|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-01-2022, 13:01 | #51 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: SWAP Hamulców
Zwiększenie siły hamowania o te 12% jest odczuwalne.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
09-01-2022, 16:47 | #52 |
ford::amateur
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 25-02-2019
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 8
|
Odp: SWAP Hamulców
Podobno potrzeba tylko jarzma, z Mazdy 5
|
26-02-2022, 16:51 | #53 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3
Witam, nie ukrywam że czytałe już sporo na temat zmiany seryjnych tarcz w ff mk3 na te z rs a i wiem, że do seryjnego zacisku potrzebe jest jarzmo od mazdy 5 i to japońskiej wersji ale dostępność tych jarzm w pl jest praktycznie zerowa a na ebayu ceny są jakieś chore dlatego pytam czy kto przerabiał temat większych tarcz i zastosował jakieś inne rozwiazanie typu inny zacisk, jakiś adapter czy cokolwiek innego?
Z góry dzięki za info. |
26-02-2022, 17:15 | #54 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Jest jakaś inna opcja zamiast tych jarzm z mazdy 5??W uj drogie te klamoty są.!
|
26-02-2022, 17:32 | #55 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-02-2021
Model: Ford focus mk3
Silnik: 1.5 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 209
|
Odp: Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3
Po co to robisz? Jak mocne auto masz? Zestaw fabryczny nie hamuje?
|
26-02-2022, 18:15 | #56 |
ford::professional
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
|
Odp: SWAP Hamulców
Masz numer katalogowy tego jarzma? Tylko w Maździe 5 występowało? Sprawdzałeś?
|
26-02-2022, 18:17 | #57 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-03-2011
Skąd: Łódź
Model: Focus mk3,5
Silnik: 2.0 TDCI/180KM
Rocznik: 2015
Postów: 90
|
Odp: Zmiana tarcz z 271 mm na 302 mm focus mk3
Cytat:
|
|
26-02-2022, 20:46 | #58 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-02-2018
Skąd: MMZ
Model: Ford Focus mk3
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 52
|
Odp: SWAP Hamulców
Nie sądziłem, że będę się musiał tłumaczyć...więc jak wam to pozwoli spokojnie spać to dlatego, że kończą mi się tarcze z przodu i z tyłu a że dawno nie dłubałem przy aucie kupilem i zregenerowałem komplet zacików na przód od st pod tarcze 320 ale tył mam standardowy 271 i spokojnie mi to styknie ale na wiosne wjezdzaja nowe 18 tki i wydaje mi sie, że duzo lepiej auto bedzie wyglądało w konfiguracji 320/302, oczywiscie nie jest to mus bo jak spojrzałem na cene tych jarzm (170 $) to mi po mału przechodzi jednak jeszcze postanowilem zapytać tutaj bo może ktoś jakąś tańszą opcję znalazł
Bump: C2Y6-26-28XA Taki numer ma to jarzmo, z resztą kolo z tego forum przerabial temat tylko wtedy kosztowały 45 $/szt. |
26-02-2022, 21:16 | #59 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,612
|
Odp: SWAP Hamulców
Wzmacniaj tył - będziesz miał lepszy balans hamulców.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
27-02-2022, 06:14 | #60 | |
ford::professional
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,191
|
Odp: SWAP Hamulców
Cytat:
|
|
|
|
|