|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-09-2021, 09:51 | #11 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-12-2020
Model: Focus Titanium
Silnik: 1.5 150km
Rocznik: 2018
Postów: 47
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
Z tym brakiem komunikatów to ściema. Ostatnio zgłaszałem w ASO błędy o awarii Asystenta wzywania pomocy oraz awarii auto hold. Nie zrobili nic ponieważ niby nie było komunikatów , zapisów błędów . Przed oddaniem auta sprawdziłem w Forscanie i błędy były. Tak że ten tego. Do awarii Asystenta musisz się przyzwyczaić . Dużo aut tak ma.
Bump: Poza tym wszystkie błędy lądują na serwerach Forda poprzez Synca jak ktoś ma . |
17-05-2023, 15:47 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-01-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2019
Postów: 30
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
Czy udało się rozwiązać problem?
|
18-10-2023, 07:23 | #13 | |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 02-11-2011
Skąd: Opole
Model: Ford Focus 1.6 ecoboost titanium, Ford Escort kombii
Silnik: 1.6 150km, 1.6 90km
Rocznik: 2011, 1998
Postów: 117
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
Cytat:
Ktoś w fordzie analizuje dane spływające z samochodów bo ford sam do mnie zadzwonił. Miałem tą usterkę pre-collision assist a potem tryby jazdy są niedostępne i auto jedzie jak 1.0 bez turbo czyli wcale. Przy przekroczeniu 3000 obrotów odłącza przyspieszenie, ciężko się jeździ i jest to niebezpieczne. Umówiłem serwis wgrali mi jakąś poprawkę niby tylko. W ciągu tygodnia od tego zdarzenia zacząłem mieć problem z losowo działająca klimatyzacja (nie chciała się uruchomić tj świeciła ale nie chłodziła) i chyba zaczęło coś akumulator wcinać na postoju. Ciągle na ford pass dostawałem informacje powiadomienia że dostęp zdalny niemożliwy I pojazd przeszedł w tryb głębokiego uśpienia by oszczędzać akumulator. Miałem umówiona wizytę na 24 października by sprawdzić klimę ale już 2dni auto jest w serwisie bo akumulator padł totalnie. Nawet samochodu kluczykiem nie mogłem otworzyć. Auto jezdzone codziennie w weekend jedynie w niedzielę nigdzie nie jechałem. Zatem dziś będę się upominał o samochód bo chyba go nawet nie ruszyli jeszcze. Powiem im chyba by ładowali akumulator i oddali mi auto że przywiozę je 24tego. Bo zaczynam się wkurzać to chyba będzie mój ostatni ford z poprzednim focusem tylko przeglądy robiłem i 2x aku wymieniałem. Z tym elektronika świruje ewidentnie. |
|
18-10-2023, 08:26 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,613
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
Jak nie minęły 2 lata to rękojmia.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
17-04-2024, 09:35 | #15 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 02-11-2011
Skąd: Opole
Model: Ford Focus 1.6 ecoboost titanium, Ford Escort kombii
Silnik: 1.6 150km, 1.6 90km
Rocznik: 2011, 1998
Postów: 117
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
Czy ten problem jest powszechny ?
Dziś znów 2x wyskoczył mi ten problem - tak jak piszecie zawsze jest awaria zespołu napędowego + pre-collision assist nieaktywny. Zwykle mam to przy wyjeżdzaniu z podwórka na wstecznym pod wzniesienie. Start-Stop lubi wyłaczyć silnik gdy ja właśnie chce ruszyć (dzis zapomnialem zdeaktywowac start stop przy wyjezdzaniu z podwórka). Nie wiem czy to ma znaczenie ale wydaje mi się, że to jeden z momentów gdy to potrafi się wywołać tj start-stop próbuje wyłaczać silnik podczas gdy ja chcę ruszyć (trafiam w moment odłaczenia napędu). Jednak drugi raz dziś przytrafiło się to już przy odjezdzaniu spod szkoły syna do przedszkola. Jednak samochód był wyłączony tylko na kilka minut moze 3-4. Zwykle błąd mija gdy wyłącze samochód na chwilkę dłużej i zamknę. Wkurzające to jest boje się, że przytrafi się gdzieś na trasie i będe z takim mulącym samochodem 1000km od domu. Dam jeszcze raz na serwis samochód, mijają mi 2 lata od zakupu za 2 tygodnie. Dokupiłem jednak gwarancję 5 letnią nie wiem czy takie problemy będa traktowane póżniej jako*gwarancyjne bo wtedy nie warto do ASO jeździć bo i tak tego nie rozwiążą. |
21-04-2024, 20:14 | #16 |
ford::beginner
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-04-2021
Skąd: Gdańsk
Model: Mk4 Kombi Active
Silnik: 1.5 EB 150
Rocznik: 2020
Postów: 18
|
Odp: Komunikat o awarii zespołu napędowego oraz komunikat o ograniczeniu mocy silnika
miałem może trochę mniej kłopotów z softem ale dopiero wizyta w ASO jakiegoś lepszego specjalisty pomogła. stawiał kilka godzin nowe oprogramowanie. a w fordpass żadne błędy ci nie wyskakują? bo ja miałem - jakis ślad zostaje. rozszerzona gwarancja jak najbardziej działa, serwis mniej wiecej wyjaśnił co obejmuje, dużo, oprócz typowo eksploatacyjnych tematów typu zawieszenie, hamulce, sprzęgło
Ostatnio edytowane przez Figur ; 22-04-2024 o 16:00 |