|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-05-2021, 18:05 | #1 |
ford::amateur
Imię: Kocur
Zarejestrowany: 16-04-2021
Skąd: Warszawa
Model: Mitsubishi Outlander
Silnik: 2,0 Turbo 149kW
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Focus mk3 1.6 ecoboost. Czy w wersji wyposażenia Trend Sport albo z pakietem ST Line jest zmienione zawieszenie względem innych wersji wyposażenia?
Znalazłem tylko taki folder dotyczący poliftów i tam przy powyższych wersjach jest napisane: zawieszenie o sportowej charakterystyce. Jeśli w przedlifcie jest też zmienione zawieszenie to możecie napisać na czym polegają zmiany? O ile obniżone zawieszenie/prześwit etc.? i jaki rozmiar felg i jakie dawali do tego? dzięki |
04-05-2021, 07:58 | #2 |
ford::expert
Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,374
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Focus MK3 1.6EB nie występował w wersji ST-Line.
Wersja taka (przed liftem) to było auto z pakietem Zetec S. Co ciekawe, poliftowy 1.5EB początkowe wersje również były nazywane Zetec S i nie miały jeszcze emblematów ST-Line (nazewnictwo to weszło chwilkę później) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak widać na obrazkach powyżej, Trend Sport miał 16" felgi Ale - pakiet Individual nie był dostępny z kołami 16" Zazwyczaj jeśli widziałem na drodze Focusa MK3 z "body kitem" który później został dodany jako "ST-Line" to występował on z tymi felgami: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lub jeśli ktoś nie szedł w 18" to wybierał te: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przykłady: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co ciekawe, co często łączy te egzemplarze, to że w 99% przypadków wyjeżdżały z fabryki z ciemnymi reflektorami halogenowymi. Nie wiem czy nikt nie był na tyle "szastający" pieniędzmi że nie decydował się na pakiet xenonów z LEDami do jazdy dziennej, czy też Ford po prostu nie oferował takiego dodatku. Mogłobyć też tak, że cena pakietu świateł była zaporowa, lub dokładając kilka takich rzeczy do powyższego "Zeteca S" wychodziło drożej niż wersja Titanium Obstawiam że 7zap coś podpowie jakie tam sprężyny były mocowane (czyli o ile był obniżony prześwit) edit: niestety 7zap zbytnio nie pomaga aby określić o ile prześwit poszedł w dół Ostatnio edytowane przez edmun ; 04-05-2021 o 08:54 |
08-05-2021, 18:01 | #3 |
ford::amateur
Imię: Kocur
Zarejestrowany: 16-04-2021
Skąd: Warszawa
Model: Mitsubishi Outlander
Silnik: 2,0 Turbo 149kW
Rocznik: 2007
Postów: 5
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
dzięki za info.
to jak? wie ktoś co z tym obniżeniem prześwitu? |
08-05-2021, 21:19 | #4 |
ford::advanced
Imię: TOMASZ
Zarejestrowany: 02-09-2014
Skąd: MALBORK GMB
Model: FF3 FL
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Postów: 261
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Trend Sport miał też felgi po kolor (16stki pięcio ramienne dzielone - 3cie z drugiego rzędu), przynajmniej u mnie. Jeśli chodzi o prześwit to standardowy, w st line dokładki wizualnie obniżały auto.
Lampy były wyborem, mój miał standardowe przód+tył. Poza tym tarcze hamulcowe były te większe ~300 mm z przodu. Ostatnio edytowane przez krakersik ; 08-05-2021 o 21:21 |
09-05-2021, 12:21 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 05-12-2013
Model: Focus
Silnik: 1.6 EB 150 KM
Rocznik: 2014
Postów: 469
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Najłatwiej chyba będzie spytać w ASO na dziale części. Pomocny na pewno będzie numer Vin dla wersji takiej i takiej.
|
09-05-2021, 19:06 | #6 |
ford::professional
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,361
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Ja mam trend sport ale nie wiem czym dokładnie się różni od trend.
Jedyną rzeczą jaką widzę to fotele bardziej kubełkowe, czarne lampy przednie i podobno sprezyny są twardsze. Ogólnie zgadzało by się z tym co jest w tabeli w poście #2 Ostatnio edytowane przez Slawko ; 09-05-2021 o 19:09 |
11-05-2021, 08:36 | #7 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 07-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 FL St-line
Silnik: 2.0 TDCI 185km DW10F
Rocznik: 2017
Postów: 23
|
Odp: Zawieszenie w wersji Trend Sport i pakiecie ST Line
Jeśli już coś zmienili to sprężyny na ciut niższe.
|