Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-09-2021, 07:21   #11
bukox
ford::specialist
 
Avatar bukox
 
Zarejestrowany: 30-12-2015
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 649
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Jakie masz spalanie na jałowym podczas wypalania a jakie bez?

__________________
Opel Vectra B 1.6 XEL -> Opel Vectra C 1.9 DTH -> Ford S-MAX MK1 2.0 DW10C -> Suzuki Swift MK7 1.2 DualJet + Ford S-MAX MK2 2.0 DW10F
bukox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2021, 08:13   #12
Caribou
ford::average
 
Imię: Caribou
Zarejestrowany: 31-08-2016
Skąd: Warszawa
Model: C-Max // S-Max
Silnik: 1.5 Ecoboost 150A6 // 2.0 Ecoblue 190A8 AWD
Rocznik: 2015 // 2018
Postów: 72
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Nie było problemów z DPF. Fakt, że oprócz tych krótkich dystansów to i jakąś trasę staram się zrobić raz na 2-3 tygodnie.
Caribou jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2021, 12:22   #13
pbobek
ford::advanced
 
Avatar pbobek
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Cytat:
Napisał MrKajtoslaw Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ty coś za bardzo boisz się o DPF.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No nie będę ukrywał, że jednak trochę tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do tej pory stroniłem od diesla. Ostatni diesel to S-max 2.0 TDCi z 2009, gdzie jeszcze DPF nie było. Później były benzyny a do S-maxa przesiadam się z hybrydy, więc to są zupełnie inne światy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał benykuleczka1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jesli chodzi o mnie jak na razie problemow brak. Czasem zdarza sie, ze jak koncze jazde trwa dopalanie, wiec pozwalam spokojnie dokonczyc proces. Trwa to minute moze dwie. Poznaje to po tym, ze silnik na wolnych obrotach jakos tak ciezej pracuje a poza tym wyje wiatrak. Na wskazniku spalania rowniez widac podwyzszone. Czekam wtedy spokojnie az dokonczy spalanie a dosc latwo to poznac po w/w. Zreszta mam rowniez mondka mk4 i nakulane 170k w zasadzie na tym samych trasach i jak do tej pory tematu dpf nie ma.
Rozumiem, że nadal nie można dołożyć jakiejś kontroli pokazującej wypalanie?
Przy EcoBlue nie włącza się już podgrzewanie tylnej szyby jak w TDCi?
pbobek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2021, 19:17   #14
benykuleczka1
ford::average
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 169
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Cytat:
Napisał bukox Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakie masz spalanie na jałowym podczas wypalania a jakie bez?
Jesli przez jalowy rozumiec skrzynia ustawiona na "p", zaciagniety reczny i nie tykam niczego to skacze spalanie 0.6-0.8. Jesli stoje na swiatlach czyli skrzynia na "d" i noga na hamulcu to 0.9-1.1. Oczywiscie to caly czas skacze i najczesciej pokazuje wartosci ktore napisalem. Jesli sie wypala do nizej niz 1.2 nie schodzi, ale raczej jest w okolicach 1.4-1.6.

Bump: Rozumiem, że nadal nie można dołożyć jakiejś kontroli pokazującej wypalanie?
Przy EcoBlue nie włącza się już podgrzewanie tylnej szyby jak w TDCi?[/QUOTE]

Tego nie wiem, nie interesowalem sie tematem. W starym tdci to chyba raczej lusterka grzaly. Gdzies na yt byly nawet filmiki, ale tematu nie gryzlem.

Ostatnio edytowane przez benykuleczka1 ; 13-09-2021 o 19:21
benykuleczka1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2021, 20:38   #15
Caribou
ford::average
 
Imię: Caribou
Zarejestrowany: 31-08-2016
Skąd: Warszawa
Model: C-Max // S-Max
Silnik: 1.5 Ecoboost 150A6 // 2.0 Ecoblue 190A8 AWD
Rocznik: 2015 // 2018
Postów: 72
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Jak się przesiadasz z hybrydy to możesz rozważyć tez s-max z hybrydą
Caribou jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2021, 21:27   #16
benykuleczka1
ford::average
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 169
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Tak czytam i czytam...i sie zastanawiam skad biora sie te dylematy dpf, dwumas ect. Mk5 to moj 4 ford. Wczesniej mialem foke mk1fl 1.8tdci90 zrobilem nim 250k, sprzedalem, nastepny wlasciciel dobil do 350k i sprawnego sprzedal dalej. Pozniej mialem foke mk2fl 1.6tdci90, zrobilem nim 200k, sprzedalem, jezdzi dalej. Oczywiscie oba nie mialy dpf, ale nie doswiadczylem awarii typowych dla diesli. Teraz mam mdo mk4fl nakulane 170k do tej pory brak awarii typowych dla diesli i mdo mk5fl, ale ten jest wlasciwie nowy. Jezdze trasy mieszane mysle, ze 50/50. Co roku wymienialm olej i filtry. Nie "rozgrzewam" zimnego i nie "studze" turbiny. Auta sluza mi dzielnie, nigdy w polu nie stalem. Jest byc moze tylko jedno ale...wszystkie auta kupowane w fordzie a nie w okolicach Gniezna, albo Jarocina. Oczywiscie nie wszystkie, ktore kupowalem byly nowe i kupno od dilera zwlaszcza uzywki nie gwarantuje sukcesu, ale w mojej ocenie wieksza to pewnosc dobrego auta. Oczywiscie byly drozsze niz z komisow niezaleznych, ale mysle, ze w ogolnym rozrachunku nie przeplacilem. To tyle wypocinGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
benykuleczka1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2021, 14:30   #17
pbobek
ford::advanced
 
Avatar pbobek
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Cytat:
Napisał Caribou Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak się przesiadasz z hybrydy to możesz rozważyć tez s-max z hybrydą
Wiem, że są ale ja potrzebowałem auta na już a hybrydy nie było.
pbobek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2021, 11:04   #18
pbobek
ford::advanced
 
Avatar pbobek
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Takie pytanie poza konkursem... Czy jest opcja "auto hold" w tej skrzyni?
pbobek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2021, 12:50   #19
benykuleczka1
ford::average
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 08-07-2014
Skąd: Poznań
Model: kuga 3/mondeo mk5FL A8
Silnik: 2.5 hybryda/2.0 tdci 150@190
Rocznik: 2023/2020
Postów: 169
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Cytat:
Napisał pbobek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Takie pytanie poza konkursem... Czy jest opcja "auto hold" w tej skrzyni?
Mondeo auto hold-a nie posiada, ale nowa kuga juz tak a oba maja te sama skrzynie, zatem to raczej nie kwestia skrzyni.
benykuleczka1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2021, 13:30   #20
Woytas
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
Domyślnie Odp: Opinie o 2.0 EcoBlue 190 KM, A8, AWD

Cytat:
Napisał pbobek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No nie będę ukrywał, że jednak trochę tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do tej pory stroniłem od diesla. Ostatni diesel to S-max 2.0 TDCi z 2009, gdzie jeszcze DPF nie było. Później były benzyny a do S-maxa przesiadam się z hybrydy, więc to są zupełnie inne światy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:

Rozumiem, że nadal nie można dołożyć jakiejś kontroli pokazującej wypalanie?
Przy EcoBlue nie włącza się już podgrzewanie tylnej szyby jak w TDCi?
a na ***WULGARYZM*** Ci tak kontrolka, jeździsz normalnie i się tym nie przejmujesz nic z tym się nie dzieje , nie trzeba nigdzie jeździsz na jakieś wypalanie, robić specjalne trasy i inne idiotyzmy wiejskich opowieści , będziesz jeździł więcej po mieście to się włączy dopalanie na kilka minut i tyle, od poliftów w 2011 to jest więc idioto odporne , trzeba kilka miesięcy jeździć z uszkodzonym osprzętem , żeby DPF-a zapchać

Ostatnio edytowane przez Speedo ; 20-09-2021 o 13:40
Woytas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.