|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-01-2023, 15:28 | #171 | |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 TDCI PS AWD / 1.5 EB
Rocznik: 2017 / 2020
Postów: 1,493
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
Ambient w Vignale w tylnych klamkach wycięty. Schowków.pod fotelami nie ma (gościu w ASO pierniczył że to przez chłodzenie foteli przez WENTYLATORY) takie handlowcy mają informacje. Przycisk L na selektorze biegów służy uwaga..... DO WŁĄCZENIA TRYBU JAK TRZEBA AUTO NA LAWETĘ WCIAGNĄĆ. Śmiałem się pod nosem jak gościa słuchałem. Z ciekawostek to byłem w lekkim szoku gdzie wcisnęli akumulator (wnęka bagażnika, wykończenia brak). Brak podgrzewanych dysz spryskiwaczy, brak spryskiwacza przedniej kamery... Oj księgowi naprawdę wzięli się do roboty. Niestety,
__________________
S-MAX: Sync3.4 /DAB+ /ACC /PCA /HUD /BLIS /CTA /FrontCAM /AmbientLED /AntySS /TCU /BOX FOCUS: FullAmbientLED /TSR /DAS /AHB /BLIS /CTA /iACC /PCA /AntySS /NAVI / Alarm z czujnikami /BOX /FrontCAM /hak |
|
17-01-2023, 16:47 | #172 | |
FCP member
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Vectra B / S-Max II
Silnik: 2.2 DTI / 2.5 ale turbo nie ma
Rocznik: 2001
Postów: 281
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
__________________
Zaawansowany fanatyk Opla, delegatura w Fordzie Vectra Zender Sport - sportowy lecz powolny sadzomiot |
|
17-01-2023, 16:49 | #173 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
To ja ponowię pytanie do chłopaków z Vignale: czy macie na podsufitce nad głowa kierowcy i pasazera małe okrągłe kratki masujące mikrofony do ANS? System powinien być na seryjnym wyposażeniu Vignale.
|
17-01-2023, 17:05 | #174 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-07-2020
Model: Volvo
Silnik: V50
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
|
|
17-01-2023, 17:46 | #175 | ||
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
17-01-2023, 18:58 | #176 | ||
ford::beginner
Imię: Igor
Zarejestrowany: 23-11-2022
Skąd: Ostrowiec Św
Model: S-max
Silnik: Hybryda
Rocznik: 2023
Postów: 15
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
17-01-2023, 20:51 | #177 | |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 TDCI PS AWD / 1.5 EB
Rocznik: 2017 / 2020
Postów: 1,493
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
Sam widzę po swoich autach, które są przedliftami, ile miały opcji i wyposażenia. Polifty są tak kastrowane że..... W złą stronę to zmierza. Nie wiem czy jest jakaś dyrektywa unijna, że wlew baku paliwa ma być dostępny dla osób postronnych, ale ja nadal nie mogę w to uwierzyć. Co do ANC, nie ma, w ETIS jest pozycja /BEZ PAKIETU IZOLACJI DŹWIĘKOCHŁONNEJ/. Wczesniej brak widocznych mikrofonów o niczym nie swiadczył. W panoramach były za podsufitką... Z podgrzewanymi dyszami faktycznie się zagalopowałem, faktycznie ich nie ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jednak i tak wolałbym stare rozwiązanie i mając polifta nie wiem czy bym nie zrobił wymiany podszybia na te z dyszami....
__________________
S-MAX: Sync3.4 /DAB+ /ACC /PCA /HUD /BLIS /CTA /FrontCAM /AmbientLED /AntySS /TCU /BOX FOCUS: FullAmbientLED /TSR /DAS /AHB /BLIS /CTA /iACC /PCA /AntySS /NAVI / Alarm z czujnikami /BOX /FrontCAM /hak Ostatnio edytowane przez tombalt ; 17-01-2023 o 20:54 |
|
17-01-2023, 21:18 | #178 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Dzięki. Czyli dostałem produkt wybrakowany, bo miał mieć ANC. Choć w sumie dobrze ze w ogóle jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W dieslu miałem panoramę i mikrofony były na podsufitce. Kiedys predlifty miały nawet elektrycznie regulowaną kolumnę kierownicy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Te wycieraczki ze zintegrowanymi dyszami to raczej srednio Fordowi wyszły, często rozmazują akurat na wysokości wzroku kierowcy. Też bym wolał tradycyjnie dysze. To w następnym modelu hehe |
17-01-2023, 21:42 | #179 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-03-2009
Model: S-Max
Silnik: EcoBlue 190KM
Rocznik: 2020
Postów: 414
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
W moim ambient w tylnych klamkach gaśnie jak jest włączona blokada otwarcia od wewnątrz drzwi tylnych. Tak przynajmniej zeznają pasażerowie z tyłu.
Co do ANC - mój z 2020 nie ma kratek i dealer twierdzi że ANC jest ale "inny". Może odświeżę temat bo w 2021 serwis nie bardzo w ogóle rozumiał problem. O ile przez mgłę pamiętam to ETIS pokazywał dla mojego VINu mikrofon(y) w podsufitce ale czy kratki - nie pamiętam. Pamiętam za to że w wizualizatorze S-Maxa na stronie Forda kratki zniknęły, ale np. w Edge'u czy też w nowej Kudze nadal były widoczne. Ostatnio edytowane przez Kayu ; 17-01-2023 o 21:45 |
18-01-2023, 07:58 | #180 | |
FCP member
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Vectra B / S-Max II
Silnik: 2.2 DTI / 2.5 ale turbo nie ma
Rocznik: 2001
Postów: 281
|
Odp: Hybryda - kto już ma, wrażenia i odbiór
Cytat:
Kastrowanie to np. usunięcie niektórych modułów ambient - ja w Titanium X miałem tylko klamki drzwi przód, nogi przód i półka za konsolą środkową. Sam dołozyłem nogi tył i kubki. A co innego rezygnowanie z wyposażnia, którego sprzedawalność była niska - jak elektryczna kolumna kierownicy - powoduje to znaczne skomplikowanie ścieżek dostaw, a zapotrzebowanie znikome. Tutaj dobrym przykładem był Opel - zawsze lubiłem go za to że wyłączeń było nie wiele lub wcale, mogłem sobie skonfigurować co chciałem jak chciałem, i to prowadziło Opla do zadłużenia, bo skoro do takiej Insignii A było, jak dobrze pamiętam, 17!!!! typów kierownic? Przyszło PSA, zostały 3 typy i pokrycie rynku na poziomie 97%, co dało olbrzymie oszczędności. Taka jest rzeczywistość.
__________________
Zaawansowany fanatyk Opla, delegatura w Fordzie Vectra Zender Sport - sportowy lecz powolny sadzomiot |
|
|
|
|