Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-03-2022, 15:09   #51
grzechu913
ford::specialist
 
Avatar grzechu913
 
Zarejestrowany: 28-12-2006
Model: Ford C-max Titanium
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 902
Domyślnie Odp: 1.5 ecoboost pojawiły się błędy p0301 i p0304.

Wszystkie te sposoby ,olej ,dodatek do paliwa i paliwo 98 ,szczerze ,o d... Podetrzeć . Chyba że ktoś ma nadmiar kasy ,po chipie coś tam pomogą ,ale nie wiele . Według mnie lepiej je przeznaczyć na późniejszą naprawę ,albo browarka .

Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka

grzechu913 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 15:19   #52
mati3995
ford::average
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 03-11-2018
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 132
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Będzie sens gdy zamienię Millersa EE 5W30 na RAVENOL FDS SAE 5W-30 USVO do 1.6 Ecoboost??
mati3995 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 18:51   #53
sylwesterz
ford::specialist
 
Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Nie, bo tak naprawdę ten olej jest dedykowany do diesli (API CF). To jest raczej problem tego, że Ford nie zaktualizował aprobat dla starszych silników, czyli zaleca normę 913D dla 1.6 EB, w skrócie ma w d...uszy czy silnik się komuś rozpadnie przez LSPI, czy nie.
Jeśli już chcesz Ravenola 5W-30 to DXG.
sylwesterz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 18:59   #54
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Cytat:
Napisał mati3995 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To jakie inne silniki polecacie o mocy przynajmniej 120 koni?
brać każdy silnik lexusa
niestety, lexusa za 80 tys nie kupisz nowego

albo doskonałość paroletnia albo gów...o nowe w postaci obecnych silników.
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 19:21   #55
sylwesterz
ford::specialist
 
Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Ano, i zamiast doktoryzować się z wad silników Ecoboost, będziesz doktoryzować się z wad silników Lexusa.

Pierwszy z brzegu link: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

PS. Ale nikt nie zabroni takiej "doskonałości", przecież do odważnych świat należy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
sylwesterz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 19:31   #56
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Cytat:
Napisał sylwesterz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ano, i zamiast doktoryzować się z wad silników Ecoboost, będziesz doktoryzować się z wad silników Lexusa.

Pierwszy z brzegu link: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

PS. Ale nikt nie zabroni takiej "doskonałości", przecież do odważnych świat należy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
nie otworzyłem w mojej historii żadnego silnika lexusa. a przerobiłem aut tysiące.

ale wchodź na forum i się dowartościowuj. najlepiej swoim fordem.

ty jak polak typowy. kafelkarz spier....li ci łazienkę to powiesz ok. dlaczego ? bo drugi kafelkarz twojej siostrze spie..ł łazienkę i kuchnię. więc ty masz ok.

P O R A Ż K A
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 19:34   #57
grzechu913
ford::specialist
 
Avatar grzechu913
 
Zarejestrowany: 28-12-2006
Model: Ford C-max Titanium
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 902
Domyślnie Odp: 1.5 ecoboost pojawiły się błędy p0301 i p0304.

Wszystkie silniki mają jakieś wady,albo konstrukcyjne,albo takie którym właściciele trochę pomogą w tej niedoskonałości . W obecnych czasach,ciężko coś kupić. Niby hondy 1.5 turbo spoko śmiga,nie słychać o jakiś problemach,jedynie że też śladowe ilości oleju lubią połknąć,ale to nie wszystkie,więc ciężko wyczuć,czy nie z winy właściciela. 1.6 z kia ,też coś z wtryskami miały problem,ale niby spoko silnik. Sam nie wiem co bym teraz wybrał,bo ceny jak z kosmosu,a szału nie ma

Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka
grzechu913 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 19:47   #58
36ha
ford::specialist
 
Avatar 36ha
 
Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 599
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Cytat:
Napisał Blue66 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I faktycznie pomaga ten AR6900? .
Ten akurat pomaga. Przetestowałem do czyszczenia wtryskiwaczy które tak były zasyfione przez nieodpowiednie nastawy instalacji LPG że miał korekty + 30 . Po tym dodatku korekty spadły do +19 . Ostatecznie wymieniłem wtryski na koszt gazownika który dołożył dotrysku i od kilku miesięcy wszystko było już w normie .

Odnośnie oleju, napisał do mnie forumowicz który lał olej przeciw LSPI i niestety silnik też wylądował u mechanika, więc chyba nie ma złotego środka na LSPI w ecobostach
36ha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 20:28   #59
sylwesterz
ford::specialist
 
Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P O R A Ż K A
Porażka to jest twoje narzekanie jak starego dziada, którego kości bolą, więc od rana wszystkim psuje humor. To, że są silniki mniej wadliwe lub bardziej, wszyscy wiedzą. To, że Ecoboost to silnik specjalnej troski, też już wszyscy wiedzą.

A teraz wielka niespodzianka. W innych markach też są wadliwe silniki, tak jak choćby ów silnik D-4D Toyoty montowany w Lexusach.

PS. Problem LSPI jest złożony, bo nie ma jednej przyczyny. Przyczynia się olej, paliwo, zbierający się nagar i zapewne wiele innych. Skoro producentom zajmuje to tyle lat, a nadal nie ma panaceum, to znaczy, że problem jest zbyt głęboko wbudowany w jednostki małej pojemności. Można się z tym pogodzić, albo utyskiwać jak ten świat zszedł na psy, co jednakże nic nie zmieni.

Ostatnio edytowane przez sylwesterz ; 31-03-2022 o 20:37
sylwesterz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2022, 21:56   #60
edmun
ford::expert
 
Avatar edmun
 
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,383
Domyślnie Odp: 1.5 EB bledy p0301,p0304,p0300

Najlepsze ze można iść w drugą stronę.
Wielkie stare silniki o mocy mniejszej niż dzisiejsze silniki kosiarek. I te auta i te jednostki napędowe miały tak samo długa listę wad jak rozpadające się Ecoboosty.
Ja zamierzam może jeszcze zrobić kolejne 60 tysięcy km i już wiek auta będzie wskazywał na wymianę.
Biorąc pod uwagę obecne 160 tysięcy na liczniku to w sam raz będzie na sprzedaż jak dobije 220 tysięcy.
Do tego czasu mam wciąż co mam i sobie jeżdżę.
Czyścików do silnika nie wlewam bo nie daj Boże jeszcze poruszy jakis syf który się tak nazbierał.
Millersa lałem cały czas i w garażu czeka kolejna butelka bo już na dniach czas wymiany oleju.
Czy da się uniknąć spalania stukowego?
Chyba po prostu trzeba jeździć dynamicznie ale nie na czwartym czy szóstym biegu.
Tu jak nic wychodzi mała pojemność silnika i zawsze uważałem że takie 3 litrowe silniki o mocy 220KM są mniej "wysilone" niż 1.6 180 czy 200 KM. Właśnie pod takim stałym obciążeniem przy niższych obrotach gdzie "naprężenie" moim zdaniem jest właśnie największe.
Ale...
Sa tez setki tysięcy Ecoboostów które przejechały więcej.
Skąd więc ta różnica?
Inny sposób jazdy? Inne oleje? Inne filtry? Inne paliwo?....

I wiele razy poruszaliśmy ten sam temat. Wiele razy bo Fulara narzeka jakie to g**' wsadzają teraz do aut. I wiele razy mówiłem / pisałem że to i tak Ecoboosty to mały problem.. Bo gdy teraz miałbym szukać w rozsądnej cenie kombi w benzynie, to jest dopiero tragedia.

Ostatnio edytowane przez edmun ; 31-03-2022 o 21:59
edmun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.