|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-12-2020, 20:48 | #1 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 03-09-2020
Model: Kuga mk3
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2020
Postów: 13
|
2.0 EcoBlue 190KM AWD z ciągłymi monitami o słabym akumulatorze
Cześć. Mamy problem w nowej Kudze Vignale 2.0 EcoBlue 190KM AWD z ciągłymi monitami o słabym akumulatorze (zarówno na radiu oraz w aplikacji FordPass).
Samochód odebrany pod koniec sierpnia i do tego czasu zrobił ~6000km. Od pewnego momentu, co chwila samochód przechodzi w tryb głębokiego uśpienia "celem oszczędzania akumulatora". Start&stopu nie trzeba wyłączać, bo komputer w zasadzie nigdy nie pozwala na wyłączenie silnika na postoju. Jeden raz auto padło w garażu do zera, mimo że wcześniej zrobiło ok. 100km ciągłej trasy. Otworzyć je było trzeba kluczem a uruchomić z zewnętrznego akumulatora. Następnego dnia trafiło do serwisu, który po ponad godzinnej weryfikacji nie znalazł żadnego problemu, a stan naładowania akumulatora został określony jako dobry. Parę dni później samochód był na jeszcze jednej weryfikacji, podobno wgrano nowy soft, ale problem dalej występuje. Niedawno zauważyłem, że w zamkniętym oraz wyłączonym aucie świeci się ekran cyfrowych zegarów - czy ktoś z was miał podobną sytuację? Mamy umówiony serwis na poniedziałek z opcją pozostawienia auta również na wtorek. Ale słabo to wygląda, że tak nowe auto sprawia tyle kłopotów. Poprzedni focus mk2 bezawaryjnie pokonał z nami 500tys km i dopiero teraz zaczyna płatać figle (akumulator padł w tym samym czasie co w Kudze). Z dodatkowych błędów, które nie zapisały się w systemie ale przyszedł monit to usterka napędu 4x4 - wiadomość przyszła po zamknięciu auta, ale po następnym uruchomieniu błąd nie pojawił się ponownie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-12-2020, 20:59 | #2 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: Problemy z akumulatorem
Ewidentnie coś nie tak z ekranem. Powinien zgasnąć po zamknięciu auta. U mnie czasem świeci się ekran od sync, ale otwieram i zamykam drzwi jeszcze raz i gaśnie. Prawdopodobnie ten ekran rozładowuje Ci aku.
Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka |
19-12-2020, 06:08 | #3 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 23-02-2009
Skąd: Poznań
Model: Kuga Mk III
Silnik: 2.5 PHEV
Rocznik: 2020
Postów: 37
|
Odp: 2.0 EcoBlue 190KM AWD z ciągłymi monitami o słabym akumulatorze
Miałem takie objawy w Kudze PHEV. Najpierw komunikaty o głębokim uśpieniu, potem brak możliwości otwarcia auta z pilota i brak możliwości odpalenia. Akurat zbiegło się to z izolacją covidową więc laweta zabrała auto do serwisu gdzie faktycznie wgrano nowy soft. W starym podobno był feler który czegoś nie rozłączał. Po tej akcji były kilka razy jeszcze jakieś komunikaty ale gdy zacząłem więcej jeździc przestały się pojawiać
|
31-12-2020, 11:41 | #4 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 03-09-2020
Model: Kuga mk3
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2020
Postów: 13
|
Odp: 2.0 EcoBlue 190KM AWD z ciągłymi monitami o słabym akumulatorze
Wygląda na to, że finalnie po wgraniu nowego oprogramowania problem został rozwiązany. Od 21.12 ekran po zamknięciu auta gaśnie oraz brak komunikatów o niskim stanie naładowania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W ASO wspomnieli, że faktycznie jakiś moduł wymagał aktualizacji oraz że sytuacja nie dotyczy tylko Kugi. |