|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-02-2023, 07:43 | #71 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Teraz się ci mechanicy nauczą, że przed każdą naprawą pojazdu z rozbudowaną elektroniką, najpierw należy pootwierać auto, poczekać aż system się uśpi, następnie odpiąć akumulator i dopiero przystępować do odpinania wtyczek z czujników, modułów i rozbiórki elementów. Będzie dobrze, często jedna źle podpięta wtyczka powoduje masę błędów, dlatego lepiej trzy razy sprawdzić niż raz za szybko uruchomić. Pozdrawiam i życzę bezproblemowej jazdy.
|
03-02-2023, 09:09 | #72 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
dzięki! Oby było już dobrze.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
dla mnie 2-3 tys km to jakiś miesiąc, półtorej więc wyjdzie szybko, ale oby już nie wyszło nic. W sumie to jak ma coś wyskoczyć to na dniach bo auto bedzie przez weekend wiecej stalo niz jezdzilo, a pojawily sie kwiatki na dluzszym postoju to mysle ze jak teraz bedzie spokoj to juz raczej tak zostanie
|
03-02-2023, 11:08 | #73 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Kur*a... I co? Długo nie musiałem czekać. Auto zostawione wczoraj o 17, odpalone dziś o 12 i ch*j po odpaleniu wita mnie info silnik natychmiast serwis... Chyba trzeba to sprzedać w piździec
|
03-02-2023, 11:27 | #74 |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,017
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
I teraz odczytać błędy, powinien być tylko ten "właściwy".
|
03-02-2023, 13:56 | #75 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Błąd P0171 zbyt uboga mieszanka paliwa. Po wstepnej diagnozie przepływomierz pokazuje błędny odczyt temp. Ps, błąd faktycznie widywany w benzynach...
Bump: Tylko czy na pewno to przeplykwa? Jestem wlasnie na warsztacie, wyjelismy ja i dalismy na zewnatrz zeby wystygla i po ponownym podpieciu pokazala mniejsza temperature... |
03-02-2023, 16:08 | #76 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
ale jaja tam macie. a będę boki zrywał, jak zrobili płukankę chu....wo i temat wrócił |
|
03-02-2023, 16:35 | #77 |
FCP member
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,642
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Zbyt uboga mieszanka, więc całkiem możliwe że wtryski źle rozpylają albo zbyt mało ropy… Masakra
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
03-02-2023, 16:37 | #78 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
ponoć wtryski i pompa oryginalna ASO więc...
choć tanio macie, te fordowskie części, tanio. w innych markach się to w 15 mieści |
03-02-2023, 16:39 | #79 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-01-2023
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka |
|
03-02-2023, 16:59 | #80 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
300 km testy robili i było ok, potem też, jak postoi to wychodzi błąd, gdyby były wtryski lub pompa to podczas jazdy testowej by wyskakiwał, a wyskakuje po dłuższym postoju.
|
|
|
|