Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-01-2022, 13:01   #51
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Zwiększenie siły hamowania o te 12% jest odczuwalne.

__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM
Przepustnica 45 mm -> 52 mm
Większy filtr oleju
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2022, 16:47   #52
Mozi21
ford::amateur
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 25-02-2019
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 8
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Podobno potrzeba tylko jarzma, z Mazdy 5
Mozi21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 16:51   #53
elton30
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
Domyślnie Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3

Witam, nie ukrywam że czytałe już sporo na temat zmiany seryjnych tarcz w ff mk3 na te z rs a i wiem, że do seryjnego zacisku potrzebe jest jarzmo od mazdy 5 i to japońskiej wersji ale dostępność tych jarzm w pl jest praktycznie zerowa a na ebayu ceny są jakieś chore dlatego pytam czy kto przerabiał temat większych tarcz i zastosował jakieś inne rozwiazanie typu inny zacisk, jakiś adapter czy cokolwiek innego?
Z góry dzięki za info.
elton30 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 17:15   #54
elton30
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Jest jakaś inna opcja zamiast tych jarzm z mazdy 5??W uj drogie te klamoty są.!
elton30 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 17:32   #55
Blue66
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 209
Domyślnie Odp: Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3

Po co to robisz? Jak mocne auto masz? Zestaw fabryczny nie hamuje?
Blue66 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 18:15   #56
rav 75
ford::professional
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Masz numer katalogowy tego jarzma? Tylko w Maździe 5 występowało? Sprawdzałeś?
rav 75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 18:17   #57
kicaj73
ford::average
 
Avatar kicaj73
 
Zarejestrowany: 19-03-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus mk3,5
Silnik: 2.0 TDCI/180KM
Rocznik: 2015
Postów: 90
Domyślnie Odp: Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3

Cytat:
Napisał Blue66 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po co to robisz? Jak mocne auto masz? Zestaw fabryczny nie hamuje?
Pytanie w 100% trafne, po co przerabiać 2.0 TDCI 150/163/180KM na zaciski od RS-a skoro fabryczne działają jak należy, no chyba że kolega może klocki hamulcowe ma zużyte, a o tym nie wie i chce wymienić na od RS-a. Moim zdaniem po tym zabiegu w tym aucie rozczarowanie gwarantowane.
kicaj73 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 20:46   #58
elton30
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Nie sądziłem, że będę się musiał tłumaczyć...więc jak wam to pozwoli spokojnie spać to dlatego, że kończą mi się tarcze z przodu i z tyłu a że dawno nie dłubałem przy aucie kupilem i zregenerowałem komplet zacików na przód od st pod tarcze 320 ale tył mam standardowy 271 i spokojnie mi to styknie ale na wiosne wjezdzaja nowe 18 tki i wydaje mi sie, że duzo lepiej auto bedzie wyglądało w konfiguracji 320/302, oczywiscie nie jest to mus bo jak spojrzałem na cene tych jarzm (170 $) to mi po mału przechodzi jednak jeszcze postanowilem zapytać tutaj bo może ktoś jakąś tańszą opcję znalazł

Bump: C2Y6-26-28XA
Taki numer ma to jarzmo, z resztą kolo z tego forum przerabial temat tylko wtedy kosztowały 45 $/szt.
elton30 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2022, 21:16   #59
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Wzmacniaj tył - będziesz miał lepszy balans hamulców.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM
Przepustnica 45 mm -> 52 mm
Większy filtr oleju
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2022, 06:14   #60
rav 75
ford::professional
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
Domyślnie Odp: SWAP Hamulców

Cytat:
Napisał elton30 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
C2Y6-26-28XA
Mazda 5 od roku 2006 do 2015 z silnikami 2.3 i 2.5 benzyna z rynków: azjatyckiego i amerykańskiego.
rav 75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.