|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-01-2023, 09:39 | #11 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
|
|
29-01-2023, 09:51 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-01-2023
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Dobra, co lać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Konkretne propozycje, dawki. Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka |
29-01-2023, 09:56 | #13 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
ropa sama w sobie jest tłusta, włóżcie sobie do ropy ręce to se sami zobaczycie
dlatego dolewanie tam jeszcze oleju do kosiarek - nie wiem czy to nie jest kadzidło dla umarłego |
29-01-2023, 10:09 | #14 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Używam Mannol Diesel Ester Additive 9930 - 60 ml na cały zbiornik tankowany tylko zwykły ON na koncernowych stacjach- prawie 200kk nalotu filtr paliwa wymieniany co 25kkm zero brokatu (olej sinikowy co 12kkm). Poprzednie auto silnik diesel PSA przeszło 300kkm na dodatkach smarnych do ON, zero brokatu, niestety panewka się przekręciła, ale to inna bajka i w tym przypadku dotycząca oleju silnikowego
Bump: Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Waterspoon ; 29-01-2023 o 10:26 |
|
29-01-2023, 10:29 | #15 |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Dodatek 7% estrów do diesla zapewnia wystarczającą smarność paliwa - to nie jest moja opinia, tylko wyniki badań na politechnice. Dodatek bio ratuje niższy poziom siarki w paliwie.
Niestety negatywne skutki uboczne stosowania bio to koksownie końcówek wtryskiwaczy - stopniowo zarastają dziurki |
29-01-2023, 12:44 | #16 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Autora tematu, który poniósł koszty w wysokości 7000 na wymianę układu paliwowego, tankując tylko na markowych stacjach paliwo premium, które też jest z dodatkiem 7% bio, takie zapewnienie chyba nie przekonają. Mnie też nie. Badanie o którym mowa znam i pochodzi prawdopodobnie z 2009 roku (jeżeli to świeże opracowanie, to wypadałoby wstawić link do artykułu lub do pdf z opracowania). Od tamtych norm zasiarczenia ON jeszcze bardziej odsiarczono i to kilkukrotnie.
Poza tym, to że estry oleju rzepakowego w ON podnoszą smarność to jest oczywiste, pytanie jest natomiast, czy podnoszą wystarczająco do ochrony układu CR. Ostatnio edytowane przez Waterspoon ; 29-01-2023 o 13:04 |
29-01-2023, 13:08 | #17 | |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
|
|
29-01-2023, 13:26 | #18 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Rogan
jak ci dobrze przepłukali i zrobili to co trzeba to masz kolejne 5 lat z głowy z tym tematem więc nie wiem o co drzeć szaty to tak, jakby się martwić, że tłok chodząc góra \ dół zużywa pierścien. no zużywa i kiedyś się wysra. ale to co, mam się biczować myślami, że tam jest tarcie i nie jeździć ? robić swoje i wio |
29-01-2023, 13:36 | #19 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Te dodatki do ON to takie suplementy i witaminy. Ludzie wsuwają wszystko co się da chociaż są zdrowi, po to aby byli zdrowi. Gdy zachorują zastanawiają się czy za mało ich jedli, czy może powinni zażywać inne. Dlatego też pisałem, że są różne zdania, a każdy niech robi jak chce. Ja to robię z przyzwyczajenia, może niepotrzebnie, nie wiem, na razie nigdy nie miałem problemów z wtryskiwaczami lub pompami i oby tak było nadal.
|
29-01-2023, 13:41 | #20 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Mam nadzieje że problem z głowy i żadnego z was to nie sięgnie. Profilaktycznie przy przebiegu ok 200k zaglądajcie do filtra co wymiane oleju, roboty nie wiele ale można sporo zaoszczędzić. Pytanie z marginesu, wiecie gdzie w mk3 fl 2.0 tdci jest zbiornik plynu od wspomagania? Na pewno nie pod lampami
|