|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-11-2017, 23:04 | #81 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: czy to objawy zimnych lutów?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
masz przycisk wyłączenia ESP? Może to on się odczepił.
|
01-11-2017, 23:12 | #82 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: czy to objawy zimnych lutów?
Albo czujnik skrętu kierownicy jeśli taśma ruszana
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
02-11-2017, 17:15 | #83 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 25-08-2016
Skąd: Kopavogur
Model: focus trend kombi
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
Odp: czy to objawy zimnych lutów?
mam przycisk esp, ale on daleko od kierownicy jest.
jak wyglada kabel od czujnika skretu kierownicy? lub gdzie ten czuujnik jest? |
04-11-2017, 14:54 | #84 | |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 26-09-2015
Skąd: okolice Kłodzka
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6 ti-vct
Rocznik: 2005
Postów: 24
|
Odp: Wszystkie kontrolki świecą, wskaźniki na zero, silnik nie zapala
Cytat:
|
|
16-07-2022, 20:14 | #85 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-07-2016
Model: focus
Silnik: focus
Rocznik: 2005
Postów: 2
|
Podłączenie pod komputer
Witam.
Mam problem. Mój fokus II 1,6 tdci 109KM pokazał komunikat usterka silnika, wszystkie kontrolki zapalają się na czerwono, auto traci moc. Wiem, że muszę podłączyć go pod kompa. Ceny w ASO niestety nie zachęcają. I teraz pytanie. Czy we Wrocławiu jest osoba, ewentualnie warsztat, który odczyta błędy? Pozdrawiam Jacek |
16-07-2022, 20:22 | #86 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,589
|
Odp: Podłączenie pod komputer
Choinka na zegarach i usterka silnika to pewnie zimne luty w zegarach.
Walnij w daszek nad zegarami, jak pomoże to szukaj fachowca do naprawy. |
16-07-2022, 20:52 | #87 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-07-2016
Model: focus
Silnik: focus
Rocznik: 2005
Postów: 2
|
Odp: Podłączenie pod komputer
Dzięki, sprawdzę.
|
19-07-2022, 22:17 | #88 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
Odp: czy to objawy zimnych lutów?
Jakby co to ja Ci hobbistycznie odczytam te błędy, jak zimne luty to też Ci potwierdzę, bo przerabiałem u siebie, jak będziesz chciał to napisz.
|
21-07-2022, 05:36 | #89 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: czy to objawy zimnych lutów?
A naprawa zimnych lutów dla kogoś, kto nie ma dwóch lewych rączek to też pół godziny pracy. Potrzebne są karta kredytowa, dwa widelce, lutownica, dobra cyna i kalafonia. Podważamy zegary od góry kartą kredytową najlepiej zagiętą centymetr od końca jednocześnie ciągnąc do siebie, zegary wyjeżdżają. Teraz demontujemy je z obudowy, następnie widelcami delikatnie podważamy wskazówki aby je wyjąć jednocześnie zapamiętując ich położenie do montażu. Wyjmujemy płytkę drukowaną, poprawiamy wszystkie zimne luty i obowiązkowo wazystkie na tej szerokiej wtyczce. Składamy w odwrotnej kolejności. Nie załączamy zapłonu przy wyjętych zegarach.
|
02-10-2022, 13:56 | #90 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-10-2022
Model: Focus
Silnik: Benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
Kontrolka wykrzyknika w zębatym kółku - jak zdiagnozować ?
Witajcie,
pojechałem z tym do mechanika, ale wziął tylko kasę za wyczyszczenie błędów komputera i powiedział, że wszystko u niego działa. Więc chyba sam muszę mu powiedzieć gdzie jest błąd, to może naprawi... I tu liczę na pomoc forum. Problem jest taki, że faktycznie awaria pojawia się tylko czasami. Co 2 - 3 dni. Ale robi się coraz bardziej denerwująca. No i nie ma jak tego wyjaśnić mechanikowi, bo jak pojadę to u niego akurat wszystko działa. A jak w historii widzi błędy, to mówi że to może paliwo. czy jakieś chwilowe błędy systemu. Pierwszy objaw. W trakcie jazdy dzieje się nagle coś takiego - mrugają wszystkie kontrolki, po czym zostaje zapalona taka z czerwonym kółkiem zębatym i wykrzyknikiem. Wtedy jest tak, jakbym wcisnął sprzęgło na 90%. Trzeba wcisnąć gaz na maksa, żeby trochę złapał mocy i np. ruszył na światłach. Radzę sobie z tym tak, że wyłączam silnik, po czym znów przekręcam kluczyk. Za 2 - 3 razem już się lampka nie zapali i wszystko jest jak dawniej. Ale póki się pali, to tak jakby paliwo nie dochodziło. Niedawno doszedł drugi objaw. Samochód nie chce zapalić. Przekręcam kluczyk i nic. Nawet nie kręci. Radio działa, elektryczne szyby, nawiew, ale samochód nie zapala. Charakterystyczne jest to, że zapalają mi się wszystkie kontrolki wtedy i zamiast przebiegu km pojawiają się minusy zamiast liczb. I już wiem, że wtedy dalsze przekręcenie kluczyka nic nie da. Trwa to tak z 5 - 10 minut, gdy próbuję zapalić i w końcu się udaje. Rusza i działa normalnie. Ja te dwa objawy wiąże ze sobą, ale może to przypadek. Tej kontrolki zębatej nie znalazłem w swojej instrukcji. Gdzieś w sieci przeczytałem, że to błąd układu hamulcowego. Wymieniłem wszystko tam i tak pod przegląd, ale na zdrowy rozum to nie hamulce. Nie wiem czy elektryka, czy coś z wtryskiem - może ktoś miał podobnie ? Nie znajduję zależności kiedy się pojawi błąd. Czy stroi w garażu, czy pod dachem. Są dni, że nic się nie psuje. Myślałem, że to przez upały, ale teraz zimno i jest to samo. Na akumulatorze zbiera się za to taki biały nalot. Jakieś sugestie, czy po prostu trzeba do ASO pojechać i liczyć na ich wiedzę. |
Tagi |
focus mk2 , kontrolki , licznik |
|
|