|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-09-2005, 21:12 | #31 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Hanys
Postów: 214
|
hej
przy skrecaniu w prawo to nie tylko jak skrecam w lewo jadac na luzie pali to nie wiem ile na 43 litrach zrobilem 460km jutro chyba pojde do gazwonika
__________________
1.6 16V 1993 rok + LPG |
18-09-2005, 22:10 | #32 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
|
Gaśnięcie przy skręcaniu jest spowodowane bezwładnością membrany w parowniku. Jedyne sposoby by temu zaradzić to: podwyższyć wolne obroty, wzbogacić mieszanke na wolnych lub nie skręcać na luzie.
Gaśnięcie na luzie przy większych prędkościach najlepiej zlikwidować poprzez skompensowanie parownika. Większość parowników ma wyjście ze strony atmosferycznej membrany II stopnia w postaci gwintowanego otworu. trzeba w niego wkręcić odpowiedni krócieć i połaczyć wężem gumowym z dolotem przed mikserem. Wzrost ciśnienia w dolocie zwiekszy ciśnienie gazu. Sam miełem tak zrobione i mogłem bezproblemowo jechac na luzie przy 120km/h. |
19-09-2005, 17:13 | #33 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Hanys
Postów: 214
|
hej
byłem u gazwonika wzbogacił mi mieszanke i troszke lepiek sie zrobiło ale dodam że ja założe ta rure oryginalnie tak jak była to przy skrecaniu w lewo nie gasnie ale znowu jadac na luzie gdzie z 60km\h to auto gasnie nierozumie juz tego, znowu jak ja odwroce do tyłu to gasnie przy skrecaniu a na luzie nie
__________________
1.6 16V 1993 rok + LPG |
|
|
|