Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-02-2023, 20:04   #131
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

To co sugerujesz? Co byś podpiwiedział, gdzie szukał i od czego zaczął

RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2023, 20:30   #132
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,658
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Skoro pokazuje niepoprawną temperaturę to po co było grzebać z przepływką skoro (jak już napisałem) ona NIE MIERZY temperatury?..
Wycieki musi ogarnąć mechanik robiący auto - za bardzo innej opcji nie ma.
cezarg1410 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-02-2023, 20:34   #133
tomao
ford::professional
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 1,882
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Cytat:
Napisał RoganJin28 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie pasujace do tego silnika
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
tomao jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-06-2023, 11:37   #134
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Witam szanownych kolegów po czteromiesięcznej przerwie w temacie. Wielu którzy zapoznali się z tym tematem widziało że problem był całkiem złożony i nie można było się dopatrzeć konkretne przyczyny awarii. W trakcie tych czterech miesięcy w aucie został przeprowadzony w szereg testów na wadliwe wtryskiwacze. Niewłaściwe temperatury błędy komunikacji niewłaściwa praca silnika przygasanie dławienie te wszystkie objawy sugerowały komunikaty mówiące o uszkodzonych wtryskiwaczach. Problem jednak zaczął się na warsztat w momencie kiedy od auta zawitały trzy nowe komplety wtryskiwaczy i przy każdych działo się to samo. Jeden z warsztatów już nawet nie chciał mnie przyjmować ze względu na koszty jakie ponieść więc udałem się do innego warsztatu typowo elektromechanicznego. Po dwóch tygodniach szukania dziury w całym okazało się że przyczyną tych wszystkich usterek od samego początku czyli od grudnia nie były wtryskiwacze ani pompa wysokiego ciśnienia a uszkodzony sterownik silnika. Pokazywał różne usterki właśnie między innymi pompa wtryskiwacze sondy przepływomierz niskie lub za wysokie ciśnienie i tak dalej i tak dalej. Wszystkie te elementy które mogły być przyczyną kolejnych usterek były wymieniane i naprawiane A auto w dalszym ciągu zachowywało się tragicznie. Kiedy zrobiło się już ciepło po wyjęciu sterownika włożeniu go na nowo auto zachowywało się przez chwilę normalnie a po jego wyjęciu i zmrożeniu zaczęły właśnie się problemy. Mało tego w moim Focusie docelowo było 150 koni 110 KW ale kilka osób w tym warsztat autoryzowany Forda mówił że auto nie zachowuje się jakby miało te 150 koni ale jest znacznie bardziej zrywny. Po wyjęciu sterownika i tak naprawdę dopiero zakupienie nowego sterownika po próbie jego sklonowania wyskoczył komunikat że podzespoły nie są zgodne ze sterownikiem wtedy właśnie okazało się że w moim Focusie został zamontowany sterownik od Forda Mondeo o mocy 177 koni. Trzeba było ręcznie przepisywać wszystkie ustawienia i zapisy poprzedniego sterownika ponieważ zgodność posklonowaniu była tylko 70% i wywalało jeszcze kilka błędów jak na przykład EGR ale poręcznym jego przepisaniu wszystkie problemy i usterki ustąpiły. Tak więc wydaje mi się na ten moment że półroczna przygoda z wieloma warsztatami z miesiącami spędzonymi nad tym samochodem w końcu się skończyły.
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.