|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-01-2022, 12:26 | #2011 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Ja nie mówię, że Kuga to jakieś super auto i że ma wszystko najlepsze. Ma swoje wady jak każdy samochód, ale akurat bagażnik w wersji 1.5 mały nie jest. Jeździłem tucsonem poprzedniej generacji i tam był mniejszy, nie było też przesuwanej kanapy. W aktualnej generacji też nie jest dużo większy.
One są podobne tylko każdy ma inne wymiary. Toyota ma np dłuższy, ale niski. Poniżej masz po kolei RAV4, tucson i Kuga (z kanapą max do tyłu, po przesunięciu w przód jest prawie 20 cm dłuższy bagażnik).Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Taki mały bagażnik, a weszło 12 tuj o wysokości 120 cm.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez qualin ; 06-01-2022 o 12:30 |
06-01-2022, 18:26 | #2012 |
ford::average
Zarejestrowany: 10-08-2015
Skąd: Lublin
Model: S-Max
Silnik: turbokaszel
Rocznik: 2011
Postów: 100
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
I cyk, kolejne 15 dni przestoju w Walencji w pierwszym kwartale. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Współczuję oczekującym.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] A z innej beczki to w polskim konfiguratorze Kugi ST Line tzw Pakiet Technology kosztuje 6600pln a w niemieckim konfiguratorze ... 600Euro(!?). Cuda jakieś. Ostatnio edytowane przez klucho ; 06-01-2022 o 19:35 |
07-01-2022, 10:46 | #2013 | |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.5 FHEV
Rocznik: 2020
Postów: 85
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Cytat:
Polecam spróbować minimalnie przysunąć fotel w stronę kierownicy, mi i przynajmniej jednej innej osobie tu na forum pomogło to znaleźć wygodną pozycję do prowadzenia. Automat też pewnie pomaga, bo nie trzeba ustawiać fotela "pod sprzęgło". |
|
07-01-2022, 11:59 | #2014 | |||
ford::average
Zarejestrowany: 30-12-2015
Skąd: Ruda Śląska
Model: Focus MK3 Titanium, Kuga 3 PHEV ST Line X
Silnik: 1.6 EcoBoost 182PS, PHEV
Rocznik: 2011, 2020
Postów: 110
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||
07-01-2022, 20:59 | #2015 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-04-2019
Model: Kuga PHEV Vignale
Silnik: 2,5 l PHEV
Rocznik: 2022
Postów: 22
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Nie udało się sprawdzić po VIN. Nie zadziałało. Czy ktoś może jeszcze sprawdzał i mu się udało.
|
08-01-2022, 22:01 | #2016 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-11-2018
Skąd: Trzebież
Model: Kuga Mk3
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2021
Postów: 100
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Wczoraj wróciłem z 10cio dniowej wycieczki w nasze Tatry. Po części to, co napiszę może pomóc rozważającym zakup 1,5 EcoBoost. Na trasie zza Szczecina do Zakopanego i spowrotem (1950 km) spalanie wyszło 7,4.l/100 km. Prędkości raczej przepisowe na S3 i A4 bez korków. Po górkach naszych polatałem jakieś 400 km. W końcu nie musiałem piłować silnika ma dwójce, jak to ma miejsce w Focusie 1,6. Komfort jazdy na pewno lepszy, niż w wymienionym, chociażby z powodu tempomatu, przy którym można pomachać prawą nogą. Nie mogę za bardzo określić hałasu w samochodzie, bo boks dachowy skutecznie zakłócał spokój. I tutaj właśnie dochodzę do bagażnika. Auto wybierałem większe (mocniejsze również), ponieważ bagażnik miał wystarczyć na zapakowanie czterech osób (trójka dorosłych i jeden podrostek) ze sprzętem do zimowych wędrówek i odzieżą zimową. Niestety nie dało się zapakować do bagażnika i focusowy boks trafił na Kugę. Fotele przesunąłem do przodu może z 5 cm jedynie, żeby te prawie 800 km w jedną stronę jakoś komfortowo z tyłu im się jechało. Dla swojej wygody z kawałka twardej pianki dorobiłem sobie podłokietnik na drzwi i to już bardzo odciąża rękę. Czekałem na ten wyjazd, żeby móc cokolwiek więcej powiedzieć i w zasadzie poza tym bagażnikiem, nie ma się do czego przyczepić. Muszę powalczyć jeszcze z ustawieniem boksa na dachu, żeby było ciszej. Kuga ma paskudny profil dach do takich bagażników, ponieważ tył opada mocno w dół, zadzierając przód boksa do góry, co powoduje uderzenie powietrza od spodu i spory hałas. Wyciszyłem go trochę, przesuwając do przodu, żeby powietrze uderzało od czoła, ale wystaje nad szybę i również jest atakowany od spodu strugą z szyby. Planuję dorobić podkładkę dystansową pod tylną belkę, żeby podnieść tył i cofnąć boksa tak, jak powinien być. Za 3 tygodnie powtórka i taka sama trasa.
__________________
§23 Ostatnio edytowane przez edarek ; 09-01-2022 o 06:22 |
08-01-2022, 22:29 | #2017 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-11-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga ST-Line X
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2020
Postów: 26
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Też używam boksu dachowego i moim zdaniem nie jest tak źle. No ale boks boksowi nie równy i belki też mają duże znaczenie. Z boksem jest oczywiście wyraźnie głośniej, ale tak do 130 km/h jest ok. Mam belki i boks Thule. Belki to płaskie Thule WINGBAR EDGE EVO i one są naprawdę ciche. Jak mam je na dachu bez boksa to nie potrafię stwierdzić, czy robią jakiś dodatkowy szum, czy nie, w zasadzie ich w ogóle nie słychać. Boks mam Thule Touring 600 SPORT, nie jest on jakiś wielki - 300 litrów i ma dosyć płaski, wąski kształt. Tak jak pisałem, z tym boksem hałas w Kudze jest pod kontrolą. Używałem ten sam boks wcześniej na Megane III grandtour i tam już ostro huczał.
A czy Twoja Kuga ma laminowane akustyczne szyby w bocznych drzwiach? |
09-01-2022, 06:17 | #2018 |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-11-2018
Skąd: Trzebież
Model: Kuga Mk3
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2021
Postów: 100
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Jak wcześniej napisałem, boks był na Focusie i nie było problemu z hałasem. Zaczął gwizdać, jak kobita przycisnęła do 170 i stwierdziła, że auto się zepsuło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Kupiłem bardzo aerodynamiczny, bo ma tylko 36 cm wysokości: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Belki też może nie jakieś wyszukane, ale zależało mi, żeby nie wystawały za bryłę auta wieszaki na ciuchy i miały właśnie opływowe kształty: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Szyb akustycznych nie posiadam, ale założyłem owiewki na przednie drzwi i przy większych prędkościach jednak jakieś przedmuchy od nich też są, choć hałas podczas jazdy wybitnie generowany jest na dachu.
__________________
§23 Ostatnio edytowane przez edarek ; 09-01-2022 o 06:55 |
09-01-2022, 08:19 | #2019 | |
ford::average
Zarejestrowany: 10-08-2015
Skąd: Lublin
Model: S-Max
Silnik: turbokaszel
Rocznik: 2011
Postów: 100
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Cytat:
Oczywiście na nasz rynek bo pokazuje Territory Description: POLAND Do tego wyposażenie, nawet wersje softu SYNC Version Instaled: SYNC3 v3.4.21194 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez klucho ; 09-01-2022 o 09:36 |
|
09-01-2022, 13:38 | #2020 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-04-2019
Model: Kuga PHEV Vignale
Silnik: 2,5 l PHEV
Rocznik: 2022
Postów: 22
|
Odp: Odbiór auta i spostrzeżenia eksploatacyjne
Cytat:
Dziękuję za sprawdzenie. Faktycznie działa. Mój VIN się nie uaktywnia więc nie ma co się nakręcać na odbiór tylko spokojnie czekać na sygnał od dealera. |
|