|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-11-2021, 19:41 | #1691 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
1.6eb to mistrz nawet przy 280KM
1.5eb nigdy nie wiesz kiedy jakiś tłok wyleci nawet na serii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
27-11-2021, 12:05 | #1692 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-12-2009
Model: Focus
Silnik: 1.6 vti
Rocznik: 2006
Postów: 301
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Draculescu ; 27-11-2021 o 12:08 |
|
28-11-2021, 14:26 | #1693 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Deutschland
Model: Focus MK3 ST Line / Fiesta CollConect
Silnik: 1,5 EcoBoost / 1,1
Rocznik: 2018 / 2018
Postów: 23
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Hej, statystyki statystykami, ale takie przypadki się zdarzają.
Nikt się nie chwali bo "po co" ? :-) U mnie "seria" 1,5 EB 4cyl. przebieg 69kkm i rezultat jak na zdjęciach. Pęknięty cylinder i rozwalony tłok. A już chciałem mu chipa załadować ;-) i mi przeszło ;-( Pozdr! |
28-11-2021, 17:25 | #1694 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-12-2009
Model: Focus
Silnik: 1.6 vti
Rocznik: 2006
Postów: 301
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Myślę że jeśli to była wada fabryczna to chip nie ma znaczenia. Ostatnio edytowane przez SRS ; 28-11-2021 o 17:35 |
|
28-11-2021, 18:39 | #1695 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Deutschland
Model: Focus MK3 ST Line / Fiesta CollConect
Silnik: 1,5 EcoBoost / 1,1
Rocznik: 2018 / 2018
Postów: 23
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Nie oddawałem uszkodzonych części do jakiejś specjalnej ekspertyzy.
Na "chłopski rozum" stwierdziliśmy z kumplem, że to była wada materiałowa i miałem pecha ;-) Co do cylindra to pęknięcie jest dokładnie na wysokości i w miejscu tego cieniutkiego kanału wodnego, musiało kiedyś pęknąć. Generalnie cały ten silnik wygląda jakby był zrobiony ze stopu aluminium i tektury, nie ma co porównywać ze starymi solidnymi konstrukcjami ;-) Pozdr! |
28-11-2021, 19:00 | #1696 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-12-2009
Model: Focus
Silnik: 1.6 vti
Rocznik: 2006
Postów: 301
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Ostatnio edytowane przez SRS ; 28-11-2021 o 21:09 |
|
28-11-2021, 19:31 | #1697 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Deutschland
Model: Focus MK3 ST Line / Fiesta CollConect
Silnik: 1,5 EcoBoost / 1,1
Rocznik: 2018 / 2018
Postów: 23
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Kupiłem nowy słupek, tłoki i wszystko co trzeba ;-)
Szybka przekładka i jeździmy dalej ;-)) Za dobrze wyposażony jest ten samochód i lubię nim jeździć, nie oddam go za szybko ;-) |
28-11-2021, 19:56 | #1698 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-12-2009
Model: Focus
Silnik: 1.6 vti
Rocznik: 2006
Postów: 301
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Mf2hd to skoro tak to chip. Jak silnik ma paść to i tak padnie.
|
28-11-2021, 20:45 | #1699 | |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 01-02-2009
Skąd: Deutschland
Model: Focus MK3 ST Line / Fiesta CollConect
Silnik: 1,5 EcoBoost / 1,1
Rocznik: 2018 / 2018
Postów: 23
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
No i namówił ;-))) Trza jechać do PL wspomóc rodzimy biznes ;-) |
|
01-04-2022, 22:25 | #1700 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2015
Model: Focus mk3
Silnik: 1,5 ecoboost 150
Rocznik: 2015
Postów: 51
|
Odp: Chiptuning 1,5 Ecoboost
Cytat:
Probowalem ze 18tkami i poprawy nie bylo zbytniej bo znowu troche sie dusil przy tych ciezkawych felgach, ale na pewno mbiej mielil optymalne wydaja sie 17tki. Na serii powtarzalny wynik taki na luzaka (bez startu z 3-3.5tys. obr) z racelogica to 9-9.5s, a na chipie 8.5-9s. Wiec slabo. Honda civic ma 7.7-7.9s na serii ba nawet mam wrazenie, ze z dolu lepiej idzie VW 1.0 110KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiec zadecydowalem, ze dla pilnowania sie z dozowaniem gazu i tymi stukami odpuscilem temat. Dodatkowo po wiekszym podlewaniu wypadanie zaplonu sie pojawilo wiec jak dla mnie szkoda motoru. A jak na serii padnie to trudno, ale wiem ze zrobilem wszystko, aby motor byl zadbany i nieprzeciazany. Kazdy zrobi co uwaza. Zmiana z serii na box'a roznice sa niewielkie, aczkolwiek jest fajny jakby boost przy 5400obr/min czego na serii nie czulem. Na chipie tez tego nie czulem. Ale chip do serii to juz spora roznica i auto robi sie takie nieokrzesane probujace juz troche wyrywac kierownice, ale i tak daleko do tego. Mam wrazenie, ze systemy na 1 i 2ce go dusily chocoaz na 2ce juz wlasnie czuc byla ta agresje. Na 3ce pieknie szedl do 140km/h bez zadyszki jak dobrze pamietam. Dziwne byly miny innych kierowcow z marek premium jak od 90tki szedl ladnie i ta elastycznosc najbardziej mi sie podobala bo teraz jej niestety nie mam. Tez ciagnie, ale jednak to nie to. Wiec jak ktos liczy sie ze zwiekszonym prawdopodobienstwem padu to niech chipuje bo bedzie miche cieszyc, a jak chce wiekszy spokoj to program z e 150 na 182KM. Roznice tylko sa od 4500 w gore, a wszystko wrecz identyk. Heko kiedys udostepnil moj wykres i tuz po mnie serie 182KM i byl identyczny, ale modele z 2015r przed akcja serwisowa taki bonusik mialy. Po akcji dramat, zreszta potwierdzilem to hamownia. Pytanie co zrobic, aby tych stukow bylo mniej? Odprezyc silnik grubsza uszczelka? Dac dodatkowa chlodniczke, aby ten obecny system byl bardziej wydajny? Oczywiscie zakladam, ze lata sie na 98. |
|