Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-03-2021, 18:04   #11
Norbiwo
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-02-2012
Skąd: Kozienice
Model: S-Max (był) Fusion (będzie)
Silnik: 2.0 TDCI(był) 2.0 Ecoboost 4x4 będzie
Rocznik: 2008/2014
Postów: 4
Domyślnie Dziwne zachowanie silnika1.6 L (2012

Witam szanowne grono.
Będzie to post grzecznościowy bo nie chodzi o moje auto. Kolega ma problem z fordem focus 1.6 L z 2012 roku. Z tego co wiem z historii auto dość dziwnie pracuje tzn. trzęsie silnikiem na wolnych obrotach. Wiem, że były wymieniane sondy lambda na fabrycznie nowe, wymieniany był też przepływomierz na zupełnie nowy( i tu ciekawostka - gdy nie jest wsunięty do końca silnik pracuje miarowo), kolega sprawdzał również szczelność dolotu, doszczelnił, wymieniana była cewka zapłonowa, sprawdzone świece zapłonowe - są założone nówki. Po tych zabiegach auto przez jakiś czas jeździło bez zarzutu ( na innym przepływomierzu) teraz zmiana nic nie daje. Dla pełnego obrazu zamieszczę listę błędów zwróconych przez forscan.
===PCM DTC P0172:92-64===
Kod: P0172 - Mieszanka w układzie zbyt bogata (grupa cylindrów 1).

Dodatkowe symptomy usterki:
- Osiągi lub nieprawidłowe działanie

Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 256772629 s - Globalny czas rzeczywisty
-DIST_TOT_VEH: 7926.0 km - Łączna odległość przebyta przez pojazd
-MAINECUV: 15.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 3 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-PWR_MODE_KEY: Running - Stan kluczyka w trybie zasilania
-FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 45.88 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 81 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: -20.31 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: -19.53 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-RPM: 2291 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 47.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 30.00 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 6 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 15.06 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 20.39 % - Pozycja przepustnicy
-FLI: 10.98 % - Poziom paliwa
-APP_D: 32.16 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 32.16 % - Położenie pedału przyspiesznika E
===END PCM DTC P0172:92-64===

===PCM DTC P0171:92-64===
Kod: P0171 - Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 1).

Dodatkowe symptomy usterki:
- Osiągi lub nieprawidłowe działanie

Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

===END PCM DTC P0171:92-64===

===PCM DTC P0300:92-AE===
Kod: P0300 - Zarejestrowano nieregularne przerywanie zapłonu.

Dodatkowe symptomy usterki:
- Osiągi lub nieprawidłowe działanie

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 256690485 s - Globalny czas rzeczywisty
-DIST_TOT_VEH: 7910.0 km - Łączna odległość przebyta przez pojazd
-MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 15 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-PWR_MODE_KEY: Running - Stan kluczyka w trybie zasilania
-FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 33.33 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 81 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: -6.25 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: -38.28 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-RPM: 824 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 0.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 7.50 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 23 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 2.90 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 12.16 % - Pozycja przepustnicy
-FLI: 14.51 % - Poziom paliwa
-APP_D: 15.29 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 15.29 % - Położenie pedału przyspiesznika E
===END PCM DTC P0300:92-AE===

===PCM DTC P0102:14-26===
Kod: P0102 - Niska wartość sygnału wejściowego w obwodzie A przepływomierza masowego lub objętościowego powietrza

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do masy lub otwarty

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 257192991 s - Globalny czas rzeczywisty
-DIST_TOT_VEH: 7934.0 km - Łączna odległość przebyta przez pojazd
-MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 2 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-PWR_MODE_KEY: Running - Stan kluczyka w trybie zasilania
-FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla otwarta/zamknięta)
-LOAD: 39.22 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 44 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-SHRTFT1: 10.94 % - Krótkoterminowa regulacja paliwa 1 (Short term fueltrim 1)
-LONGFT1: -10.94 % - Długoterminowa regulacja paliwa 1 (Long term fuel trim1)
-RPM: 940 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 0.0 km/h - Prędkość pojazdu
-SPARKADV: 2.50 ° - Wyprzedzenie zapłonu
-IAT: 3 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 0.00 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-TP: 18.43 % - Pozycja przepustnicy
-FLI: 47.84 % - Poziom paliwa
-APP_D: 14.90 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 15.29 % - Położenie pedału przyspiesznika E
===END PCM DTC P0102:14-26===

===OBDII DTC P0172-P===
Kod: P0172 - Mieszanka w układzie zbyt bogata (grupa cylindrów 1).

Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC P0172-P===

===OBDII DTC P0300-C===
Kod: P0300 - Zarejestrowano nieregularne przerywanie zapłonu.

Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC P0300-C===

===SASM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł czujnika kąta skrętu układu kierowniczego

===END SASM DTC Brak===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

===END ABS DTC Brak===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===PSCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy

===END PSCM DTC Brak===

===BCMii DTC B10D8:00-2F===
Kod: B10D8 - Zaprogramowano mniej niż minimalną liczbę kluczyków PATS

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 256680361 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 140134.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 12.00 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: -40 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
===END BCMii DTC B10D8:00-2F===

===FCDIM DTC B10BD:11-08===
Kod: B10BD - Przełącznik wielofunkcyjny

Dodatkowe symptomy usterki:
- Obwód zwarty do masy

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC B10BD:11-08===

===FCDIM DTC B10BD:13-08===
Kod: B10BD - Przełącznik wielofunkcyjny

Dodatkowe symptomy usterki:
- Otwarty obwód

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC B10BD:13-08===

===FCDIM DTC U1A00:00-08===
Kod: U1A00 - Obwód szyny prywatnej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U1A00:00-08===

===FCDIM DTC U0140:00-08===
Kod: U0140 - Utrata łączności z modułem sterującym układami nadwozia

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0140:00-08===

===FCDIM DTC U0159:00-C0===
Kod: U0159 - Utrata łączności z modułem sterującym układem pomocy przy parkowaniu A

Status:
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0159:00-C0===

===FCDIM DTC U0164:00-08===
Kod: U0164 - Utrata łączności z modułem sterującym HVAC

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0164:00-08===

===FCDIM DTC U0193:00-08===
Kod: U0193 - Utrata łączności z modułem sterującym A cyfrowego zespołu audio

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0193:00-08===

===FCDIM DTC U3000:00-08===
Kod: U3000 - Modul sterujacy

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U3000:00-08===

===FCDIM DTC U3006:16-08===
Kod: U3006 - Obwód zasilania A modulu sterujacego

Dodatkowe symptomy usterki:
- Napięcie w obwodzie poniżej wartości progowej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U3006:16-08===

===FCDIM DTC U3006:17-08===
Kod: U3006 - Obwód zasilania A modulu sterujacego

Dodatkowe symptomy usterki:
- Napięcie w obwodzie powyżej wartości progowej

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U3006:17-08===

===FCDIM DTC U2101:00-08===
Kod: U2101 - Konfiguracja modułu sterującego niekompatybilna

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U2101:00-08===

===FCDIM DTC U0001:88-08===
Kod: U0001 - Szybka magistrala komunikacyjna CAN

Dodatkowe symptomy usterki:
- Szyna wyłączona

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0001:88-08===

===FCDIM DTC U0155:00-08===
Kod: U0155 - Utrata łączności z modułem sterującym tablicą rozdzielczą

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0155:00-08===

===FCDIM DTC U0423:68-08===
Kod: U0423 - Nieprawidłowe dane uzyskane z IPC

Dodatkowe symptomy usterki:
- Informacje o zdarzeniu

Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania/wyświetlacza z przodu

===END FCDIM DTC U0423:68-08===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===IPC DTC U0401:64-2C===
Kod: U0401 - Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM

Dodatkowe symptomy usterki:
- Błąd wiarygodności sygnału

Status:
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą

Zamrożone ramki :
-GLOBTIM: 257193001 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 140163.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
-GLOBTIM: 257193001 s - Globalny czas rzeczywisty
-TOTDIST: 140163.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MAINECUV: 14.75 V - Zasilanie główne sterownika ECU
-INCARTMP: 23 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu
-OUTTMP: 23 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik.
===END IPC DTC U0401:64-2C===

Jedyne co pozostaje to chyba głowica?
Proszę o jakieś podpowiedzi może obędzie się bez ściągania głowicy.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Norbiwo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-03-2021, 18:11   #12
edmun
ford::expert
 
Avatar edmun
 
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,374
Domyślnie Odp: Dziwne zachowanie silnika1.6 L (2012)Prośba o pomoc.

na szybki rzut oka za dużo paliwa, za mało powietrza.
czemu więc głowica?
edmun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-03-2021, 21:09   #13
Achim32
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-08-2014
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 69
Domyślnie Odp: 1.6 ti-VCT 105KM - migający check przy przyśpieszaniu powyżej 90km/h

U mnie było tak samo, sonda lambda i sterownik do wgrania systemu.
Achim32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-03-2021, 06:11   #14
Norbiwo
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 28-02-2012
Skąd: Kozienice
Model: S-Max (był) Fusion (będzie)
Silnik: 2.0 TDCI(był) 2.0 Ecoboost 4x4 będzie
Rocznik: 2008/2014
Postów: 4
Domyślnie Odp: 1.6 ti-VCT 105KM - migający check przy przyśpieszaniu powyżej 90km/h

Cytat:
Napisał Achim32 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie było tak samo, sonda lambda i sterownik do wgrania systemu.
Czy piszesz o przeprogramowaniu PCM ( w sensie sterownika)
Norbiwo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2021, 14:26   #15
Achim32
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-08-2014
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 69
Domyślnie Odp: 1.6 ti-VCT 105KM - migający check przy przyśpieszaniu powyżej 90km/h

tak
Achim32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2022, 16:09   #16
miko13ko
ford::beginner
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: garwolin
Model: s-max
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 36
Domyślnie Odp: 1.6 ti-VCT 105KM - migający check przy przyśpieszaniu powyżej 90km/h

Sorki ze odgrzewam temat ale walczę z takim samym problemem w tym samym auci, p0172,p0171 ,p0300 , wymieniona cewka plus świece i przewody, wymieniony sterownik plus aktualizacja do najnowszej wersji oprogramowania i dalej problem,kolektor szczelny ,ciśnienie paliwa prawidłowe. Macie jeszcze jakieś pomysły ? Norbiwo , jak zakończył się twój problem ?
miko13ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2023, 21:15   #17
Achim32
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-08-2014
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 69
Domyślnie Check engine 1.6 105 koni

Cześć,
mam problem z świecącym checkiem i brakiem mocy. Komputer mówi w dodatku, że wypadają zapłony. Zrobiłem odczyt z sond lambda i wydaje mi się, że znowu padł PCM i sonda. Czy mógłby mi to ktoś potwierdzić?
Znacie kogoś w okolicach Poznania, kto mógłby mi po zmianie sondy wgrać oprogramowanie od nowa? c
Całą akcje robiłem już w mojej sztuce 3 lata temu i 70 000 km temu. Czy jest jakiś sposób by uniknąć tego na przyszłość? To trochę męczące mieć co jakiś czas z tym problem.

Pozdrawiam
Joachin
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Joachim2.jpg (18.8 KB, 18 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Joachim3.jpg (18.7 KB, 26 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Joachim4.jpg (13.7 KB, 26 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Joachim1.jpg (19.5 KB, 21 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Joachim.jpg (19.1 KB, 19 wyświetleń)
Achim32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2023, 02:49   #18
jadja
ford::advanced
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 24-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 2011 Trend
Silnik: benzyna 1,6 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 303
Domyślnie Odp: 1.6 ti-VCT 105KM - migający check przy przyśpieszaniu powyżej 90km/h

U mnie zaczął pojawiać się błąd P0300, okresowo, czasem P0301 lub innych cylindrów (302,304). Wymieniłem świece, kable zapłonowe, wreszcie cewkę. Trochę się poprawiło, autem mniej szarpało ale błędy nadal się powtarzały a na jałowym odczuwalne były silne wibracje. Kiedyś zmieniałem już sterownik i obawiałem się, że znów to samo. I nagle prawie ustało po nowym tankowaniu. Prawie, bo wymieszało się jeszcze ze "starą" dawką. W każdym razie błędy pojawiają się znacznie rzadziej i same "giną". Nie myślałem, że takie rzeczy jak "chrzczenie" paliwa się u nas jeszcze zdarzają. Dobrze, że warsztat chciał mnie przyjąć dopiero we wrześniu. Można sobie wyobrazić, że gdyby się zorientowali w czym rzecz, wymienili by paliwo, usterki by zniknęły a mnie "skasowano" by na parę tysięcy za nowy sterownik.
jadja jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:26.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.