|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-09-2005, 08:10 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-03-2005
Skąd: Krakó
Postów: 6
|
jest tak jak opisałem w pierwszym poście.
Wskazanie na zegarach jest niskie, na granicy białego pola i napisu NORMAL, natomiast jak sie zatrzymam wskazówka się podnosi-wskazywało by to na termostat, ale sprawdzałem i trzyma (rura cienka nagrzewa sie znacznie szybciej niż gruba) wiec moze czujnik wskazan (pod spodem termostatu) ale jesli stoje to wskazanie temp na zegarach podnosi sie... hmmm jedno wyklucza drugie help |
30-09-2005, 14:49 | #13 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
30-09-2005, 22:13 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-05-2005
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1,6 TdCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 98
|
Slawko napisal:
Pozostałe rzeczy masz ok z wyjatkiem jednego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. : Treść tematu. Ma sie nija do zawartości wątku, nie wiadomo o co chodzi. To jest Twój pierwszy post, więc....., ale na przyszłość skorzystaj z wyszukiwarki. Cały ten Twój problem jest dokładnie opisany.[/quote] Martinn rzeczywiście może mieć niedogrzany silnik. W moim Orionie mam te same objawy, ale podłączyłem sobie cyfrowy miernik temperatury. Dokładność pomiaru wynosi ą1°C. Przy temperaturze powietrza 20°C temp. silnika po 30 km. osiąga tylko 60°C Wymieniłem już termostat i nic Przy jeździe z góry na luzie wolne obroty nie spadają poniżej 1100 - 1200 obr/min. 92°C silnik osiągnął dopiero po około 25 minutach stania w korku. Boję się, że zimą nie zarobię na paliwo. Chętnie przeczytam wszelkie uwagi i sugestie na temat układu chłodzenia w silnikach ZETEC typ RDA |
01-10-2005, 08:30 | #15 |
Postów: n/a
|
Wtakim razie termostat do wymiany. Za szybko się otwiera.
|
01-10-2005, 20:45 | #16 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
|
a ja bym stawiał jednak na czujnik
chyba że trafiłeś na taki typ że sie nie grzeje w trasie lub taką masz technikę jazdy że go oszczędzasz w moim essim tez temp nie wchodziła powyżej litery R nawet w korkach , chociaż po wymianie płynu podskakiwał do M i to wszystko było nawet w upalny weekend na trasie Katowice-Wisła -Katowice więc chyba tak już musi być Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03 Mondeo MII 1,6 95KM 99r |
02-10-2005, 18:33 | #17 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-06-2005
Skąd: Lubin
Postów: 78
|
Cytat:
Termostat się sprawdza w inny sposób . A jeśli to pomiar ze zbiorniczka wyrównawczego to temperatura silnika będzie nie dokładna |
|
04-10-2005, 20:19 | #18 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-05-2005
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1,6 TdCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 98
|
Cytat:
|
|
04-10-2005, 20:26 | #19 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
05-10-2005, 07:42 | #20 |
ford::average
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Gdynia
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 101
|
Ja kiedyś w swoim Peugeocie miałem to samo silnik się nagrzewał, ale jak jechałem temp. szybko spadała sprawdziłem wszystkie czujniki i nic, jak pisze nasz góru -Slawko- wymień termostat ja też miałem go uszkodzonego pękł z jednej strony. Zamykałm ale nie dokładnie i ciecz chłodząca i tak się przedostawał do dużego obiegu. Niby działał ale już niesprawnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Koszt termostatu jest nie wielki i roboty też nie ma dużo warto wymienić zobaczysz że pomoże |