|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-06-2023, 06:46 | #11 |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Białystok
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 321
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
ja jutro na 11 jestem umówiony, zobaczymy ile czasu im to zajmie. Grzebali coś w oprogramowaniu?
__________________
S-MAX 2.0 TDCI |
28-06-2023, 17:01 | #12 |
ford::amateur
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-03-2013
Skąd: Wrocław
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
W moim przypadku zajęło im to godzinę i 15 minut łącznie z umyciem auta.
Zabierają auto, odłączają akumulator, wyciągają starą poduchę, wkładają nową, podłączają aku, myją auto i koniec operacji. |
28-06-2023, 21:31 | #13 | |
ford::specialist
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
Cytat:
Podpytałem jakiej firmy nowa poduszka. Niestety , podobno nie ma w systemie nazwy. Na pewno już nie Takata. Pan stwierdził, że te poduszki były montowane także miedzy innymi w Toyotach i BMW. Tam też wymieniali. Ostatnio edytowane przez szmelcmax ; 28-06-2023 o 21:34 |
|
29-06-2023, 09:28 | #14 |
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 31-05-2023
Skąd: Łódź
Model: S-MAX
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
Tak z ciekawości, rozumiem, że na stronie Forda po wprowadzeniu nr VIN wyświetla się - Brak akcji serwisowych - to znaczy, że mój się nie łapie pod akcję?
|
29-06-2023, 11:45 | #15 | |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Białystok
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 321
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
o 11 wjechał i za pół godziny wyjechał, słaba obsługa troszkę, nawet nie zaproponowali umycia auta, poduszka nówka sztuka - musiałem potraktować dressingiem do kokpitu bo się mocno odróżniała. Logo ford ładniutkie, nowiutkie...
ps. akumulatora nie dotykali nawet Bump: Cytat:
__________________
S-MAX 2.0 TDCI |
|
29-06-2023, 14:09 | #16 | |
ford::specialist
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
Cytat:
|
|
30-06-2023, 06:50 | #17 |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Białystok
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 321
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
u mnie to samo, kolumna była nie zabezpieczona do końca
__________________
S-MAX 2.0 TDCI |
30-06-2023, 09:06 | #18 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
hm, u mnie odczekali taktycznie tydzień i w dniu poprzedzającym umówioną on-line wizytę zadzwoniła dość opryskliwa baba i zaczęła zadawać dziwne pytania a na co i po co ja się w ogóle umawiałem (nie widzą tego w swoim systemie?), no to mówię, że akcja serwisowa na poduszkę aha "no to ja muszę zamówić" i "damy znać jak już będzie" (2 tydzień mija)
Dodatkowo po powyższych wpisach o nieumyciu i innych kolumnach jakoś bardziej polubiłem istniejącą poduszkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
30-06-2023, 09:50 | #19 |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Białystok
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 321
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
do mnie tez wcześniej gościu dzwonił, po co się zgłosiłem, wytłumaczyłem mu że na wymianę Airbagu, nie był za specjalnie szczęśliwy. Może w innych miastach serwis Forda jest bardziej przyjazny klientowi - u mnie oceniam na 5 w skali 10 stopniowej. Robotę swoją zrobili.
__________________
S-MAX 2.0 TDCI |
30-06-2023, 16:37 | #20 |
ford::amateur
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-03-2013
Skąd: Wrocław
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: Akcja serwisowa 20S32
To chyba u Was takie problemy, nie żebym był jakimś fanem ASO, w ASO z różnymi samochodami byłem 3 razy w życiu i to raczej z konieczności.
Byłem w Wrocławiu na Bardzkiej (Ford PGD), obsługa bezproblemowa, usługa wykonana należycie, żadnych problemów z niezabezpieczoną kolumną, auto umyte lepiej niż jak ja bym umył. Rejestrowałem się przez internet w poniedziałek, wizyta w czwartek (4 dni) zadzwoniłem dzień wcześniej żeby potwierdzić czy aby na pewno (dostałem maila zwrotnego w poniedziałek że rejestracja przyjęta) i czy wyrobią się w 2 godziny na wszystko dostałem odpowiedź twierdzącą. Także jeśli chodzi o tę usługę mogę przyznać ASO 9/10. |