Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-08-2022, 07:06   #21
ellocco
ford::average
 
Avatar ellocco
 
Zarejestrowany: 22-07-2010
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: KUGA MK1
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 172
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Cytat:
Napisał arczi81a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poważnie?�� I wszystko z autem jest ok ? Kurde , wszędzie jak czytam o tych DPF to pisze że wypala się między 600 -800 , że to jest norma . ... Nie mam pojęcia ...
Bo te wpisy o 600-800 są najczęściej zimą a latem kiedy tlenu jest mniej w jednostce objętości to wypalanie odbywa się częściej. Jak sami wiemy do spalania potrzebny jest tlen. dodatkowo zimą mamy zimową mieszankę paliwową.


Ostatnio edytowane przez ellocco ; 09-08-2022 o 07:13
ellocco jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2022, 11:13   #22
arczi81a
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-09-2018
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 17
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzięki za opinie, wpisy, komentarze, trochę mnie uspokoiliście Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to na razie nie będę tego czyścił, zobaczę jak będzie zimą . Swoją drogą, jak tak dobrze się z wami pisze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , to może ktoś byłby w stanie mi powiedzieć , trochę z innej beczki czemu temp płynu chłodniczego - czyli ta wskazówka co jest na tablicy, skacze ? Wolno się dogrzewa, jak złapie środek czyli 90 stopni (co jak odczytuje z kompa to 80 stopni) to potrafi spaść nagle do 75 stopni ? Kolega w mondeo z tym samym silnikiem ma podobne odczyty temp, tylko mu nie spada ta temp jak mi.... ktos wie o co może chodzić ??? termostat wymieniłem na nowy, płyn chłodniczy też, czujki temp sa w termostacie, więc ja już kompletnie nie czaje co to moze być ?? :/ jedyne co jest innego u niego i u mnie, jak forscanem sprawdziłem to wartość napięcia czujnika temp płynu chłodzącego... ja mam 0,76V a on ma 2x wieksza wartośc ... może to to ? sorki że odpłynałem trochę od tematu głównego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
arczi81a jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2022, 17:29   #23
Tomas123
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-01-2008
Model: Mondeo MK2 MK3 MK4 obecnie Kuga MK2 Titanium
Silnik: 2.0 PB, 2.0 TDDI, teraz 2.0 TDCI
Rocznik: 2013
Postów: 114
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Witam Panowie mam pytanko odnośnie dpf'a - niestety moje trasy to głównie miasto, chciałem zapytać o kondycję tego filtra. Staram się przynajmniej raz na miesiąc zrobić dłuższą trasę po autostradzie i dzisiaj sprawdzałem wartości po wypaleniu dpfa: LOAD spadł do 26% a SOOT do 3%, wypalanie dotychczas max do 300km. Zero błędów, procedura wypalania przebiega prawidłowo temp powyżej 600 stopni. Czy to są prawidłowe parametry, auto posiadam od 2 lat i nigdy LOAD nie spadł poniżej 25%
Dziękuję i pozdrawiam
Tomas123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2023, 12:48   #24
arczi81a
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-09-2018
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 17
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Witam ponownie . Temat do znudzenia , dpf i jego wypalanie. Jakiś czas temu - z 2 mce - psikniety został preparat czyszczący bezpośrednio do dpf . Efekt okazał się nawet nawet bo dystans wypalania zwiększył się z 300 do 600 jak jeździłem codziennie , głównie poza miastem . Ale to co mnie totalnie zmartwiło to sytuacja że pojechałem w dłuższą trasę - 2x 330 km , i tam wypalanie zdążyło wskoczyć chyba ze 3 razy , co 150 km . O co tutaj chodzi ? Czy to definitywnie oznaki konieczności regeneracji filtra ? Czy zapchany filtr ma wpływ na zamulenie auta ? Bo zdaje mi się że ten egzemplarz to muł wybitny ...
arczi81a jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-09-2023, 08:03   #25
Mario3131
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-04-2020
Model: Ford Kuga MK2
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 12
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Witam. Panowie, czy po zaślepieniu EGR trzeba coś grzebać w oprogramowaniu silnika czy nie. Ford KUGA MK2 2.0 TDCI, 2013 r.

Ostatnio edytowane przez Mario3131 ; 15-09-2023 o 08:16
Mario3131 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-09-2023, 19:45   #26
Matikrk
ford::amateur
 
Imię: MATEUSZ
Zarejestrowany: 26-08-2021
Skąd: KRAKÓW
Model: Kuga mk2
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 1
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Cytat:
Napisał arczi81a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam ponownie . Temat do znudzenia , dpf i jego wypalanie. Jakiś czas temu - z 2 mce - psikniety został preparat czyszczący bezpośrednio do dpf . Efekt okazał się nawet nawet bo dystans wypalania zwiększył się z 300 do 600 jak jeździłem codziennie , głównie poza miastem . Ale to co mnie totalnie zmartwiło to sytuacja że pojechałem w dłuższą trasę - 2x 330 km , i tam wypalanie zdążyło wskoczyć chyba ze 3 razy , co 150 km . O co tutaj chodzi ? Czy to definitywnie oznaki konieczności regeneracji filtra ? Czy zapchany filtr ma wpływ na zamulenie auta ? Bo zdaje mi się że ten egzemplarz to muł wybitny ...
Rozwiązałeś problem?
U mnie w trasie wypala co około 100 km, Błędów brak temp ponad 600 przy wypalaniu.

Ostatnio edytowane przez Matikrk ; 15-09-2023 o 19:48
Matikrk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2023, 07:14   #27
Mario3131
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-04-2020
Model: Ford Kuga MK2
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 12
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Witam. Panowie, czy po zaślepieniu EGR trzeba coś grzebać w oprogramowaniu silnika czy nie. Ford KUGA MK2 2.0 TDCI, 2013 r.
Mario3131 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-09-2023, 17:21   #28
grze_g
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-04-2012
Model: KUGA II
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2014
Postów: 21
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Jeżeli EGR nie wywala błędów nie trzeba go wyprogramować. Zaślepiasz i jeździsz.
grze_g jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2023, 09:58   #29
PrzemkoPP
ford::beginner
 
Imię: Przemysław
Zarejestrowany: 04-09-2019
Skąd: Białystok/Swarzędz
Model: Kuga MK2
Silnik: 2.0 tdci 140>>>163
Rocznik: 2014
Postów: 19
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Witam, u mnie na częste wypalanie pomogła wymiana akumulatora, ale od początku.
Wypalanie miałem co 200 km, odczyty z aplikacji Fdpf były bardzo dziwne, DPF SOOT % podczas jazdy autostradą rosło około 1% na 10 km, a potem nagły skok z 13% na 50% i następnie przez kilkadziesiąt kilometrów przyrastało 1% na 10km i potem kolejny gwałtowny przyrost na 70% i po około 200km kolejne wypalanie, czasem wypalał się już po 150 km.
Na dzień dzisiejszy mam już przejechane 540km od ostatniego wypalania, a jedyne co zrobiłem to wymieniłem akumulator. Nie była to szybka wymiana, bo auto stało kilka godzin bez akumulatora.
Sam teraz nie wiem co o tym myśleć, akumulator okazała się jeszcze dobry tylko niedoładowany.
Czy długi postój bez prądu coś zresetował i wypalanie wróciło do normy?
PrzemkoPP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2024, 16:15   #30
grze_g
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-04-2012
Model: KUGA II
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2014
Postów: 21
Domyślnie Odp: Częste wypalanie filtra DPF w lecie.

Mało prawdopodobne żeby wymiana akumulatora wpłynęła na częstotliwość wypalania DPF aczkolwiek kiedyś szukając rozwiązania problemu trafiłem na informację że komuś pomogła wymiana wypalonej żarówki od doświetlania zakrętów. Jedyne co mi przychodzi na myśl to grudzień, ochłodzenie się powietrza na zewnątrz. Miałem identycznie od grudnia do kwietnia wypalał mi się co 600 - 900 km. Jak na wiosnę powróci częste wypalanie wymieniaj przepływomierz.
grze_g jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.