|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-04-2017, 19:37 | #21 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 10-06-2014
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga MK3 Vignale/ Puma MK2 ST-Line
Silnik: 2.0 EcoBlue 190KM A8/ 1.0 EcoBoost 155KM DCT7
Rocznik: 2021/ 2022
Postów: 476
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Spoko, pytałem kolegę
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
o to ile go mechanił policzył za tą miłą usługę.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
, nie wymieniałeś tej na kolektorze ale wymieniałeś jakieś inne? Bo tak to wygląda z Twojej wypowiedzi.
|
22-04-2017, 20:05 | #22 |
ford::advanced
Imię: Robert
Zarejestrowany: 21-04-2006
Skąd: Głogów
Model: S-Max MK2 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 180HP
Rocznik: 2016
Postów: 482
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Tak przy wymianie turbo między kolektor i turbo, a także obejme między turbo a katalizator.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka |
05-05-2017, 15:05 | #23 |
ford::amateur
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-04-2016
Model: Ford Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Udało się komuś może zlokalizować przyczynę?
Mam podobne świszczenie jak na filmiku i zaolejony dolot przy turbinie. Przejechałem 15 tyś km i nic się nie dzieje poza tym gwizdaniem. Dajcie znać jak komuś uda się naprawić. Regenerację turbiny chciałbym zostawić jako ostateczność, bo z tego co czytam w większości przypadków nie pomaga. |
09-05-2017, 07:23 | #24 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-08-2015
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 205
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
koledzy i jak z tym świstem? ogarneliscie temat z uszczelkami? pomogło coś?
|
09-05-2017, 09:13 | #25 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 10-06-2014
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga MK3 Vignale/ Puma MK2 ST-Line
Silnik: 2.0 EcoBlue 190KM A8/ 1.0 EcoBoost 155KM DCT7
Rocznik: 2021/ 2022
Postów: 476
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Ja jeszcze się za to nie zabrałem. Nie bardzo mam kiedy auto odstawić a chętnie bym wypróbował patent z tymi uszczelkami bo koszt samych uszczelek niski tylko nie wiem jak z robocizną czy dużo tam grzebania.
|
05-09-2018, 14:21 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2008
Skąd: Słupsk
Model: S-Max, Mondeo mkIV
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007 i 2014
Postów: 107
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Minął rok więc odświeżę temat - udało się wyeliminować świst? Co było przyczyną?
__________________
Nie ważne Czy starszy, Czy młody Ze mną wyplyniesz Na głębokie wody! |
11-04-2020, 12:35 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-08-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 120kW
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Spróbuję zmienić pieczęcie w nadchodzących miesiącach, ale nie wiem, które pieczęcie kupić.
FINIS 1 234 178 lub 1 681 988 Mam silnik TYBA o mocy 85 kW przerobiony na fabrycznych 120 kW, jest to lift EuroV. Która pieczęć będzie pasować? Samochód gwiżdże jak na filmie tutaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a wewnątrz samochodu brzmi jak sowa. |
18-08-2022, 05:29 | #28 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Odświeżę temat, nie będę zakładać nowego. Mam podobny problem, czy ktoś wymieniał te uszczelki?
Mam Focusa mk2fl 2.0 tdci 136 km 2008, ten sam silnik, trochę mi świszczy, trochę delikatnie szumi, ale to nie dolot, tylko spaliny, zwłaszcza że miałem okopcone dwie świece żarowe, więc gdzieś tam uciekają spaliny, wymieniłem uszczelki egr'u, ale szumi dalej. Wypalają się te uszczelki kolektora? Zastanawiam się nad wymianą, dużo roboty? Czy tylko odkręcenie egr'u, chłodnicy spalin, turbo i kolektor wychodzi? W Focusie też silnik nie jest tak schowany w podszybiu i jest całkiem niezły dostęp z tyłu. |
18-08-2022, 08:31 | #29 |
ford::specialist
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Wypalają się i uszczelki kolektora i uszczelka między turbo a kolektorem wydechowym. Dostęp jest słaby, niefajna robota. Jak będziesz kupował uszczelki to kupuj nie cienkie metalowe:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Tylko takie, bo te elementy często się wichrują i szkoda to oddawać do planowania jak można naddać uszczelką Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
18-08-2022, 21:53 | #30 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
Odp: 2.0 Tdci świst turbo i kilka pytań
Widziałem te grubsze uszczelki i właśnie się nad nimi zastanawiałem. Obczaiłem już temat, obejrzałem na allegro używane kolektory i silniki i widzę że często nają przedmuchy przy skrajnych zaworach. Chciałem to robić w weekend, ale z cienką uszczelką turbo, korzystałeś z tej grubszej już? Ja miałem turbo wymieniane, to może i uszczelkę nową dali. W focusie dostęp jest taki nawet w miarę, nie jest tak źle tam z tyłu, chociaż rewelacji nie ma, ale na pewno więcej miejsca niż w innych modelach.
|