Jeśl chodzi o efekt wizualny to najlepiej przerobić ostatni i wyprowadzić z niego 2 końcówki wtedy to ma sens, nie wiem skąd kolega jest ale tu polecałbym el-tec z Warszawy (Jan Lutomski) ew, podjechać do ulter'a do B. śląskiej, od razu wydech zrobić z kwasówki świety spokój z korozją
__________________
EuroCar Tuning |