|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-12-2021, 18:21 | #271 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,540
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
"te silniki" to jaki typ konkretne?
Na razie pitu, pitu a zdjęcia jak nie było tak nie ma. |
12-12-2021, 18:46 | #272 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,605
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Termostat w benzynie masz na 89/90 stopni (w zależności jaka u ciebie jest zamontowana). Może za małą odległość przejeżdżasz albo termostat nie zamyka się do końca.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
12-12-2021, 19:20 | #273 |
ford::beginner
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 08-05-2019
Skąd: Łódź
Model: Fokus
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
1,6 hdi 90 konna bestia .
O jaka fotkę chodzi ? |
12-12-2021, 19:23 | #274 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,605
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
12-12-2021, 19:31 | #275 | |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Cytat:
|
|
12-12-2021, 19:49 | #276 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,605
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Jak włączone ogrzewanie i lpg to tak może być.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
12-12-2021, 19:51 | #277 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,553
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
LPG? W dieslu? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wiem że się da, ale myślę że autor by o takiej niecodzienności wspomniał, nie sądzisz? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
12-12-2021, 19:54 | #278 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,605
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Fakt, nie spojrzałem na podpis. Diesele długo się nagrzewają i stanie na światłach powoduje że nic się nie nagrzewa. Jak przejechałeś > 15 km i dalej nie złapał temp. otwarcia termostatu (nie chce mi się szukać ile jest w klekocie) to można szukać co niedomaga.
Bump: Fakt, nie spojrzałem na podpis. Diesele długo się nagrzewają i stanie na światłach powoduje że nic się nie nagrzewa. Jak przejechałeś > 15 km i dalej nie złapał temp. otwarcia termostatu (nie chce mi się szukać ile jest w klekocie) to można szukać co niedomaga.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
12-12-2021, 20:19 | #279 |
ford::beginner
Imię: Konrad
Zarejestrowany: 08-05-2019
Skąd: Łódź
Model: Fokus
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Jutro cyknę fotkę.
|
12-12-2021, 20:21 | #280 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,605
|
Odp: [MODERNIZACJA] Focus MK2 Wymiana zegarów na polift + aktualizacja ROM
Pewnie zatrzymuje się przed 90 stopniami na zegarach.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
|
|
|