|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-08-2005, 11:11 | #41 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
|
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie jestem zachwycony tym faktem, ale delikatnie wrzucając tę 3, nic na siłe, to czy może się jeszcze cos dodatkowo uszkodzić (czyt jesli nie wymienie to...)
__________________
Andrzej Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą. Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200 [size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber |
11-08-2005, 12:00 | #42 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
nie jeżeli delikatnie będziesz wbijał ten bieg
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
11-08-2005, 13:14 | #43 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
|
Raczej spokojnie zmieniam biegi nie szarpie ani nie wbijam, dlatego min wymysliłem ten sposób ze2 i potem 3 wtedy wszytko lekko chodzi
__________________
Andrzej Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą. Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200 [size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber |
15-08-2005, 11:55 | #44 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-08-2005
Skąd: Kraków
Postów: 17
|
Cytat:
|
|
15-08-2005, 12:56 | #45 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
Jak wciśniesz sprzęgło wrzucasz bieg i puszczasz sprzęgło to zaczyna ciągnąć odrazu jak puszczasz sprzęgło czy przy końcowej fazie puszczania? Jak zaczyna ciągnąć odrazu to na bank linka |
|
09-12-2005, 09:16 | #46 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-08-2005
Skąd: Kraków
Postów: 17
|
sprawa juz dawno rozwiazana. dla wyjasnienia tak jak pisal Assan, to byla wina linki.
|
09-04-2008, 09:21 | #47 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2007
Postów: 80
|
Re: Ciężko wchodząca jedynka
Może ktoś wyjaśnić dokładnie w jaki sposób dokonać regulacji skrzyni względem lewarka?? To się reguluje "na pałę", czy jest jakiś konkretny sposób?? Mam wymienioną linkę sprzęgła z samoregulatorem, całe sprzęgło, ale mam jeszcze problem z tym że lewarek ciężko dosyć chodzi..
|
13-05-2008, 10:40 | #48 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-05-2007
Postów: 80
|
Re: Ciężko wchodząca jedynka
SŁAWKO - poradzisz w jaki sposób wyregulować skrzynię względem lewarka przy krzyżaku???
|
15-05-2008, 17:44 | #49 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-03-2008
Postów: 8
|
Re: Ciężko wchodząca jedynka
witam ja bym stawiał na sprzęgło kolega miał podobny problem w golfie nie mógł wrzucił pierwszego biegu po zmianie kompletnego sprzęgła problem zniknął
|
19-05-2008, 19:05 | #50 |
Postów: n/a
|
Re: Ciężko wchodząca jedynka
U mnie jest to samo. Czasami trzeba biegi "wbijac na chama", a czasami wszystko wchodzi płynnie, a sprzegiełko zabiera praktycznie od razu.. Ujek mechanik powiedzioł, że się sprzęgiełko kończy i ze jak chca, to mi je jeszcze "jakoś podkręci i na jakieś 40tys km. będzie chodzic OK. Ale się chyba zdecyduja na kupno nowego, to przeca nie są jakieś kosmicznie pieniondze.
|