|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-02-2018, 11:56 | #21 | |
ford::average
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 21-02-2015
Skąd: Staszów
Model: Mondeo mk4
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 117
|
Odp: Co najczęściej sie psuje w 2.0 tdci 180 km?
Cytat:
Dzięki |
|
04-04-2024, 12:21 | #22 |
ford::amateur
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 12-03-2024
Skąd: Kraków
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 Benzyna
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
Co się u Was psuje w Mondeo Mk5 2.0 TDCI przy 150-180 tyś (U mnie pompa CR).
Jestem ciekaw co się typowo psuje w Mondeo Mk5 przy 150-180 tyś.
Kupiłem Mondeo 2.0 TDCI 132 KW, skrzynia manualna. Przy przebiegu 147 na pierwszym serwisie mój mechanik Zdiagnozował pompę CR do regeneracji Uszczelnienie wału do dalszej obserwacji, ale powiedzieli że dziwne bo rozrząd był zmieniany niby przy 120 (są naklejki), to powinno być to wtedy wymienione Kontrolerzy testujący przy zakupie wykryli jedynie "Jakieś zapocenie".... Ciekaw jestem co mnie (z waszego doświadczenia) czeka w najbliższej przyszłości. Bo już widzę że koszty serwisu 2.0 TDCI są zgoła inne niż poprzedniego Focusa 1.8 Duratec (benz). Ostatnio edytowane przez sna25 ; 04-04-2024 o 12:33 |
04-04-2024, 12:28 | #23 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 1,878
|
Odp: Co się psuje w Mondeo Mk5 2.0 TDCI przy 150-180 tyś.
Z drogich części może być:
-pęknięcie i rozszczelnione termostatu -pęknięcie obudowy chłodniczki EGR -rozszczelnienie chłodnicy. Typowe jest też rozszczelnienie pompy CR i pęknięcie wirnika pompy wody. |
04-04-2024, 12:35 | #24 | |
ford::amateur
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 12-03-2024
Skąd: Kraków
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 Benzyna
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
Odp: Co się psuje w Mondeo Mk5 2.0 TDCI przy 150-180 tyś.
Cytat:
|
|
04-04-2024, 18:32 | #25 |
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 28-12-2020
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 293
|
Odp: Co się u Was psuje w Mondeo Mk5 2.0 TDCI przy 150-180 tyś (U mnie pompa CR).
Zdaje się, żę alternator też jakoś tak kolo 140-150 tys km zdycha.
Do tego obejrzyj sobie spód auta bo Mondeo soli nie lubi.... zwłaszcza tylne zawieszenie koroduje jak szalone a z przodu metalowy wspornik pod chłodnicą
__________________
2 Fordy, 2 Francuskie, 1 Fiat ... tylko Ferrari w garażu jeszcze nie ma ! |
06-04-2024, 11:43 | #26 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 30-01-2024
Skąd: Płock
Model: mk5
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2018
Postów: 11
|
Odp: Co najczęściej sie psuje w 2.0 tdci 180 km?
Z takich grubszych:
150 tys pompa cr 200 tys rozrząd 240 tys egr, termostat 265 tys wtryski 285 tys turbina 340 tys dpf Sprzęgło i zawias jeszcze oryginał i sztywne Ostatnio edytowane przez Mundek5k ; 06-04-2024 o 11:46 |
06-04-2024, 17:20 | #27 | |
ford::professional
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,535
|
Odp: Co się u Was psuje w Mondeo Mk5 2.0 TDCI przy 150-180 tyś (U mnie pompa CR).
Cytat:
U mnie 260tkm, zrobione uszczelnienie pompy i chłodniczki egr (wraz z czyszczeniem egr), sonda lambda, pompa wakum (chyba nie do końca potrzebne przyczyną był zaworek ale mimo wszystko była mocno zjechana w środku jak oglądałem), zaworek turbo, przewody od ropy na silniku (poprzedni serwis chyba uszkodził przy nieudolnym uszczelnieniu pompy), poprzedni właściciel robił alternator przy jakiś 120-140kkm, rozrząd przy 200tkm, reszta oryginał (oprócz rzeczy typowo eksploatacyjnych klocki tarcze filtry oleje itd.). Na upartego pokrywa zaworów byłaby do wymiany bo minimalnie się poci na zgrzewach ale na razie na tyle mało ze nie ruszam. Ostatnio edytowane przez klocolus ; 06-04-2024 o 17:27 |
|