Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-09-2005, 06:57   #11
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

No dobra. Koniec OT Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
martinn, napisz co z tym silnikiem i co z tą "niską" temperaturą.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2005, 08:10   #12
martinn
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 09-03-2005
Skąd: Krakó
Postów: 6
Domyślnie

jest tak jak opisałem w pierwszym poście.
Wskazanie na zegarach jest niskie, na granicy białego pola i napisu NORMAL, natomiast jak sie zatrzymam wskazówka się podnosi-wskazywało by to na termostat, ale sprawdzałem i trzyma (rura cienka nagrzewa sie znacznie szybciej niż gruba) wiec moze czujnik wskazan (pod spodem termostatu) ale jesli stoje to wskazanie temp na zegarach podnosi sie...
hmmm jedno wyklucza drugie
help
martinn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2005, 14:49   #13
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał martinn
hmmm jedno wyklucza drugie
Nic nie wyklucza. Uszkodzony czujnik od wskazań temperatury tak sie zachowuje.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2005, 22:13   #14
apistograma
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-05-2005
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1,6 TdCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 98
Domyślnie

Slawko napisal:



Pozostałe rzeczy masz ok z wyjatkiem jednego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. : Treść tematu. Ma sie nija do zawartości wątku, nie wiadomo o co chodzi. To jest Twój pierwszy post, więc....., ale na przyszłość skorzystaj z wyszukiwarki. Cały ten Twój problem jest dokładnie opisany.[/quote]


Martinn rzeczywiście może mieć niedogrzany silnik. W moim Orionie mam te same objawy, ale podłączyłem sobie cyfrowy miernik temperatury. Dokładność pomiaru wynosi ą1°C. Przy temperaturze powietrza 20°C temp. silnika po 30 km. osiąga tylko 60°C Wymieniłem już termostat i nic Przy jeździe z góry na luzie wolne obroty nie spadają poniżej 1100 - 1200 obr/min. 92°C silnik osiągnął dopiero po około 25 minutach stania w korku. Boję się, że zimą nie zarobię na paliwo. Chętnie przeczytam wszelkie uwagi i sugestie na temat układu chłodzenia w silnikach ZETEC typ RDA
apistograma jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2005, 08:30   #15
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Wtakim razie termostat do wymiany. Za szybko się otwiera.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2005, 20:45   #16
TOMEK07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
Domyślnie

a ja bym stawiał jednak na czujnik
chyba że trafiłeś na taki typ że sie nie grzeje w trasie lub taką masz technikę jazdy że go oszczędzasz
w moim essim tez temp nie wchodziła powyżej litery R nawet w korkach , chociaż po wymianie płynu podskakiwał do M i to wszystko było nawet w upalny weekend na trasie Katowice-Wisła -Katowice więc chyba tak już musi być Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03
Mondeo MII 1,6 95KM 99r
TOMEK07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2005, 18:33   #17
Gaduliks
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-06-2005
Skąd: Lubin
Postów: 78
Domyślnie

Cytat:
podłączyłem sobie cyfrowy miernik temperatury
Zastaqnawiam się jak go tam do bloku silnika podłączyłeś ?
Termostat się sprawdza w inny sposób .
A jeśli to pomiar ze zbiorniczka wyrównawczego to temperatura silnika będzie nie dokładna
Gaduliks jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2005, 20:19   #18
apistograma
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-05-2005
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1,6 TdCI 109 KM
Rocznik: 2005
Postów: 98
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gaduliks
Zastaqnawiam się jak go tam do bloku silnika podłączyłeś ?
Sam miernik to voltomierz oparty na ICL 7106, a do obudowy termostatu przyczepiłem przetwornik temperatura - napięcie LM35. Czujnik jest odizolowany od przepływu powietrza pianką do izolowania termicznego rur. Obudowę termostatu wybrałem celowo, żeby uniknąć spadków temperatury chłodziwa np. w zbiorniczku wyrównawczym.
apistograma jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2005, 20:26   #19
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Obudowę termostatu wybrałem celowo,
Obudowa termostatu jest plastikowa i słabo przewodzi ciepło. Wewnątrz tej obudowy jest zdecydowanie cieplej, niż na zewnątrz(pisze o ściankach).
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2005, 07:42   #20
putbill
ford::average
 
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 20-07-2005
Skąd: Gdynia
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 101
Domyślnie

Ja kiedyś w swoim Peugeocie miałem to samo silnik się nagrzewał, ale jak jechałem temp. szybko spadała sprawdziłem wszystkie czujniki i nic, jak pisze nasz góru -Slawko- wymień termostat ja też miałem go uszkodzonego pękł z jednej strony. Zamykałm ale nie dokładnie i ciecz chłodząca i tak się przedostawał do dużego obiegu. Niby działał ale już niesprawnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Koszt termostatu jest nie wielki i roboty też nie ma dużo warto wymienić zobaczysz że pomoże
putbill jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.