Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-02-2005, 16:00   #1
slyboots
ford::specialist
 
Avatar slyboots
 
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
Domyślnie Telepie mi silnikiem na wolnych obrotach pomocy koszmar !!

Witam na wolnych obrotach silnikiem tak jakby rzucało, jak by chciał wyskoczyc. Gdy sie rozgrzeje nierówno chodzi obroty raz w gore raz w dół jakby chciał zgasnąć. Wymienione przewody i swiece oraz filtr powietrza. Co to moze byc za przyczyna ? Dzieje sie tak zarówno na benzynie jak i na LPG. Gdy wyciagne korek wlewu oleju przy pracujacym silniku na LPG to dmucha powietrze i czuc jakby spaloną benzyne. Nie mam pojecia czy tak powinno byc czy nie. Już nie mam sił. Proszę o pomoc ewentualnie sugestie.

Zapomniałem dodać, iż troche cięzko wkreca sie na obroty to znaczy wciskam pedał gazu i dopiero po jakis 3 sekundach moge mieć max obroty. Przeszkadza to zwłaszcza przy ruszaniu.

__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik

Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca
slyboots jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-02-2005, 18:41   #2
tango32
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-12-2004
Skąd: warszawa
Postów: 41
Domyślnie

co do drżenia to skontroluj poduszki
ja miałem tak samo i pomogło co do pozostałych to nie mam pojęcia ;(
__________________
beżowy ford eskort MkIII turnier 1.1L 1981
tango32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-02-2005, 21:01   #3
crater
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-08-2004
Skąd: Legnica
Model: Ford Focus Mk2, Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 252
Domyślnie

Sprawdź połączenia przewodów podciśnieniowych, a głównie zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i jego okolice.
__________________
Mondeo 1.8 16V Ghia hatchback + LPG
crater jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-02-2005, 22:27   #4
slyboots
ford::specialist
 
Avatar slyboots
 
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
Domyślnie

Ja mam u siebie " zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej " ?? Nie moge sie od nikogo dowiedziec, jezeli gdzies on u mnie jest to kto mi powie kto bo ja za zadne skarby nie mam pojecia. Pomóżcie prosze.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik

Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca
slyboots jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-02-2005, 09:38   #5
Peter
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
Domyślnie

a czy u Ciebie jest silnik krokowy? jesli tak to podejrzewam ze jest wadliwy - ja mialem cos takiego i walczylem z tym przez prawie rok - silnika krokowego nie podejrzewalem bo byl wymieniony w ASO - ale pewnego dnia padl kompletnie i znowu musialem go wymienic i okazalo sie ze po zalozeniu nowego problem ustal - wniosek jest taki ze ten przedtem zalozowy w ASO mimo ze byl nowy to byl wadliwy (do czego ASO nie chcialo sie przyznac - tzn chcieli mnie naciagnac na diagnostyke aby mi pokazac ze to cos innego...)
objawy byly takie same jak opisujesz - zmienialy sie obroty na biegu jalowym i geberalnie byly za wolne - powodowalo to nawet to ze bieg wsteczny wlaczal sie ze zgrzytem i zdziwilem sie ze po wymianie tego krokowca wsteczny wlacza sie normalnie

a tak apropos - mam taka swoja teorie i nie wiem na ile jest prawdziwa (moze to zbieg okolicznosci) ale wydaje mi sie ze podowem powstawiania wad w krokowcach moga byc przebicia na przewodach - obydwa krokowce padly wtedy gdy pojawily sie przebicia na kablach i swiecach - nie sadze aby od efektow elektrycznych - w nich w srodku jest jakas membrana i byc moze przy takim niekontrolowanym spalaniu w silniku cos sie dziwnego z nimi dzieje

acha - zanim wezmiesz sie za cokolwiek to polecam wyczyszczenie przepustnicy - u mnie byla taka warstwa brudu ktora tez mogla powodowac niedomykanie sie jej - bo same zmiany obrotow powoduje tzw "falszywe" powietrze
Peter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-02-2005, 21:33   #6
slyboots
ford::specialist
 
Avatar slyboots
 
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
Domyślnie

Jest tylko jedna sprawa co do silnika krokowego jak podejrze go w czasie pracy silnika to widac ze sie wysuwa i wsuwa regulujac przepustnice w takim razie nie moze byc wadliwy.

Wie ktoś może gdzie miesci sie zawór odcinający podawanie paliwa na wtrysk i jak on wygląda, gdyż mam LPG i zdaje mi sie, iż dopływ paliwa nie jest do konca odcinany przy przełaczeniu na LPG.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik

Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca
slyboots jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2005, 07:52   #7
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

slyboots, doczytałem się że przyczyną Twoich problemów mogą być złe połączenia elektryczne ( zawilgocone) . Sprawdź też podłaczenie sondy oraz ją samą, możliwe że jest padnięta. Dodatkowo woda dostaje się do wiązek przy przegrodzie
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2005, 10:48   #8
essi
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Sprawdź też podłaczenie sondy oraz ją samą, możliwe że jest padnięta.
przedwczoraj w programie TV fachowiec z PZM opisywal dokladnie taka przyczyne kiedy sonda jest uszkodzona
wiec slyboots, autko do cieplego miejsca na 24h i miernik do lapki podazajac w kierunku sondy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
essi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2005, 12:43   #9
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał essi
przedwczoraj w programie TV
Skąd Wy bierzecie czas na ogladanie TV Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , a juz śledzenie co, gdzie, kiedy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2005, 16:40   #10
slyboots
ford::specialist
 
Avatar slyboots
 
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
Domyślnie

Jeżeli sonda jest uszkodzona to na LPG nie powinna mieć wpływu gdyż nie mam komputerka sterujacego LPG. Gdy by była uszkodzona czy to mozliwe aby była również winna dużego spalania benzyny gdyż 2 tygodnie temu wymieniałem swiece a teraz gdy wykreciłem i sprawdziłem to były czarne. Odpalam tyle co na rozruch 2 x dziennie i z 50m jazdy a pali jak smok 5 litrów starcza na miesiac czasem miej.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik

Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca
slyboots jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:38.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.