Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-01-2020, 20:53   #1
Remus1
ford::average
 
Avatar Remus1
 
Zarejestrowany: 29-05-2010
Skąd: Wałcz
Model: Kuga
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 97
Domyślnie przy stałej, jednostajnej prędkości, podczas jazdy na trasie, zaczął poszarpywać.

Witam

Auto - diesel 136km, 2010r, przebieg 150kkm.
Od dłuższego czasu mam kłopot z motorem.
Ale od początku.
Silnik przy stałej, jednostajnej prędkości, podczas jazdy na trasie, zaczął poszarpywać. Niezbyt mocno, jednak było to odczuwalne.
W tym samym czasie zaczęło ubywać płynu chłodniczego + biały dym za autem.
Podjechałem do serwisu diesla, wymontowano wtryski, po czym stwierdzono, że są one sprawne poza cewkami. Tu było widać pracę poza zakresem.
Niestety wtryski nie nadają się do regeneracji, kupiliśmy nowy komplet wtrysków.
Zamonotował je specjalisty serwis (choć to żadna sztuka), skalibrował, itp.
Wracając do domu, czuć było odczywalną różnicę, jednak poszarpywanie wciąż było odczuwalne.

Po pewnym czasie zimny silnik,podczas pracy na biegu jałowym, bardzo szarpał, po uzyskaniu temperatury szarpanie ustawało.
Przy okazji pojawił się błąd EGR-a. Kupiliśmy nowy, taki jak na pierwszy montaż, jednak błąd pojawiał się nadal.
Mechanik wymontował ten nowy EGR, po czym zamontował używke, i tu błąd więcej się nie pojawił.
Wizyta u kolejnego mechanika nie przyniosła poprawy w pracy silnika.

Fakty na dzisiaj:
1.nierówna i bardzo głośna praca zimnego silnika, po nagrzaniu praca wyrównuje się,
2.dymienie na biało, bardzo intensywne
3.płynu nie ubywa
4.olej jest bez "majonezu"
5.w zbiorniczku nie ma tłustych plam,
6 w zbiornicznku nie ma przedmuchów spod UPG
7.ciśnienie sprężania jednakowe na wszystkich cylindrach, około 30bar
8. szarpanie podczas jednostajnej prędkości na trasie (90-100km/h - 6 bieg)


Pieniędzy poszło bardzo dużo, a końca problemów nie widać.
Jeśli ktoś ma pomysł, czego można jeszcze szukać, to czekam na jakieś sensowne podpowiedzi.


Dziękuję i pozdrawiam.
Irek

__________________
Jestem piękna, jestem śliczna, a czasami diaboliczna
Remus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:45.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.