|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-03-2020, 18:47 | #11 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Pęknięta tuleja cylindra :-( 1.6 Ecoboost SCTI 150 KM
czyli nie moze zlozyc do konca.. ale to nie twoj problem.. niech szuka sam dobrego kompa i tyle.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
01-03-2020, 20:22 | #12 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 24-07-2005
Skąd: lubelskie
Model: GRAND C-MAX
Silnik: 1.6L ECOBOOST SCTI DXA JQDB1H
Rocznik: 2012
Postów: 26
|
Odp: Pęknięta tuleja cylindra :-( 1.6 Ecoboost SCTI 150 KM
A coś więcej? On twierdzi, że złożone jest OK, tylko elektronika nie gra...
|
03-03-2020, 18:01 | #13 |
ford::amateur
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 09-03-2019
Model: Ford C-Max
Silnik: 1.8 TDCI 115 km
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: Pęknięta tuleja cylindra :-( 1.6 Ecoboost SCTI 150 KM
Przed remontem było ok ? Po remoncie jest źle. Wniosek nasuwa sie sam. Potrzebny dobry interfejs diagnostyczny. Zobacz na strefie lubelskiej. I podrzuć zapytanie o diagnostę.
|