Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-07-2004, 15:53   #1
kris
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Postów: 72
Domyślnie GASNĄCY MKII

Założyłem gaz w Mondeo z 98 r i działa ok poza tym ze na zakrętach gaśnie. Podobno to problem zamocowania reduktora po lewej stronie i za nisko - ponoć siła odśrodkowa na zakrętach dociska mębranę i przydławia autko...
Czy mieliście tez takie problemy ??-jak temu zaradzić ??

__________________
MK 3 TDCI "Futura"
kris jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-07-2004, 08:47   #2
bobo70
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-07-2004
Postów: 1
Domyślnie

zobacz czy masz klapkę antywybuchową,może jest wstawiona nie w pionie
bobo70 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-07-2004, 14:07   #3
jash
ford::specialist
 
Imię: Jan
Zarejestrowany: 07-03-2004
Skąd: Poznań
Model: niestety już żaden
Silnik: XX
Rocznik: XX
Postów: 524
Domyślnie

Mam mkI (jak w podpisie) i reduktor jest zamontowany po stronie kierowcy. To, że jest z tej czy innej strony nie ma znaczenia. Podobnie fakt, że jest zamontowany niżej lub wyżej. Przecież gdyby tak było, najlepiej byłoby go zamontować na leżąco - wtedy nie działała by na niego siła odśrodkowa (a potrafi być duża) a tylko siła grawitacji. Faktem jest, że może być źle zamontowany zawór antywybuchowy. Musi być w pionie, otwierać się na dół. To fizyka. Być może ma za słabą sprężynkę. Albo jeszcze coś - sprawdź jak i gdzie jest on zamontowany. Być może przy skrętach coś się w jego stronę przechyla i ułatwia mu otwieranie się. Chociaż to naciągana teoria Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A swoją drogą to ciekawy problem. Z Bogiem!
__________________
Yahoo
jash jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2004, 05:56   #4
kris
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Postów: 72
Domyślnie

Mam tą klapkę (tzw "gwizdek") w kolektorze ssącym , zamontowana w pionie a więc nie ma znaczenia czy skrecam... podobno mają mi zrobić jakąś kompensację czyli dodatkowy dolot powietrza do reduktora...zobaczymy-odezwe sie.
__________________
MK 3 TDCI "Futura"
kris jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2004, 09:47   #5
kris
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Postów: 72
Domyślnie

NO i zrobili Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowy wąż wlożony w filtr powietrza z jednej strony , a z drugiej przypięty do dodatkowej "rurki" wspawanej w reduktor. Na poczatku male problemy z regulacja, ale teraz działa bardzo ładnie i nie gaśnie-lekko spadaja obroty przy ostrym skręcie na luzie-ale naprawdę musialbym wchodzić w zakręt z dużą prędkością-a więc w sumie po kłopocie.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.pozdro @ll
__________________
MK 3 TDCI "Futura"
kris jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:42.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.