|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-06-2005, 11:14 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-06-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo MK III
Silnik: TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
Nowy FF II 1.6 TDCI 109 czy 1.8 TDCI 115
Nosze sie z zamiarek kupna nowego FF II. Zdecydowałem sie na diselka.
Mam jednek dylemat jaką wersję wybrać ?? Czytałem różne opinie ale dalej nie jestem zdecydowny. Proszę o opinie. |
13-06-2005, 15:32 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
a w nowym to jest ten drugi silnik ???
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
13-06-2005, 16:20 | #3 | |
Administrator
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-02-2004
Skąd: Dolny Śląsk
Model: C-MAX Grand
Silnik: 1,6 EcoBoost 180KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,172
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Jacek [Regulamin Forum] [FAQ] [Zasady ogłoszeń] [Dział Komunikaty] [Oryginalne części Ford / Motorcraft / FoMoCo - co, gdzie, jak??] Świat się stale zmienia, więc słysząc słowa "będzie jak dawniej" nie łudź się - nigdy tak nie będzie... |
|
21-07-2005, 16:11 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-10-2004
Postów: 16
|
wybor prosty 18tdci. zawsze to pare koni wiecej. 1.6 podobno troche muli.
|
21-07-2005, 17:37 | #5 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
|
1,8TDCi bedziesz bardziej zadowolony! 1,6TDCi to za malo. do fiescie i fusionie taki silnik to tak ale nie w foce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po za tym zawsze wiekszy zapas(na wypadek jak bys doszedl do wniosku ze za malo kucy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
najlepiej zrobisz jak kupisz o ile sie nie myle w wersji silver 2,0TDCi(136KM) nie wiele drozszy chyba ok 3-4tys tyle to bez problemu dogadzasz sie z dilerem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a na elastycznosci bedziesz mial masakre!!! nie jednego monda zadziwisz a zaden compakt nie ma szans Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24 |
21-07-2005, 17:55 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-02-2004
Skąd: Mazowsze, TenKraj.
Model: Mondek V5 sedan
Silnik: diesel 2.0 /150 koni
Rocznik: 2019
Postów: 996
|
testowałem tego 1,6 , to jest pomyłka a nie silnik.
Ma potężną "turbodziurę " , w zakresie małych obrotów słabe przyśpieszenia , to auto najpierw sie zastanawia , a potem zwolna rusza. Polecam większy lub benzynke, ta to daje ognia ( 1,6L) |
21-07-2005, 18:47 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-10-2004
Postów: 16
|
ja upalam F II 2.0 TDCI 3drzw. wersje sport. z autka jestem bardzo zadowolony, super wyglada, jezdzi sie rewelacyjnie i wyposazenie tez ok. myslalem nad 1.6 TDCI ze wzgledu na spalanie. faktem jest ze nie jest tak oszczedny jak F I 1.8 TDCI. ale cos za cos. ostatnio przy emeryckiej jezdzie spalil wg kompa 5.3. zadna inna wersja nie jezdzilem, ale slyszalem opinie ze 1.6 benz czy 1.6 tdci sa za slabe. w koncu autko troche uroslo. poza tym 2.0 TDCi licze na to ze bedzie mozna niezle zachipowac i jakies 170 kucy jest w zasiegu.
|
14-09-2005, 12:18 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-06-2005
Skąd: Białystok
Postów: 16
|
Mam ten sam dylemat.
Jeździłem testowym 1,6 109 KM - ciągnie dobrze po 2 tys. obr/min. Poniżej jest marnie. Niestety nic konkretnego nie wiem o 1,8 TDCi. Wiem tylko, że jest 8-mio zaworowy, a pozostałe są 16-sto zaworowe. Ale to mi nie przeszkadza. Ważne, aby nie miał wyraźnej "dziury" i nie psuł się. Pali przyzwoicie ponoć. Może ktoś na tym forum ma taki silnik ? Niech podzieli się wrażeniami z początkującymi ! |
14-09-2005, 15:16 | #9 |
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
ja czytałem test c4 z tym silnikiem i oceny były dobre. osiągi ok, spalanie mikroskopijne itp. przypuszczam że foka będzie sprawować się podobnie
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
16-09-2005, 20:06 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-06-2005
Skąd: Białystok
Postów: 16
|
Kupiłem GO !
Dzisiaj ponownie odwiedziłem salon. Chciałem Focusa 1,8 FX Silver z ESP, a kupiłem FX Gold 1,6 TDCi 109 KM bez ESP. Okazuje się, że na ESP musiałbym czekać do grudnia !!! A zaraz koniec roku. W końcu postanowiłem zakupić model stojący w salonie: kombi FX Gold 1,6 TDCi 109 KM za 77900 zł. - od ręki. NIe chciałem czekać dłużej. Przed podjęciem decyzji raz jeszcze przejechałem się testowym autem z tym silnikiem. Teraz wrażenie lepsze niż poprzednio. A w dodatku był zimny - rozgrzany chodzi lepiej. Myślę, że będę z niego zadowolony. Ale pierwsze doświadczenia będę mógł opisać za parę dni. |