|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-11-2022, 10:23 | #761 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-11-2021
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 0
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Każdy z tych samochodów ma swoje plusy i minusy. Nie uważam że któryś jest gorszy, mnie oba pasują, Focus był wybrany ze względu na b dobrą ofertę w stosunku cena/wyposażenie i prowadzenie. Jeśli mogłem zamówić samochód o 20-30 tys tańszy który spełnia moje wymagania to głupota było by do tego dokładać. Tylko Focusa nadal nie ma, nie wiadomo kiedy ani czy w ogóle będzie, a samochody wciąż drożeją. Ceny między samochodami zaczynają się wyrównywać (Ceed, Focus, Octavia) więc profilaktycznie zamówiłem drugi puki nie zdrożał do ceny przy której muszę powiedzieć pass.
|
04-11-2022, 10:27 | #762 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Lubuskie
Model: BMW 330i xDrive
Silnik: 2.0
Rocznik: 2023
Postów: 977
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
|
|
04-11-2022, 10:49 | #763 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 1,864
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Na frajdę składa się też stosunek mocy do masy, a FF4 to raczej dość ciężka krowa, za ciężka na frajdę z litra.
|
04-11-2022, 11:41 | #764 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-07-2015
Skąd: Kraków
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 Skyactiv-G 150 KM
Rocznik: 2022
Postów: 313
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
|
|
04-11-2022, 12:24 | #765 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Lubuskie
Model: BMW 330i xDrive
Silnik: 2.0
Rocznik: 2023
Postów: 977
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
|
|
04-11-2022, 12:33 | #766 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-07-2015
Skąd: Kraków
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 Skyactiv-G 150 KM
Rocznik: 2022
Postów: 313
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Można. Widzę, że na siłę próbujesz odwrócić kota ogonem, bo śmiałem zakwestionować twoje jedyne i słuszne zdanie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-11-2022, 12:45 | #767 | ||
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 24-06-2009
Skąd: Ruda Śląska
Model: mk4 fl
Silnik: 2,3
Rocznik: 2022
Postów: 6
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
Cytat:
Jak się wyłączy funkcję przeciwolśnieniową to jest lepiej, działa tylko doświetlanie zakrętów, dynamiczne światła drogowe nie działają. Ciekawe co FosScan może podziałać generalnie w bardziej zaawansowanej konfiguracji. W każdym razie plan jest taki, żeby zgłosić jako usterkę za nisko świecące reflektory. Też wkurza mnie brak możliwości włączenia w menu funkcji autoclose (ryglowanie drzwi powyżej 30km/h). W Fieście mk7fl żony przy okazji wrzucania tempomatu we własnym zakresie (przy przebiegu 400km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) była możliwość uruchomienia autoclose i uruchomiłem. Nawet w Punto z 2010 mam to w menu. Tutaj przy aucie za prawie 200tzł jakoś nie mam ciśnienia żeby to podłączyć... ale to pewnie się zmieni. Generalnie jako całość auto oceniam na 8,5/10. Jestem bardzo zadowolony mimo, że kilka niedociągnięć jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wczoraj stuknął pierwszy 1000 km. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||
04-11-2022, 12:45 | #768 |
ford::specialist
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Nie ma co ukrywać, że do poczucia frajdy z jazdy w zakrętach jest potrzebna moc. Między zakrętami np w Alpach trzeba przecież rozpędzić się do jakiejś przyzwoitej prędkości, by potem wyhamować przed samym zakrętem, potem znów gaz w podłogę itd. Do tego jest jednak potrzebna moc. Oczywiście dobre zawieszenie, pozwalające odpowiednio szybko dany zakręt pokonać, jest kluczowe. Ale aby osiągnąć to "odpowiednio szybko", to musi jednak coś konkretnego siedzieć pod maską . I abstra***ę tu od dynamiki Focusa 1.0 bo nim nie jeździłem.
A owszem mówimy tu również o cywilnym aucie na drogach publicznych, nie tylko o torze - nawet w takiej Szwajcarii w górach, poza terenem zabudowanym, nie stawiają zazwyczaj znaków z ograniczeniem prędkości przed nawrotami i między nawrotami, więc możesz jechać 80km/h - co oczywiście jest często nieosiągalne, więc w praktyce możesz jechać ile jesteś w stanie wykrzesać z auta. Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023) Ostatnio edytowane przez paoloWawa ; 04-11-2022 o 12:48 |
04-11-2022, 13:06 | #769 | ||
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Lubuskie
Model: BMW 330i xDrive
Silnik: 2.0
Rocznik: 2023
Postów: 977
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
Cytat:
Miłego dnia. |
||
04-11-2022, 13:14 | #770 | ||
ford::advanced
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 240
|
Odp: Focus Mk4 Facelift
Cytat:
Cytat:
Powodzenia przy dalszych kilometrach! Nie mogę doczekać się kolejnego tematu: Wady i usterki wieku dziecięcego. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||