|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-11-2019, 08:50 | #31 |
ford::average
Imię: cesiek
Zarejestrowany: 28-06-2019
Model: Fiesta
Silnik: 1.6TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 67
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Jak ktoś miał bicie przy prędkości 100/120 km/h to dobre wyważenie kół pomoże ale jak ktoś miał bicie przy prędkości 40 km/h to niestety nawet wymiana opon nie zawsze pomoże bo to wina zawieszenia lub uszkodzona opona powiedzmy jakieś mechaniczne uszkodzenie
Ostatnio edytowane przez cesiek ; 27-11-2019 o 08:59 |
27-11-2019, 08:51 | #32 |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Nie, nie. Często tanie opony tracą fason i biją przy większych prędkościach
|
27-11-2019, 10:18 | #33 |
ford::specialist
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Nie tylko tanie.
|
27-11-2019, 10:30 | #34 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Cytat:
|
|
27-11-2019, 10:54 | #35 |
ford::specialist
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 682
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Pisałeś tanie.
A teraz podajesz marki premium. Są jeszcze ze średniej półki. |
27-11-2019, 21:07 | #36 |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 02-07-2019
Skąd: ZKL
Model: s max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Miałem opony marki Syron i to na nich nie mogłem ustawić auta - żadnych luzów, wszystko wyważone, geometria wzorowo a i tak powyżej 120 km/h telepało kierownicą.
Teraz założyłem Bridgestony i nastał błogi spokój. Więc jest coś na rzeczy z tą jakością opon w zależności od segmentu. |
27-11-2019, 23:23 | #37 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 29-07-2015
Skąd: Białystok
Model: Galaxy MK3 FL Titanium
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 122
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Ja miałem taki problem z Dunlop Bluresponse. Od nowości biły, ale skojarzyłem fakty dopiero po roku. Producent się wypiął. Poszły do kosza, a tanie nie były... Na nowych o połowę tańszych nie ma żadnego problemu, a już chciałem pół zawieszenia wymieniać.
|
06-07-2021, 09:30 | #38 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-04-2019
Model: S-max
Silnik: diesel
Rocznik: 2012
Postów: 11
|
Odp: Geometria i bicie kierownicy
Witam. Odświeżając kotleta chciałbym zapytać czy autor tematu znalazł rozwiązanie ponieważ mam tak samo czyli: lekkie bicie kierownicy, lekkie ściąganie na prawo , bieżnik zewnętrznej części prawej opony ścięty, zbieżność ustawiana już w 3 warsztatach i dalej lipa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., zawieszenie sprawdzone.
|
|
|
|