Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-07-2017, 16:48   #11
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

Czujnik cisnienia w kolektorze ssacym wymieniony i jest nadal jak bylo. Rece opadaja. Pytalem w Fordzie o cisnienie ladowania i odpowiedzieli mi, ze powinno byc miedzy 1.3 a 2.0 bara. Ciekawe w takim razie dla czego nie wywala bledu skoro laduje u mnie do 2.49 bara.

lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 17:42   #12
roy61
ford::beginner
 
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 18-01-2016
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 140
Rocznik: 2013
Postów: 23
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

samo ciśnienie doładowania ma być 1,5 bara ale komputer to 1,5 pokazuje jako 2,5 poprzez dodanie 1 bara (ciśnienia atmosferycznego) tak ja to rozumie.
roy61 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2017, 21:18   #13
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

Dokladnie tak to wyglada.
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-07-2017, 08:24   #14
gruber000
ford::average
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 30-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Mondeo IV
Silnik: 2.0 TDCi 103KW
Rocznik: 2008
Postów: 93
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

A może zacina się zmienna geometria? Albo czujnik kopiowania turbo?
__________________
gruber000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2023, 15:06   #15
cruiser
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-09-2020
Skąd: Dublinowo
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 17
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

kurcze mam to samo - turbo dobija do 2.5, zaczyna się 'wahlowanie' położenia łopatek odczuwalne jakby odejmowało się nogę z gazu...irytujące. To dość częsta przypadłość w tych silnikach chyba. Udało się to komuś rozwiązać?

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez cruiser ; 19-07-2023 o 15:09
cruiser jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2023, 06:56   #16
rajman
ford::professional
 
Avatar rajman
 
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,337
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

w zależności od tego jaki masz silnik
w dw10 moze wystarczyc wymiana czujnika kopiowania turbiny
w dw10c turbo do regeneracji najpewniej
rajman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2023, 14:06   #17
Mariox003
ford::amateur
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-05-2018
Skąd: Jelenia Góra
Model: Mondeo mk2
Silnik: 1.8
Rocznik: 1997
Postów: 1
Domyślnie Odp: Zakres cisnienia doladowania 2.0 TDCI 140KM

Witam. Widzę że przypadłości podobne, więc opiszę swój problem.
W moim Mondeo mk4 2011r 2.0 TDCI 140KM 250tys przebiegu(DPF wycięty i wyprogramowany) przyszedł czas, że wtryski zaczęły mi klepać po nocnym postoju. Pompa wymieniona(dokładnie cały środek pompy, obudowa tylko została), wtryski wymienione na używki z przebiegiem 50tys km(oczywiście zakodowane do sterownika), caly uklad paliwowy wyczyszczony, najpierw filtr paliwa z bosha, a po 200km ori forda założony. Po tym wszystkim zaczęło się szukanie, bo przy przyspieszaniu auto lekko podszarpuje w zakresie 1500obr a 2300obr. Musiałem wymienić uszczelniacz na wale to przy okazji dwumasa została zweryfikowana i wymieniona na nową z LUKa, oraz turbo zostało zregenerowane bo coś kiedyś wpadło i straciło wyważenie. Na obecną chwilę najbardziej odczuwalne przy przyspieszaniu na 4 biegu jest podszarpywanie i od 120km/h ciężko mu przyśpieszać dalej. Trochę już rozkładam ręce. Ma ktoś jakiś pomysł, bo już na pałe nowe wtryski chce kupić
Mariox003 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:25.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.