|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-02-2022, 21:46 | #11 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,064
|
Odp: Zasilanie ze złącza ODBII
Cytat:
Zawsze jest tylko "napięcie ładowania akumulatora". Nawet napięcie w autach z systemem start-stop (ASS) podawane przez specjalny przetwornik DC-DC symuluje napięcie ładowania (ok. 13,5V) aby systemy elektroniczne "nie zauważyły" wyłączenia silnika i przejścia na czyste napięcie aku...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
07-02-2022, 09:32 | #12 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Łódź
Model: S-Max MK II
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 353
|
Odp: Zasilanie ze złącza ODBII
Aaa, to mnie zaskoczyłeś. Czyli układy elektroniczne w aucie zapewne pracują z zasilaniem w szerszym zakresie, każdy sobie to ogarnia sam? Jaki jest w ogóle zakres w fordzie, 11-15V?
A jak "ogarniają" spadek napięcia aku przy uruchamianiu silnika? Ostatnio edytowane przez rufik ; 07-02-2022 o 09:47 |
20-03-2022, 19:31 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Łódź
Model: S-Max MK II
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 353
|
Odp: Zasilanie ze złącza ODBII
Naszło mnie jeszcze jedno pytanie - czy w okolicy gniazda OBD znajdzie się przewód zasilania zapalniczki?
|