|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-12-2005, 20:16 | #291 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
henry, nie znam sie na tych parownikach. POczekaj, moze ktos zajrzy kto ma podobny i napisze ci cos wiecej.
Pakulek, to wlasnie kolega maup z forum. Pisal ci w innym watku, proponowal tez kontakt na PW. Nie musisz w kazdym poscie pisac o szukaniu specjalisty. I tak pewni skonczy sie na tym ze zabierzesz sie za to sam. Bo jak chce sie miec cos dobrze zrobione to niestety ... meches tego nie zrobi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ty takze poczekaj, moze ktos znajcy idpowiedz na twoje pytanie t zagladnie. Nie kazdy sleczy 24 na dobe przed kompem. Jak rozbebeszylismy mojego modnka to mi sie rece opadly jak ujrzalem gowno jakie montarzysci gazu odstawili. Rzeklbym chaupnicza robota. A no i jest podzial na 2 rodzaje BLOSA, nie pamietam ktory do jakiej mocy sie nadaje. |
06-12-2005, 20:24 | #292 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Cytat:
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
|
06-12-2005, 20:57 | #293 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
nie ma specjalnie innych blosow.
Generalnie to blos mechaniczny (bez elektroniki) dzieli sie na 2 wersje. W zaleznosci od pojemnosci do jakiej ma byc stosowany. Juz pisalem ze nie pamietam, ale ogolnie mowiac wiekszy i mniejszy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jest tez blos z silnikiem krokowym, sterowany elektornicznie (ze wzgledu na unijne przepisy), jednak nie dziala sprawniej od tego prostszego konstrukcyjnie, mechanicznego. Z opinii ludzi czytalem ze ten mechaniczny poprawniej i mnie problemowo, a w zasadzie bezproblemowo pracuje. Cytat:
|
|
07-12-2005, 07:53 | #294 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
,misiek, w zasadzie blosy są dwa - z elektroniką ( do bani ) i bez ( ten jest miodzio ) i właśnie ten drugi typ sprzedaje Maup - jedyne czym się różnią to slit-em czy też jak kto woli gwizdkiem ( rurka ze stożkowo naciętym otworem którym jest podawany gaz ) No i te gwizdki są wymienne - ale obecnie blos-y są wypuszczane na rynek ze SLIT-em D który ma obsłużyć silniki do ok. 180 KM - tak więc od razu odpowiedź dla kolegi od Proboszcza- ten blos Ci wystarczy - natomiast z pewnością musisz mieć porządny parownik o sporej mocy. nie wiem czy 140 wystarczy.
Henry - walnij fotkę parownika to postaram się określić którą srubą masz kręcić. |
07-12-2005, 17:27 | #295 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
no o to mi chodzilo... Co do mocy to swietnie. W takim razie bede mogl przelozyc blosa do tego co planuje kupic jako nastepce, bo wlasnie tej mocy nie przekrocze.
|
07-12-2005, 19:13 | #296 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-11-2005
Postów: 34
|
i oto taki sam jak u mnie parownik
|
07-12-2005, 19:29 | #297 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
duża szara plastikowa śruba koło elektrozaworu to jest ta śruba którą się krętoli. Podobna jest w dolnej części parownika i służy do spuszczania mazutu z reduktora.
|
07-12-2005, 20:00 | #298 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-11-2005
Postów: 34
|
i co z ta duza szara sruba kolo elektrozaworu mam zrobic?
wkrecic na maxa? bo jest jeszcze na samej gorze mniejwiecej w tej samej linn co ta normlana takjakby miedziana i jej zapewne nie ruszac ? |
07-12-2005, 21:14 | #299 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2005
Skąd: Stargard
Postów: 31
|
Cytat:
__________________
Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi |
|
07-12-2005, 21:40 | #300 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
a jaka moc ma twoj motor, jesli to 2,5 to pewnie ok 170PS. JEsli tak to parownik 140nie wydoli.
Co do ceny, nie wiem. Sprawdz w jakims sklepie. |
|
|
|