|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2023, 08:54 | #11 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,550
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
Ucieszysz się jak będzie ponozej 3k za to o co pytasz.
|
17-09-2023, 10:27 | #12 | ||
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,054
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
Cytat:
Cytat:
Przykładowy pasujący APIM - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Do tego dochodzi dość nieprzyjemna wymiana (sporo rozbierania plastików) oraz kodowanie "pod auto". Czyli "chęć posiadania navi" można zaspokoić za jakieś 1,5kzł. TCU - czyli moduł komunikacji z autem- dokłada się w FF4 nieco trudniej, bo fabrycznie TCU w tym modelu miały inne audio (inaczej zrobioną instalację głośnikową). Da się to zrobić "na skróty" (nie tak jak "z fabryki"), ale wtedy serwery Forda nie zawsze mają ochotę takie TCU "zauważyć"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
||
17-09-2023, 10:58 | #13 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,530
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
Pytanie - po co to wszystko:
- żeby mieć fabryczną mapę pełną błędów? => i tak często jeździ się na Google Maps - żeby w telefonie odczytać stan licznika czy ilośc paliwa w baku? Moim zdaniem - nie warto pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
18-09-2023, 09:38 | #14 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-01-2019
Skąd: Tarnów
Model: focus mk4 kombi
Silnik: 1.0 EcoBoost MHEV 155, PS7
Rocznik: 2023
Postów: 113
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
Nie wiem, jak po dołożeniu TCU, ale z fabrycznym możesz, poza tym co opisałeś, otwierać i zamykać auto z telefonu, zamrugać światłami i zatrąbić (chyba ma to ułatwiać znalezienie auta na parkingu), a przy skrzyni automatycznej możesz też zdalnie uruchomić silnik i nagrzać/schłodzić auto przed jazdą.
Jest jeszcze pozycja auta na mapie w telefonie (oraz adres miejsca postoju), ciśnienie w oponach, żywotność oleju i ewentualne powiadomienia o problemach. |
18-09-2023, 15:46 | #15 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,530
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
czyli generalnie gadżety którymi można pobawić się 5 minut
pytanie czy warto? => to już musi sobie odpowiedzieć sam zainteresowany, dla mnie nie warto Moim zdaniem większy sens ma dolożenie fabrycznej kamery cofania (jeśli ktos nie ma) pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
19-09-2023, 13:23 | #16 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-01-2019
Skąd: Tarnów
Model: focus mk4 kombi
Silnik: 1.0 EcoBoost MHEV 155, PS7
Rocznik: 2023
Postów: 113
|
Odp: Nie mogę połączyć się zdalnie z autem przez fordpass
W dużej części racja. Z mojego punktu widzenia to zdalne uruchamianie ma sens. Korzystam z tego przed wyjściem z pracy, gdy auto stoi w pełnym słońcu. Pewnie będę też tego używał w zimie. Informacja o ewentualnych usterkach też wydaje się przydatna.
W moim przypadku TCU zamontowane fabrycznie - standard, więc dylemat czy się opłaca, czy nie mnie akurat ominął. Ostatnio edytowane przez robert_71 ; 19-09-2023 o 13:25 |