Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-02-2023, 07:43   #71
Waterspoon
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Teraz się ci mechanicy nauczą, że przed każdą naprawą pojazdu z rozbudowaną elektroniką, najpierw należy pootwierać auto, poczekać aż system się uśpi, następnie odpiąć akumulator i dopiero przystępować do odpinania wtyczek z czujników, modułów i rozbiórki elementów. Będzie dobrze, często jedna źle podpięta wtyczka powoduje masę błędów, dlatego lepiej trzy razy sprawdzić niż raz za szybko uruchomić. Pozdrawiam i życzę bezproblemowej jazdy.

Waterspoon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 09:09   #72
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] dzięki! Oby było już dobrze. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] dla mnie 2-3 tys km to jakiś miesiąc, półtorej więc wyjdzie szybko, ale oby już nie wyszło nic. W sumie to jak ma coś wyskoczyć to na dniach bo auto bedzie przez weekend wiecej stalo niz jezdzilo, a pojawily sie kwiatki na dluzszym postoju to mysle ze jak teraz bedzie spokoj to juz raczej tak zostanie
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 11:08   #73
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Kur*a... I co? Długo nie musiałem czekać. Auto zostawione wczoraj o 17, odpalone dziś o 12 i ch*j po odpaleniu wita mnie info silnik natychmiast serwis... Chyba trzeba to sprzedać w piździec
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 11:27   #74
kln1920
ford::expert
 
Avatar kln1920
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,017
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

I teraz odczytać błędy, powinien być tylko ten "właściwy".
kln1920 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 13:56   #75
RoganJin28
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Błąd P0171 zbyt uboga mieszanka paliwa. Po wstepnej diagnozie przepływomierz pokazuje błędny odczyt temp. Ps, błąd faktycznie widywany w benzynach...

Bump: Tylko czy na pewno to przeplykwa? Jestem wlasnie na warsztacie, wyjelismy ja i dalismy na zewnatrz zeby wystygla i po ponownym podpieciu pokazala mniejsza temperature...
RoganJin28 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 16:08   #76
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Cytat:
Napisał RoganJin28 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Błąd P0171 zbyt uboga mieszanka paliwa. Po wstepnej diagnozie przepływomierz pokazuje błędny odczyt temp. Ps, błąd faktycznie widywany w benzynach...

Bump: Tylko czy na pewno to przeplykwa? Jestem wlasnie na warsztacie, wyjelismy ja i dalismy na zewnatrz zeby wystygla i po ponownym podpieciu pokazala mniejsza temperature...
niech podmienią inną

ale jaja tam macie.

a będę boki zrywał, jak zrobili płukankę chu....wo i temat wrócił
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 16:35   #77
zmulim
FCP member
 
Avatar zmulim
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,642
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Zbyt uboga mieszanka, więc całkiem możliwe że wtryski źle rozpylają albo zbyt mało ropy… Masakra


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zmulim jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 16:37   #78
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

ponoć wtryski i pompa oryginalna ASO więc...

choć tanio macie, te fordowskie części, tanio. w innych markach się to w 15 mieści
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 16:39   #79
Gieru
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-01-2023
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2006
Postów: 22
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

Cytat:
Napisał zmulim Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zbyt uboga mieszanka, więc całkiem możliwe że wtryski źle rozpylają albo zbyt mało ropy… Masakra


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
E tam, pewnie czujnik oszukuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. przepływka

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka
Gieru jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2023, 16:59   #80
Waterspoon
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
Domyślnie Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia

300 km testy robili i było ok, potem też, jak postoi to wychodzi błąd, gdyby były wtryski lub pompa to podczas jazdy testowej by wyskakiwał, a wyskakuje po dłuższym postoju.
Waterspoon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.