|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-05-2024, 18:11 | #131 |
ford::specialist
Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
Odp: przegrzewanie się silnika. czy to wina termostatu czy elektryki ?
60C na zegarze to zero w trybie serwisowym , 120C na zegarze to 255 w trybie serwisowym .
Ostatnio edytowane przez technik08 ; 18-05-2024 o 18:13 |
18-05-2024, 20:43 | #132 |
ford::average
Zarejestrowany: 08-01-2013
Model: Ford Focus Mk2 Ti-VCT, 115 KM, LPG STAG
Silnik: 1.6 2005r.
Rocznik: 2006
Postów: 193
|
Odp: przegrzewanie się silnika. czy to wina termostatu czy elektryki ?
Czytałem naprawdę sporo o ENGINE TEMP, ale Twoja wersja to dla mnie totalna nowość i zupełnie do mnie nie przemawia. Jeśli miałeś na myśli parametr TEMP GAUGE – to ten wyświetlany jest w systemie szesnastkowym (razem 4 znaki).
...zresztą po cyfrze ENGINE TEMP masz literkę C (jak Celsius), a po zmianie ustawień na Fahrenheity pewnie będzie F.
__________________
Nie jeżdżę na LPG. |
|
|
|