|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-07-2022, 11:15 | #1 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 01-10-2016
Model: C-MAX, Mondeo mk5
Silnik: 1.8 FlexiFuel, 1.5 TDCI
Rocznik: 2007/2017
Postów: 17
|
Kilka pytań o kolektor dolotowy 1.8 92kW Flexifuel
Witajcie, wiem że temat kolektora i jego klapek wałkowany był wielokrotnie i przeczytałem wszelkie posty odnośnie usuwania klapek.
Ale u mnie prócz wymiany (bądź usunięcia klapek) wypadałoby wymienić również cały kolektor. Zaufany mechanik bardzo doradza oryginał, tylko pytanie czy jest sens przepłacać gdy i tak przy wymianie chciałbym by wywalił od razu nieszczęsne klapki. Temat drugi o którym nikt nie wspominał tu na forum, to czy po usunięciu klapek wirowych nie trzeba przeprogramować sterownika? Takie info nalazłem w sieci ogólnie czytając o usuwaniu klapek. Trzecie pytanie, jak na szybko zablokować wirowe? OD razu zaznaczam że w moim aucie nie ma tego węża z podciśnienia który wchodzi do kolektora ( w jego centralnej części tak jak to widziałem w innych postach). Czwarte i ostanie pytanie. Chciałem wyczyścić silniczek krokowy (ze względu na nierówne obroty i gasnący czasem silnik po odpaleniu) ale z tego co widzę u mnie krokowca również nie ma, jeśli tak to czy map sensor również próżno szukać w tej wersji silnika i wszystkie dany pobierane są z przepustnicy? Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam |