Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-02-2023, 18:17   #91
Waterspoon
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

To nie pozostaje nic innego jak szukać do skutku.

Waterspoon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 18:23   #92
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Wtryski bylo po 1000 za szt pompa 2699, ale tak jak mowilem dostalem ceny warsztatu bo sie znamy dlugo, widzialem wszystkie rachunki, zero sciemy
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 18:37   #93
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Cytat:
Napisał mskgs Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zdajesz
Zdaję. Jak również z tego że świat poszedł do przodu o 30 lat i ma dostęp do zupełnie innych technologii produkcji.
Zasadniczo nie uwierzę że nie da się tego zrobić dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
cezarg1410 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 18:42   #94
Waterspoon
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Cytat:
Napisał RoganJin28 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bo to niemożliwe żeby coś innego mogło się wywalać bo by wywalało to też wcześniej przed remontem CR
Do czasu gdy ECU jest wstanie sterować tak, że bilansuje paliwo/powietrze i może zrównoważyć wszystkie cylindry, to Check engine może nie wyskakiwać.
Waterspoon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 18:53   #95
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Tylko najśmieszniejsze jest to że tu nie zapala się check tylko wyskakuje na centralnym ekranie między zegarami informacja serwis silnika i to wszystko po chwili to gaśnie a pomarańczowa kontrolka i między zegarami od temperatury i paliwa też gaśnie ale check się nie zapala zapalał się tylko wtedy kiedy układ CR był spierdzielony a po jego wymianie check nie zapalił się ani razu jedynie ta informacja na centralnym ekranie
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 18:57   #96
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

chłopaki mówią dobry trop, to się dzieje po dłuższym postoju, może się gdzieś zapowietrzać albo cofać.

gdzies mogli nie dać oringa albo oring za dużo.
tak czy inaczej, chłopaki mają się pobawić bo skasowali.
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 19:15   #97
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Zasugeruje w czwartek oprócz przeplywki i czyszczenia sondy, dolot, nieszczelnosc, cofanie paliwa, lewe powietrze i oringi
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 19:16   #98
Waterspoon
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Z błędami jest różnie, są te główne, te niższego rzędu i przejściowe, jaki i kiedy wyskoczy zależy tylko od tego jakie wartości graniczne przekroczeń zapisano w modułach. Niestety my tutaj już niewiele pomożemy, trzeba otworzyć maskę i szukać aż do skutku.
Waterspoon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 19:52   #99
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Dam znać co się dowiem w czwartek, ale wszystko zasugeruje co tu padło, może trafi się kiedyś jeszcze taki fenomen jak ja
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-02-2023, 12:10   #100
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Mała aktualizacja koledzy co do obecnej sytuacji otóż jak wiecie moje auto wywalało błąd po dłuższym postoju. Dziś bo nawet dłuższym postoju niż wczoraj i mniejszej temperaturze odpaliłem auto i nie wyskoczył żaden błąd zatem czy możemy jednak mimo wszystko odrzucić jakąś nieszczelność w układzie paliwowym że paliwo się cofa i dlatego miał ciężej odpalać i wywalał błąd? Na wczorajszej wizycie Pan mechanik wymontował przepływomierz powietrza tak jak wam opisywałem przedmuchał go po czym go wsadził i przeprowadził jego adaptację a przynajmniej tak zrozumiałem. Dziś znów zrobię tak że go zostawię i nie będę go ruszał i odpalę go dopiero jutro na wieczór jeżeli sytuacja jest nie wyskakującym błędem się powtórzy to można uznać że adaptacja przepływomierza coś dała i odrzuca wy nieszczelność układu łapanie lewego powietrza cofanie się paliwa?
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.