|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-06-2020, 08:36 | #141 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 06-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Kuga 1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 197
|
Ciągły problem z wypalaniem DPF
Witam.
Jezeli pomimo wymiany filtra DPF, czujnika przeciwcisnienia, pomimo zalozenia diody na lusterku zewnetrznym informujacej mnie o procesie wypalania DPF, pomimo nie wylaczania auta na podwyzszonym chwilowym spalaniu paliwa, pomimo dobrych przelewow wtryskow, olej sie dalej rozrzedza ropa i wywala komunikat „silnik usterka”, to w ktorym kierunku byscie dalej szli? Koles, ktory wymienial mi DPF sugeruje, abym sprawdzil sonde lambda, przeplywomierz i szczelnosc ukladu dolotowego. Inny mechanik mowi, by wyciagnac wtryski na stol pobierczy, pomimo, ze przelewy wyszly ok, a auto odpala idealnie, nie ma spadku mocy, ani innych niepokojacych mnie sygnalow dotyczacych ewentualnej nierownej pracy silnika. Zalany jest olej 5w30 niskopopiolowy. Jestem umowiony na szczegolowa diagnostyke u elektromechanika (inny facet, z polecenia). Na co ma zwrocic uwage? Co posprawdzac? Wreszcie, czy jechac do typa, ktory wymienial sam filtr DPF? (filtr jest na gwarancji). Jestem juz bezsilny z ta moja Kuga. Za kazdy pomysl z gory dziekuje. Ostatnio edytowane przez sznikers23 ; 02-07-2020 o 07:29 |
18-06-2020, 12:22 | #142 |
ford::professional
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
Odp: Komunikat awaria silnika
sprawdź pompę CR
|
19-06-2020, 17:19 | #143 | |
ford::average
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 18-02-2011
Skąd: Gniezno
Model: Transit MK6
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2006
Postów: 152
|
Odp: Komunikat awaria silnika
Cytat:
Jak jeszcze przeczytałem ten temat, to utwierdziłem się w swoim przekonaniu, że te samochody to jedna wielka porażka (zwłaszcza te dpf-y). Nowy ok, ale później po większym przebiegu - "cykająca bomba" i leci to lawinowo. Ostatnio edytowane przez Bartazz ; 19-06-2020 o 17:21 |
|
20-06-2020, 07:22 | #144 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 06-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Kuga 1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 197
|
Odp: Komunikat awaria silnika
|
20-06-2020, 08:50 | #145 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Komunikat awaria silnika
nie stosuję się tego typu dodatków w autach z "mokrym" dpf, czyli takich z dodatkiem, który dozuje przy każdym tankowaniu
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
20-06-2020, 16:25 | #146 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 06-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Kuga 1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 197
|
Odp: Komunikat awaria silnika
To w takim razie moja Kuga 2009 2.0 TDCI 136KM 4x4 ma mokry, czy suchy DPF.
Moim zdaniem suchy, poniewaz mokry, to nie DPF tylko FAP? |
20-06-2020, 16:37 | #147 |
ford::professional
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 03-04-2013
Skąd: Irlandia
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 161KM
Rocznik: 2008
Postów: 1,261
|
Odp: Komunikat awaria silnika
Suchy na 1000%
|
20-06-2020, 18:12 | #148 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Komunikat awaria silnika
"mokry" na 100% Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
fap w Fordach niema, "mokry czy suchy" nazywają się DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
20-06-2020, 18:23 | #149 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,070
|
Odp: Komunikat awaria silnika
Cytat:
Podobnie zresztą NIE BYŁO C-maxa MK1 lift (po 2008 ) z Eolys. |
|
20-06-2020, 21:08 | #150 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 06-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Kuga 1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 197
|
Odp: Komunikat awaria silnika
|
|
|
|