Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-08-2005, 14:54   #11
vikary
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-08-2005
Skąd: Kraków
Model: Mondeo Mk2
Silnik: 1,8TD
Postów: 22
Domyślnie

witam
...miałem podobny problem, potem już mi nie chciał wacale odpalać.
Powodem było zapowietrzanie pompy wtryskowej - w moim przypadku rozszczelnienie na przewodach dochodzących do impulsatora pompy wtryskowej.
Z tego co wiem najczęściej problem występuję w okolicach pompki ręcznej albo w zaworze odcinającym paliwo.
pozdrawiam

vikary jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-09-2005, 08:14   #12
Andrzej_
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-08-2005
Postów: 4
Domyślnie

Byłem u mechanika świece są wporządku powiedział że raczej się zapowietrza. Zaproponował dla sprawdzenia przed jazdą podpąpowac pompką nad filtrem paliwa i jeżeli to bedzie więcej niż 2 razy np. 4, 5 razy to gdzieś się zapowietrza. A jeżeli max 2 razy to raczej wporządku. Więc sprwdziłem wystarczy 2 razy nacisnąc przycisk staje sie od razy twardy a samochód odpala jak żyleta więc wydaje mi się że paliwo cofa się i to nie wiele po całej nocy. Moje pytanie to gdzie najczęściej może sie zapowietrzać ? Aha po zgaszeniu silnika wieczorem proponował w garażu posuchac w ciszy czy nie słychac jakiegoś syczenia przy pompce ręcznej nad filtrem paliwa ponieważ może być mała dziurka w membramie - suchałem ale nic nie słysze więc muszę szukać dalej. Wężyki były wymieniane 3 miesiące temu ale kapturek nie chyba wymienie.
Andrzej_ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-09-2005, 09:12   #13
waldor
ford::average
 
Imię: Waldek
Zarejestrowany: 30-07-2005
Skąd: Stargard Szcz.
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2003
Postów: 186
Domyślnie

Nie znam się tam za bardzo na dieslach, ale znajomy miał problem z passatem, ciężki rozruch a niby wszystko ok.Okazało się ,że cofa się paliwo-przy pompie jest zawór który nie trzymał-może to samo jest u Ciebie.
Pozdrawiam
waldor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-06-2009, 11:15   #14
mondek98
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 16-06-2009
Skąd: Gdynia
Model: mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 1
Domyślnie Odp: Jaka jest przyczyna usterki

witam.
Ja mam inny problemik. przy temperaturze minusowej już od -3 np. ciężko pali, wyglądało to na akumulator ( jest na gwarancji i do reklamacji nie chcieli przyjąć bo jest wszystko dobrze) jeździłem do pięciu elektryków i jest wszystko oki ( rozrusznik, akumulator,świece, alternator, regulator napięcia, żadnego poboru prądu ) nawet byłem pompę sprawdzić i jest dobrze, a przychodzi zimno i ciężko kręci i nie chce załapać, a jak załapie to ma tylko 300 obr i powolutku dławiąc się dochodzi do 800 i hula dobrze. co to może być, może ktoś z was coś poradzi ( masa jest dobra ).pomocy
mondek98 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-06-2009, 19:22   #15
ŻONA
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: ZDZIESZOWICE
Model: FORD MONDEO MK2
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 1996
Postów: 39
Domyślnie Odp: Jaka jest przyczyna usterki

Miałem to samo założyłem zawór zwrotny przy pompie paliwa i po problemie cena25 zeta
ŻONA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:20.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.