|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-02-2020, 10:49 | #61 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Ford
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 35
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
|
|
22-02-2020, 18:30 | #62 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Ford
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 35
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
|
|
22-02-2020, 18:44 | #63 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
codziennie dłubania, podmieniania sprawnych części, przejażdzki z komputerem a po 2 tygodniach jesteś w punkcie wyjścia. powinienes wystawić rachunek na 1500 zł tylko za co ? ano właśnie przez ten czas zrobiłbyś ze 30 rozrządów i interes się kręci a tu... i na końcu co się okazuje ? spieprzone wtryski sprawdzone na profesjonalnej maszynie za 600 zł...z wynikiem IDEALNE Ostatnio edytowane przez Fulara ; 22-02-2020 o 18:47 |
|
22-02-2020, 20:57 | #64 | |
ford::average
Zarejestrowany: 13-07-2017
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 161
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Sama wymiana to tylko odkręcić i zakręcić nowy? Jakies odpowietrzenie do tego dochodzi ? Jestem zainteresowany tym tematem bo też mam lekkie szarpanie/pulsowanie w przedziale 1800-2000 obr najbardziej odczuwalne na 3 i 4 biegu tylko ze w silniku 1.8 tdci ale on ma wlasnie ten sam zawór wysokiego ciśnienia co 2.0 |
|
22-02-2020, 21:25 | #65 | |
ford::advanced
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 30-04-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: S-MAX MK1
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 208
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
|
|
23-02-2020, 14:37 | #66 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Ford
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 35
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
|
|
29-02-2020, 19:34 | #67 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 09-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Ford
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 35
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Cytat:
|
|
02-03-2020, 08:38 | #68 |
ford::average
Imię: JACK
Zarejestrowany: 16-01-2015
Skąd: TG
Model: Mondeo MK4 Kombi \ FocusMK2
Silnik: TDCI 2.0/115KM\ TDCI 2.0 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 86
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Panowie jak sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa na listwie i w pompie, bo wymiana na czuja nie ma sensu, w ten sposób można wymienić pół auta
|
02-03-2020, 10:54 | #69 |
ford::average
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: Ząbki
Model: Focus MK3 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140KM 6MT DPF
Rocznik: 2013
Postów: 148
|
Odp: 2.0 Tdci 136km dpf.-klekotanie z niskich obrotów i od tego momentu zaczyna szarp
Masz rację. Problem w tym że nawet profesjonalne sprawdzenie też może Ci nie dać właściwej odpowiedzi. Fulara chyba pisał w innym wątku, że wtryski sprawdził za 600zl, miały być igla,, a i tak po wymianie dopiero samochód ożył. Może z czujnikiem będzie inaczej, a może nie.
Druga sprawa, to żeby uniknąć kosztów, trzeba podmieniać a nie wymieniać, jak się ma możliwości oczywiście. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka |
|
|
|