|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-06-2020, 06:46 | #921 | |
ford::expert
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Cytat:
|
|
17-06-2020, 06:50 | #922 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Cytat:
|
|
17-06-2020, 07:04 | #923 |
ford::amateur
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 06-08-2019
Skąd: Lomża
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 DURATEC HE
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
nie no głowice chce planowac... faktycznie spr własnie w necie na IC i są pierścienie MAHLE, NURAL... PRIMA nie widzę ale rzeczywiście są częsci, dziękuje koledzy
|
17-06-2020, 07:23 | #924 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez bolek-tarnow ; 17-06-2020 o 07:25 |
||
17-06-2020, 08:07 | #925 |
ford::amateur
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 06-08-2019
Skąd: Lomża
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 DURATEC HE
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
w ASO dostępny jest jedynie cały blok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a odnośnie tych pierścieni PRIMA? sprawdzone,będą pasować, zakładaliście u siebie?
|
17-06-2020, 20:04 | #926 |
ford::beginner
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 03-09-2014
Skąd: Chojnice
Model: S-Max
Silnik: 2.0 DuratecHE
Rocznik: 2007
Postów: 13
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Po 4 latach jeżdżenia z silnikiem spalającym 0,5 litra oleju na 300 km zrobiłem na początku roku remont u PW CAR w Płońsku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I jakby ktoś się zastanawiał nad remontem to mogę polecić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Konkretne podejście do sprawy. I najważniejsze - śmiga jak nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-06-2020, 05:49 | #927 |
ford::amateur
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 06-08-2019
Skąd: Lomża
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 DURATEC HE
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
na jakich częściach robiłeś?
|
10-08-2020, 11:49 | #928 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-01-2012
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Re: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Mam dwa, zapewne dla Was bardzo proste pytania. Chciałbym sprawdzić luzy zaworowe.
1. Ostatnio wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów (Elring) i dokładnie wszystko wyczyściłem i odtłuściłem. Czy po sprawdzeniu mogę przykręcić tą samą uszczelkę? Pewnie uszczelka i rant silnika będzie w oleju. Czyścić jeszcze raz wszystko płynem do hamulców czy założyć jak leci? 2. Czy aby obrócić krzywki do góry mogę podnieść prawą część auta i kręcić całym kołem (nie zdejmując go)? Ostatnio edytowane przez emc ; 10-08-2020 o 11:58 |
10-08-2020, 12:52 | #929 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 26-02-2010
Skąd: Bełchatów
Model: mondeo Mk3
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2005
Postów: 824
|
Odp: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
1.składałem 2 razy na tą samą uszczelke i było ok,odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjna
2.nie wiem czy to wykonalne,lepiej zdjąć koło i kręcić bezpośredno wałem,zakładająć klucz |
10-08-2020, 13:04 | #930 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-01-2012
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Re: Kto robił remont silnika 1.8 lub 2.0 duratec HE
Dziękuję krystian1410 za pomoc!
Czyli zdejmę uszczelkę i wyczyszczę wszystko jeszcze raz benzyną estrakcyjną lub brake cleanerem. Co do kręcenia wałem, to rozumiem, że mogę kręcić tylko zgodnie z ruchem wskazówek zegara? Zawory ssące, to te bliżej zderzaka, tak? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I czy nie znając póki co luzów mogę pojechać na przegląd i regulację LPG, a dorpiero potem tym się zająć? Czy może to nie ma sensu? Chodzi o to, że mam już umówioną wizytę, a dopiero niedawno zacząłem się tym tematem interesować. |
|
|
|