|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-08-2005, 09:42 | #41 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Łódź
Postów: 120
|
Cytat:
__________________
Mondeo Mk III 2,2 TDCI XI 2004r |
|
18-08-2005, 09:53 | #42 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
ja tez Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie narzekalbym majac te nowe systemy w swoim aucie i mogac je guzikiem wylaczyc do zabawy na placu, co np w zimie czesto robie. Wtedy wyciagam bezpiecznik od ABS.
|
18-08-2005, 12:16 | #43 |
ford::average
Imię: Waldek
Zarejestrowany: 30-07-2005
Skąd: Stargard Szcz.
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2003
Postów: 186
|
Kierowców bez wyobraźni nie brakuje, jest ich dużo, przeważnie są to świeżo upieczeni kierowcy, którzy uważają, że są mistrzami kierownicy, a systemy te jeszcze bardziej utwierdzają ich w tym przekonaniu-jak najbardziej mylnym...
Wiem, że w zamyśle producenta to wszystko ma chronić, ale różnie z tym jest. Piszecie że system ESP można wyłączyć całkowicie-za to lubie Forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , ale zastanawia mnie jak długo tak będzie.Jak się nie myle, to nawet Porshe ma przyciskESP off, który w krytycznym momencie się i tak załacza.I to już jest dla mnie paranoja, skoro kierowca wyłacza, to bierze na siebie odpowiedzialność co się stanie dalej-a tu nie komp i tak się pcha(chodzi mi o to ,że coraz bardziej ingerują w nasze auta i niedługo to my aut się słuchać będziemy ,a nie one nas)Myśle ,że Ford sam nie wprowadzi na stałe ESP, ale obawiam się ,że jakieś przepisy o bezpieczeństwie im to nakażąGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Tak samo jak te bzdurne ograniczniki do 250km/h |
18-08-2005, 14:03 | #44 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
to zapraszam do artykulu na interii - tak apropo ingerencji.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-08-2005, 14:31 | #45 | |
ford::average
Zarejestrowany: 15-02-2004
Postów: 140
|
Cytat:
sorki, ale duzo wypadkow z motorami jest spowodowana tym, ze nie sposob w lusterku ocenic predkosci takiego pocisku. chyba nigdy nie doswiadczyles sytuacji gdy jadac 100 wyprzedza cie "cos" co ma ponad 200 na zegarze. |
|
18-08-2005, 17:08 | #46 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
a szczerze mowiac to i w EUROPIE(a nawet w niemczech) ciezko jezdzic z predkoscia wieksza niz 250km. W zasadzie te 220 to juz nad to. Z innej beki, malo ktory furak na zachodzie porusza sie z takimi redkosciami, bo duzo pali.
A ogranicznik predkosci chyba bez wieszkego trudu mozna zdjac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-08-2005, 19:17 | #47 | |
ford::average
Imię: Waldek
Zarejestrowany: 30-07-2005
Skąd: Stargard Szcz.
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2003
Postów: 186
|
Cytat:
A jeżeli ktoś znalazł miejsce do rozpędzenia się do 250 ,to mógłby przecież pojechać i szybciej...W moich okolicach są przynajmiej 3 miejsca gdzie bez problemu można 300 lecieć oczywiście motorem ,bo autu to wieczność zajmujeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.I jeszcze co do prędkości aut- to Porshe, Ferrari, Viper, Mercedesy te co mają 500 lub 600 lub 55 -65 amg na tylniej masce bez problemu przekraczają 250-da się tak rozpędzić w polsce i w niemczech tak samo.A jeżeli kogoś stać na takie auta, to nie martwi się litrami paliwa.Niemieckie autostrady są stwożone do tych prędkości, Anglicy i Francuzi jadą tam się wyszaleć sportowymi autkami, bo u nich jak się przekroczy prędkość to nawet prawko zabiorą... Śmieszne dla mnie jest to że firmy robią auta tak szybkie żeby je ograniczyć-dlatego też bzdurne. Pozdrawiam |
|
18-08-2005, 23:02 | #48 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-07-2005
Skąd: Kraków
Model: Ford Galaxy
Silnik: tdci 2.0
Rocznik: 2012
Postów: 31
|
Witam wszystkich. Mam troche wrazen z pierwszej dluzszej trasy (w sumie 1600km po Polsce i Niemczech).
- silnik, powtorze, miod, cichy, nawet bardziej przydatny w Polsce niz na niemieckich autostradach. Koniec klopotow z wyprzedzaniem: 60km/h, czworka, gaz w podloge i rakieta ! Uciekalem wszystkim na umiarkowanie zatloczonej drodze przede wszystkim ze wzgledu na tempo wyprzedzania. Niesamowity kop juz od 1500 obrotow. Chyba w wersji 130km moment pojawia sie pozniej. - zawieszenie ekstra, aha tutaj pytanie - czy ghia ma je inaczej zestrojone niz np trend albo ambiente? Odczuwam je jako komfortowe choc rewelacyjnie trzyma sie drogi. - troche glosnawo w srodku ale nie od silnika tylko od szumu kol a zwlaszcza od oplywu powietrza. Dodatkowo niedorobka - w gornej lewej krawedzi drzwi jest kilkucentymetrowa szczelina przy ktorej od srodka nie ma uszczelki - efekt - akurat nad uchem cos poswistuje i to juz od okolo 110km/h. Denerwujace, zwlaszcza w nocy, kiedy pusto wiec i cicho na drodze. - biegi 1-3 krotkie, w zasadzie nie sluza do jezdzenia tylko do startu. Zreszta nie ma to znaczenia bo auto nie jest stworzone do sprintu tylko do sprawnego zachowania w trasie. - auto bardzo ekonomiczne, przy umiarkowanie szybkiej jezdzie na autostradzie (tempomat, szostka, ustawione 160km/h) spalil 6,5 litra na 100. - jazda po miescie nie jest zbyt przyjemna, nie wiadomo co z tym nadmiarem momentu zrobic, szostki przeciez nie wlacze... Spalanie jak w trasie przy 160-ciu - wentylacja foteli - nie wiem czy to nie jest jakis pic, cos tam buczy cichutko... Ogolnie, jak ktos sie zamierza na nowe mondeo to polecam 2,2. Naprawde swietny silnik! Zachecam do kupna w niemczech (co sam uczynilem). Auto z dobrym wyposazeniem z 2,2 oczywiscie nowe, kombi za 19 tys euro, jak ktos chce ghia z esp i duza iloscia bajerow, to 21 tysiecy (wlasnie tyle dalem). Jak pokazalem stronke www gosciom w salonie forda w Polsce, to im szczeki opadly... Pozdrawiam ! Wojtek |
19-08-2005, 12:58 | #49 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Łódź
Postów: 120
|
Cytat:
Z tego co widzę to zaskakująco mało Ci pali - mój po mieście pali 8-8,5 a w trasie przy ok 150km/h (ale po zwykłych drogach - częste hamowania i wyprzedzania) pali ok 7-7,5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mondeo Mk III 2,2 TDCI XI 2004r |
|
19-08-2005, 13:26 | #50 | ||
ford::average
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-05-2005
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo 2.2 mk3
Silnik: 2.2 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 184
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Bartek :-) |
||